Ja op het moment dat ik het typte, dacht ik dat ook meteen...quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:52 schreef nodig het volgende:
[..]
1GB ram is al veel voor een telefoon hoor, de 4GB is flash geheugen (voor apps en android enzo)
Zeg dat nou niet, hou de stemming er een beetje inquote:
Dan moette gij het bericht niet plaatsen maar verwijderen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:52 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ja op het moment dat ik het typte, dacht ik dat ook meteen...
hmm en wie is etotalk dan? wij doen toch zaken met lighake?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:58 schreef gz_robert het volgende:
Hmm, Etotalk.com zegt al tegen Europese klanten dat 'ie pas in november binnenkomt...
Ja van de zelfde shop, hoe kan t zijn dat er nu al mensen zijn die de G3 al hebben danquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:06 schreef gz_robert het volgende:
Twee verschillende shops ja, maar ze krijgen toch echt hun waar van een en dezelfde fabrikant... Ik ga er maar rekening mee houden dat het nog weken kan gaan duren. Dan ben je er ook minder mee bezig en is het wachten iets minder vervelend...
Neujquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, hou de stemming er een beetje in
[..]
Dan moette gij het bericht niet plaatsen maar verwijderen.
Kom dan niet met zon ondankbare reactie dat je het al weet... pffff ik probeerde je alleen maar te helpen hoor, niet de grond in te trappen...quote:
Aliexpress verkoopt zelf toch niks? alleen maar via andere resellers uit China.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:20 schreef gomez2010 het volgende:
Zou Aliexpress niet erg vertrouwen, ze hopen volgens mij op deze manier alleen maar snel wat meer ordertjes binnen te slepen. Ze hadden eerst ook al een foto van de jiayu site afgehaald met allemaal toestellen opgestapeld.
Degene die dan zeggen er al 50 op voorraad te hebben danquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:23 schreef Xetran het volgende:
[..]
Aliexpress verkoopt zelf toch niks? alleen maar via andere resellers uit China.
Nou ik maak alleen maar een grapje hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Kom dan niet met zon ondankbare reactie dat je het al weet... pffff ik probeerde je alleen maar te helpen hoor, niet de grond in te trappen...
Eerst even inlezen had ook gekund. Maarja, vergelijkbaar met samsung galaxy sll voor ongeveer 140 euroquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:10 schreef kanovinnie het volgende:
Ben een absolute leek op 't gebied van smartphones. Die G3, met welke telefoons is die te vergelijken? En wat kost zoiets?
Nee man, plaatje 9!quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:31 schreef ikbenik het volgende:
Er staat trouwens nog een leuk plaatje bij, kijk maar naar #16 daar (plaatje kan je niet direct linken helaas). Vooral interessant: Android 4.0.4, build number G3 20120921-181216 (dus 21 september 2012?).
met qua specs met de Samsung Galaxy S2, en met de iphone 4s-5..quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:10 schreef kanovinnie het volgende:
Ben een absolute leek op 't gebied van smartphones. Die G3, met welke telefoons is die te vergelijken? En wat kost zoiets?
Wat ik zelf heb kunnen vinden ziet er goed uit. Iemand die plaatjes heeft waarom de witte/zilvere versie er heel anders uitziet?quote:
En batterijduur? Ik heb nu nog een ouwe telefoon waarmee ik een week of 2 kan doen. Dat kan natuurlijk niet met een nieuwe smartphone, maar red je 2 dagen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:38 schreef Downstar het volgende:
[..]
met qua specs met de Samsung Galaxy S2, en met de iphone 4s-5..
( al draaien laatste niet op android, dus das totaal niet te vergelijken)
kosten +-150 euro vs de S2 voor 360 ofzo (goedkoopste prijs volgens tweakers pricewatch)
en vergelijk hem maar helemaal niet met de iphone prijzen
en qua sommige specs haalt hij de S2 in, waaronder batterij grootte, groter scherm, betere resolutie..
Deze zien er goed uit, als ze ook echt er zo uitzien heb ik geen spijt va kleurkeuzequote:Op maandag 8 oktober 2012 18:39 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Wat ik zelf heb kunnen vinden ziet er goed uit. Iemand die plaatjes heeft waarom de witte/zilvere versie er heel anders uitziet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn nog prototypes (te zien aan Jiayu voorop). Maar zien er prima uitquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:39 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Wat ik zelf heb kunnen vinden ziet er goed uit. Iemand die plaatjes heeft waarom de witte/zilvere versie er heel anders uitziet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel afhankelijk van wat je er mee doet natuurlijk, hier zit wel een grote accu inquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En batterijduur? Ik heb nu nog een ouwe telefoon waarmee ik een week of 2 kan doen. Dat kan natuurlijk niet met een nieuwe smartphone, maar red je 2 dagen?
Dat vermoeden had ik dus ook. Maar door onderstaande reactie ga je wel twijfelen. Ik vraag me daarmee wel af welke foto's dit waren waarom het niet goed zou zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat zijn nog prototypes (te zien aan Jiayu voorop). Maar zien er prima uit
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:36 schreef dramatic het volgende:
10/6/2012 2:01:43 PM Items Changed 客人要求将58229*1 换成 56925*1
vond de kleur toch tegenvallen in de foto's en filmpjes. De gerenderde pics zagen er matter/witter en 5x beter uit..
Hij is gelukkig al uit, echter wachten we nu tot de volgende batch weer uit komtquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:23 schreef kanovinnie het volgende:
Enig idee wanneer die nieuw uitkomt?
Binnenkort.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:23 schreef kanovinnie het volgende:
Enig idee wanneer die nieuw uitkomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |