abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117886105
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 01:02 schreef ebayaccountje het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar die berekening van jou :P want daar zit zeker een foutje in (bijv. een kut/veel te duur sim only abbo XD of te hoge restwaarde)
Prijs totale looptijd Jiayu: 24 x 12 (sim-only prijs) + 135 = 423
Prijs totale looptijd Galaxy S3 24 x 32 = 768

Rekening houdend met afschrijving van 50% (nieuwprijs 135 en 478 euro) maakt dat voor de Jiayu een verkoopwaarde van ongeveer 70 euro, dus 353 kosten over gehele periode van 2 jaar, voor de samsung een restwaarde van 239 euro, maakt 529 aan kosten.

529 - 353 = 176
176/24 = 7,3

Plaatje is hier net iets anders omdat ik de prijs van de Jiayu wat hoger heb gezet, waarschijnlijk wat te optimistisch, en de Samsung net iets goedkoper is geworden.
Geen referral hier.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:32:46 #242
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_117888122
Tja, ik reken het liever wat realistischer, oftewel onafhankelijk van providers of andere zaken:
G3: 135
S3: 478
Verschil: 343 euro.

De S3 is daardoor 354% duurder, dat is voor mij toch echt teveel van het goede. En dan komt natuurlijk ook de vraag bij me op, of de S3 dan minimaal 354% meer weet te bieden (o.a. snelheid, kwaliteit, mogelijkheden). Zoals ik het nu zie, is dat niet zo.
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_117888455
Krijg net een mail van priceangels:

It will be shipped in 7-10 working days.

het gaat volgens hun dus nog 7 tot 10 dagen duren dat ze hem kunnen shippen, maar ze hebben wel meer datas gegeven die ze niet gehaald hebben :P
pi_117888506
In principe klopt je berekening wel ik zou alleen niet rekenen op 50% :P eerder 35-40% kijkend naar de prijs van de Iphones en die zijn denk! ik wat waardevaster dan de samsungs.

En je gaat wel uit van een stevig abbo voor de sim only gebruiker maar ik weet natuurlijk niet of je dat nodig hebt.

Ikzelf gebruik wel gewoon lekker wifi, simkaart van werk en één prive prepaid kaartje, dan komt de berekening er iets anders uit te zien lol
pi_117888649
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:42 schreef ebayaccountje het volgende:
In principe klopt je berekening wel ik zou alleen niet rekenen op 50% :P eerder 35-40% kijkend naar de prijs van de Iphones en die zijn denk! ik wat waardevaster dan de samsungs.

En je gaat wel uit van een stevig abbo voor de sim only gebruiker maar ik weet natuurlijk niet of je dat nodig hebt.

Ikzelf gebruik wel gewoon lekker wifi, simkaart van werk en één prive prepaid kaartje, dan komt de berekening er iets anders uit te zien lol
12 euro per maand was voor 60 minuten/smsjes en 500MB data.
Dit abonnement is voor 300 minuten/smsjes en 500MB data.

Als je vrijwel geen mobiele data gebruikt op een privé simkaart, dan komen de verhoudingen inderdaad anders te liggen.
Geen referral hier.
pi_117889164
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

12 euro per maand was voor 60 minuten/smsjes en 500MB data.
Dit abonnement is voor 300 minuten/smsjes en 500MB data.

Als je vrijwel geen mobiele data gebruikt op een privé simkaart, dan komen de verhoudingen inderdaad anders te liggen.
Bij simyo heb je overigens 100 min/sms en 500 mb voor 10,50, bij 300 min/sms is dan wel weer 14,50 heb je hetzelfde abbo als jij ongeveer. beide slechts 1 jaar contract. Ze zouden me hiervoor moeten betalen :P
pi_117890004
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:01 schreef ebayaccountje het volgende:

[..]

Bij simyo heb je overigens 100 min/sms en 500 mb voor 10,50, bij 300 min/sms is dan wel weer 14,50 heb je hetzelfde abbo als jij ongeveer. beide slechts 1 jaar contract. Ze zouden me hiervoor moeten betalen :P
Internetsnelheid bij simyo is helaas niet zo heel snel
Ja.
pi_117890445
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 12:28 schreef Xu het volgende:

[..]

Internetsnelheid bij simyo is helaas niet zo heel snel
2Mbps geven ze zelf aan :P
pi_117891286
Snelheid maakt me niet uit, ik stream toch nooit muziek of filmpjes ofzo en op de meeste plekken waar ik kom heb ik toch WiFi :)

Ik zit te kijken voor een SIM kaartje van *bliep voor het (af en toe) internet aangezien de G3 toch dual-sim is. Dan wil ik voor de tweede sim-kaart een sim-only abonnement zonder internet gebruiken. Iemand anders met het zelfde (over vergelijkbaar) plan? Of al ervaringen met een dergelijke constructie?

Mocht ik op een sim-only terecht komen die ook internet (buiten de geselecteerde bundel) aanbied is er dan een manier om in te stellen dat SIM 1 wel mag internetten, maar SIM 2 niet ofzo? :)
pi_117891658
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:11 schreef Melkunie het volgende:

Mocht ik op een sim-only terecht komen die ook internet (buiten de geselecteerde bundel) aanbied is er dan een manier om in te stellen dat SIM 1 wel mag internetten, maar SIM 2 niet ofzo? :)
Volgens mij is het zo dat je alleen van sim 1 kan internetten. Een keuze maken of je je email wilt ophalen van internet van sim 1 of 2 is namelijk nogal lastig... Dus je constructie zou geen probleem moeten zijn, bellen doe je dan altijd met sim 2.
pi_117891966
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 13:11 schreef Melkunie het volgende:
Ik zit te kijken voor een SIM kaartje van *bliep voor het (af en toe) internet aangezien de G3 toch dual-sim is. Dan wil ik voor de tweede sim-kaart een sim-only abonnement zonder internet gebruiken. Iemand anders met het zelfde (over vergelijkbaar) plan? Of al ervaringen met een dergelijke constructie?
Ik heb prepaid van Simyo, die wil ik behouden voor bellen / sms.
Bij tele2 betaal je 5 euro voor 100MB (geldig 1 maand): http://www.tele2.nl/mobiel/prepaid/plusbundel.html
Simkaart kost 5 euro en dan krijg je in totaal 20 euro 'tegoed'. Dus voor de eerste 4 maanden ben je in totaal 5 euro kwijt voor 100 MB per maand. Tegen die tijd hoop ik dat er betere alternatieven bestaan en misschien is het mogelijk om deze truc opnieuw te doen op de naam van iemand anders (bv familie).

Hema biedt een simkaart voor 5 euro met 5 euro tegoed. Kost 30 cent per MB. Best wel prijzig, maar stel je verbruikt 3 MB per maand aan WhatsApp en verder gebruik je internet niet, kan het wel bruikbaar zijn.

Geen ervaringen mee, dus ben wel benieuwd wat voor combinatie jullie kiezen om de dual sim mogelijkheid optimaal te kunnen gebruiken.

[ Bericht 1% gewijzigd door FastFox91 op 12-10-2012 13:45:01 ]
pi_117893615
Gaat het hier nou nog over de Jiayu G3??? Of over verschillende abonnements vormen?

Op het lighttake "comments" gedeelte heeft LT Alice net het volgende gezegd:

for JiaYu G3 cell phone, there is no accurate release time from supplier until now.
If you still want this phone, we will ship your order once it released, but you may wait long time.
If not, please contact: service@lightake.com to ask refund from us, we will arrange it for you immediately. Thanks for your support and hope your understanding. Best regards. LT-Alice

Het but you may wait long time staat me niet zo aan eerlijk gezegd :P
pi_117894582
OMG OMG OMG OMG!!! *O* *O* *O*

Dear Bram

Thank you for shopping with Lightake.com. Your order has been shipped by(AirMail or Ems),You may logon to track your order a few days later with the tracking number.
Again, thank you for choosing lightake.com.
Sincerely,
Lightake.com

Alleen had ik het mailtje wat ik een paar uur daarvoor ontvangen had nog niet gezien:

Hi friend,
Thanks for your mail.
I have asked warehouse do a partial shipment for you.
All refund will be within 60 days after payment, or it is unaccepted by paypal.
So pls ask us provide a refund within 60 days if you cannot wait any more.
Hope your understanding.
Have a nice day.
best regards,
Tina

Heb ik mezelf even teleurgesteld zeg -O- -O- -O-
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 14:54:16 #254
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117895303
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 14:34 schreef Melkunie het volgende:
OMG OMG OMG OMG!!! *O* *O* *O*

Dear Bram

Thank you for shopping with Lightake.com. Your order has been shipped by(AirMail or Ems),You may logon to track your order a few days later with the tracking number.
Again, thank you for choosing lightake.com.
Sincerely,
Lightake.com

Alleen had ik het mailtje wat ik een paar uur daarvoor ontvangen had nog niet gezien:

Hi friend,
Thanks for your mail.
I have asked warehouse do a partial shipment for you.
All refund will be within 60 days after payment, or it is unaccepted by paypal.
So pls ask us provide a refund within 60 days if you cannot wait any more.
Hope your understanding.
Have a nice day.
best regards,
Tina

Heb ik mezelf even teleurgesteld zeg -O- -O- -O-
Pfff, ik maakte alweer bijna een dansje na het zien van deze post. Ik supersnel de lightake my account refreshen :P
pi_117895479
Ik blij met een dode mus, jullie blij met een dode mus })
pi_117895591
In Duitsland heeft vandaag al iemand een G3 ontvangen, zo te horen een van de eerste in Europa?! Besteld via tmallbox.
pi_117895684
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:01 schreef Terpentin07 het volgende:
In Duitsland heeft vandaag al iemand een G3 ontvangen, zo te horen een van de eerste in Europa?! Besteld via tmallbox.
bron?
pi_117895821
http://chinamobiles.org/s(...)play-2750-mAh/page35

Hij zou vanavond ook een korte review geven. Tenminste als hij de waarheid verteld. :P
pi_117895926
Staat wel de gehele verzending op, dus lijkt me de waarheid :D
pi_117895937
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:06 schreef Terpentin07 het volgende:
http://chinamobiles.org/s(...)play-2750-mAh/page35

Hij zou vanavond ook een korte review geven. Tenminste als hij de waarheid verteld. :P
Hmm 215$ met shipment... dit is gewoon een website die toevallig bij de eerste preorders had ingeschreven en zo doende dus 1 of 2 toestellen binnen heeft gehad, en er dus nu een hele hoop winst op maakt :P

Laten we hopen op een keer een goede review idd :)
pi_117895976
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:09 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hmm 215$ met shipment... dit is gewoon een website die toevallig bij de eerste preorders had ingeschreven en zo doende dus 1 of 2 toestellen binnen heeft gehad, en er dus nu een hele hoop winst op maakt :P

Toen hij had besteld was het nog 176 $
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:11:07 #262
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117895978
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:09 schreef Downstar het volgende:

[..]

Incl. Youtube video's in HD kwaliteit :D
pi_117896029
http://www.merimobiles.co(...)20_An_p/meri5684.htm

270$ voor de G3 word hier gevraagd :P..

deze shop zegt te kunnen leveren eind deze maand en zegt dat jiayu het tot 22ste heeft uitgesteld.. :{ :'(
pi_117896035
Nah, ik geloof niet meer in HD filmpjes van de G3 :+
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:16:34 #265
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117896199
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:12 schreef Downstar het volgende:
http://www.merimobiles.co(...)20_An_p/meri5684.htm

270$ voor de G3 word hier gevraagd :P..

deze shop zegt te kunnen leveren eind deze maand en zegt dat jiayu het tot 22ste heeft uitgesteld.. :{ :'(
Special price only for you!
:P Volgens mij lullen ze ook maar wat, om nog wat extra pre-orders binnen te slepen
pi_117896285
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:16 schreef nodig het volgende:

[..]

Special price only for you!
:P Volgens mij lullen ze ook maar wat, om nog wat extra pre-orders binnen te slepen
als ze t doen voor het binnen halen van de preorders, waarom zeggen ze niet dat ze dan al stock hebben :P?

haal je naar mijn weten meer binnen dan dat je zegt dat ze ze mogelijk pas eind deze maand krijgt :P..

jammer is dat er zo veel onduidelijkheid heerst, vandaag zouden dus ongeveer 10.000 stuks klaar moeten zijn.. echter hoor je natuurlijk niks vandaag meer :(
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:21:53 #267
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117896419
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:18 schreef Downstar het volgende:

[..]

als ze t doen voor het binnen halen van de preorders, waarom zeggen ze niet dat ze dan al stock hebben :P?

haal je naar mijn weten meer binnen dan dat je zegt dat ze ze mogelijk pas eind deze maand krijgt :P..

jammer is dat er zo veel onduidelijkheid heerst, vandaag zouden dus ongeveer 10.000 stuks klaar moeten zijn.. echter hoor je natuurlijk niks vandaag meer :(
Aangezien je dan er nog onderuit kan komen met, JiaYu heeft de boel weer vertraagt of het transport van die dingen duurt nog wel 2 weken omdat de lokale postdienst is afgebrand ofzo :P Hoop stiekem dat er vandaag nog wel wat nieuws binnenkomt :D

Had gister trouwens een Sll gezien en in handen gehad (normaal zie ik op school de hele dag iPhone4s en nu ook al 5's, of let ik er niet zo op) had hem een stuk kleiner ingeschat maar dat ding was van een mooi formaat :D De Jiayu is nog 0,2 inch groter ook.
pi_117896514
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:21 schreef nodig het volgende:

[..]

Aangezien je dan er nog onderuit kan komen met, JiaYu heeft de boel weer vertraagt of het transport van die dingen duurt nog wel 2 weken omdat de lokale postdienst is afgebrand ofzo :P Hoop stiekem dat er vandaag nog wel wat nieuws binnenkomt :D
Dat kan toch ook wanneer ze nu zeggen dat ze stock hebben? trekken ze meer mensen mee
en dan vervolgens meld je van, jaa we hebben de eerste verstuurd, maar we zijn nu door de voorraad blablaa :P rest komt over 2 weekjes.. heb je in iedergeval al de preorders binnnen :P

maar genoeg over dit soort verkoop trucs :P, vanaf nu weer een beetje ontopic blijven iedereen..:P

trouwens best leuk dat (duitse?) forum.. staan nog wel leuke updates/weetjes tussen etc :)
pi_117896760
Ik heb mijn twee toestellen geannuleerd, zijn er dus weer twee preorders vrijgekomen ;)
Kreeg direct een mailtje dat ze de komende twee dagen onbereikbaar zijn ivm weekend :P
pi_117896954
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:31 schreef DeHeer het volgende:
Ik heb mijn twee toestellen geannuleerd, zijn er dus weer twee preorders vrijgekomen ;)
Kreeg direct een mailtje dat ze de komende twee dagen onbereikbaar zijn ivm weekend :P
van lightake?

lightake werkt normaliter op zaterdag ook gewoon..

volgens Duitser josi111 zit er standaard geen bumber of case bij de G3..
pi_117897006
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:37 schreef Downstar het volgende:

[..]

van lightake?

lightake werkt normaliter op zaterdag ook gewoon..

volgens Duitser josi111 zit er standaard geen bumber of case bij de G3..
Lightake idd:
quote:
We will have two days off for weekends from October 13th to October 14th (HKT), and will come to work on October 15th(HKT).
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:43:22 #272
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117897150
Ik heb (positief) nieuws mits dit een beetje redelijk vertaald is! Dit bericht is 3 uur geleden geplaatst door waden ofzo, een soort admin op het forum van JiaYu.

Het bericht luidt (vertaald met google translate naar engels):

[Information exchange] start shipping in the batch G3 tomorrow, next week will remain open payment

This batch G3 express a single print drawing to a close, G3 tomorrow begin shipping arrangements a variety of colors. Picking of 1 million units, packaged shipments workload is indeed not small, estimated to take a few days to complete.
G3 intentions registration payment orders will continue to open next week, time to be next week notice!
I wish you a nice weekend!
pi_117897246
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:43 schreef nodig het volgende:
Ik heb (positief) nieuws mits dit een beetje redelijk vertaald is! Dit bericht is 3 uur geleden geplaatst door waden ofzo, een soort admin op het forum van JiaYu.

Het bericht luidt (vertaald met google translate naar engels):

[Information exchange] start shipping in the batch G3 tomorrow, next week will remain open payment

This batch G3 express a single print drawing to a close, G3 tomorrow begin shipping arrangements a variety of colors. Picking of 1 million units, packaged shipments workload is indeed not small, estimated to take a few days to complete.
G3 intentions registration payment orders will continue to open next week, time to be next week notice!
Klinkt goed, heb je ook een linkje van die thread?
pi_117897255
1 miljoen?

Is dat niet wat overdreven?
Geen referral hier.
pi_117897277
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
1 miljoen?

Is dat niet wat overdreven?
slecht vertaald denk ik, ze zouden er 10.000 klaar hebben dus :P
maar 1 miljoen zou helemaal geweldig zijn natuurlijk :P (al is dat onmogelijk haha)

toch snap ik bepaalde dingen ook niet, mogelijk door slecht vertaling:

quote:
Information exchange] start shipping in the batch G3 tomorrow, next week will remain open payment

boven aan staat dus dat je volgende week kan betalen zover ik begrijp, maar ze willen morgen beginnen met verzenden? oftwel verzenden voor 't betalen :P???

oeps woordje arrangements gemist :P

Morgen maar ff kijken of ik met LT kan babbelen, lightake moet er gewoon boven op gaan zitten en zorgen dat ze nu wel G3s krijgen :P
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:57:08 #276
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_117897682
Hier het linkje:
http://bbs.ejiayu.com/thread-274702-1-1.html

Op een of andere manier lagt mijn computer enorm als ik firefox (nu 6 tabs) en met chrome het jiayu forum afspoor. Heb dan wel spotify nog open staan maar dat mag weinig uitmaken..

EDIT:
Hier de vertaling naar het nederlands:

Deze batch G3 express een enkele afdruk op zijn einde, G3 morgen beginnen regelingen voor verzending, een verscheidenheid van kleuren. Picking van 1 miljoen eenheden, verpakte zendingen werkdruk is inderdaad niet klein, naar schatting een paar dagen in beslag nemen.
G3 intenties registratie betalingsopdrachten blijven volgende week te openen, tijd tot de volgende week bericht zijn!
Ik wens je een fijn weekend!

En speciaal voor shiz:

Dieser Ansatz G3 ausdrückliche a single print neigt sich dem Ende, beginnen G3 morgen Versandkosten Regelungen eine Vielzahl von Farben. Kommissionierung von 1 Mio. Einheiten ist verpackten Sendungen Auslastung zwar nicht klein, schätzungsweise ein paar Tage dauern, um abzuschließen.
G3 Absichten Registrierung Zahlungsaufträge werden weiterhin die nächste Woche, Zeit bis zur nächsten Woche Bekanntmachung!
Ich wünsche Ihnen ein schönes Wochenende!
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:00:32 #277
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_117897835
Met Google translate alleen even het getal eruit pakken geeft wel 10.000, dus het is inderdaad een vertaalfout. Desondanks, ze zijn onderweg :D
pi_117897915
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:00 schreef Ravocs het volgende:
Met Google translate alleen even het getal eruit pakken geeft wel 10.000, dus het is inderdaad een vertaalfout. Desondanks, ze zijn onderweg :D
Nouja ik kan nergens de datum zien van de post die nodig hier heeft geplaatst
nodig heeft het over 3 uur geleden, echter is het linkje dat hij geeft wel een oud topic..

en is er in dit topic: http://bbs.ejiayu.com/thread-256913-266-1.html
wat juist over die 10.000 batches gaat, nog niks gemeld over eventuele klaarmaken voor verzending :(
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:04:30 #279
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_117898000
Dat linkje dat hij geeft staat bij mij 'posted 3 hours ago', recht boven "This batch G3", naast het oranje poppetje.
pi_117898031
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:04 schreef Ravocs het volgende:
Dat linkje dat hij geeft staat bij mij 'posted 3 hours ago', recht boven "This batch G3", naast het oranje poppetje.
Wacht ik keek in t verkeerde topic :P, heb er inmiddels 3 openstaan..
nouja gewoon afwachten :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')