leeftijd boeit me eigenlijk niet zoquote:
ik meestal jongerquote:
28 oud genoeg?quote:
ik ook.. maar toch eindig ik vrijwel altijd met jongere meisjes/vrouwenquote:
dat is waarquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:36 schreef vanillaforlife het volgende:
Jong of oud,beide kan knallend zijn.....
en ditquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
leeftijd boeit me eigenlijk niet zo
ik ken chicks die jonger zijn dan ik maar die al wel wat wijzer zijn
dan sommige oudere die ik ken
hoiquote:
Nee dat is Jofu.quote:
Lolquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook.. maar toch eindig ik vrijwel altijd met jongere meisjes/vrouwen
Zeker waarquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:38 schreef Mistress_X het volgende:
Echte liefde kent geen leeftijd, al moet ik er zelf als 27 jarige niet aan denken dat ik met de opa van Bart Simpson een ritje maak
Die van mij is 5 jaar ouder dan ik, dus dat valt erg mee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn vriend is 6 jaar ouder, precies goed
die paar oudere vrouwen waren ook niet zo makkelijk te vinden hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lol
Mja, voor mannen is het eenmaal moeilijker om een oudere dame te vinden dan andersom
Lijkt wel een Readers Digest reclamequote:Op maandag 8 oktober 2012 11:39 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Fok, you've got to be kidding me.
Voor jou geldt hetzelfde jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die paar oudere vrouwen waren ook niet zo makkelijk te vinden hoor![]()
mja wel heel interessant, dat wel
Ik dacht dat het vorige decennium die reclames gehouden had.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:40 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Lijkt wel een Readers Digest reclame
En vaak speelt geld ook een rol, of status.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde ja
Maar voor vrouwen die op mannen vallen is het toch echt vaak zo dat de man ouder is dan de vrouw.
da's wellicht makkelijker ja.. mja ik kan dat niet echt inschatten zelfquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde ja
Maar voor vrouwen die op mannen vallen is het toch echt vaak zo dat de man ouder is dan de vrouw.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vorige decennium die reclames gehouden had.
Zou goed kunnen. Maar dat zie je nog niet af aan de leeftijd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:41 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
En vaak speelt geld ook een rol, of status.
Preciesquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's wellicht makkelijker ja.. mja ik kan dat niet echt inschatten zelf
maar als ik zo om me heen kijk.. ja
Dat is waar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:41 schreef vanillaforlife het volgende:
het is maar net hoe oud je ze zoekt,er lopen er genoeg rond...
vind ik ook hoor, ik ben 24, mn vriend 30 dus. Exen waren ook min. 5jaar ouder.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:39 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Die van mij is 5 jaar ouder dan ik, dus dat valt erg mee.
quote:
Wat ik wel naar vind zijn de vooroordelen dat een man een oudere vriendin heeft.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vind ik ook hoor, ik ben 24, mn vriend 30 dus. Exen waren ook min. 5jaar ouder.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:44 schreef vanillaforlife het volgende:
Wie heeft het grootste leeftijdsverschil gehad?
Wie is jou 2e sexervaringquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn ex was 3 weken jonger, 2e sekservaring was 25?
22quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
je weet niet wat je mist
hoe oud was jij ook alweer![]()
Jouw derde 22?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn ex was 3 weken jonger, 2e sekservaring was 25?
14 jaar hier, ik.was.18, geen succesquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:44 schreef vanillaforlife het volgende:
Ik sowieso niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:44 schreef vanillaforlife het volgende:
Ik vraag me af wiequote:Op maandag 8 oktober 2012 11:46 schreef vanillaforlife het volgende:
iemand al een keertje dubbel zo oud gehad?
Nee, 27 x 2 = 54.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:46 schreef vanillaforlife het volgende:
iemand al een keertje dubbel zo oud gehad?
Mijn vrouw is ouder dan dat ik ben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vind ik ook hoor, ik ben 24, mn vriend 30 dus. Exen waren ook min. 5jaar ouder.
Ik 11 jaar, dus dat valt wel mee. Maar wel op hele jonge leeftijd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:44 schreef vanillaforlife het volgende:
epische schilderijen hoe die dat deedquote:
may i ask?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik 11 jaar, dus dat valt wel mee. Maar wel op hele jonge leeftijd.
Hiphop, niks anders.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:50 schreef Mistress_X het volgende:
Nu we elkaar toch allemaal aan het uithoren zijn, van welk soort muziek houden jullie?
Ligt aan hoe oud je bent. Als je 40+ vrouwen hebt zou ik het niet willenquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:50 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
[..]
gewwon doen....al gedaan en is super bevallen!!
Bam, metal. Rammsteinquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:50 schreef Mistress_X het volgende:
Nu we elkaar toch allemaal aan het uithoren zijn, van welk soort muziek houden jullie?
ik ken vrouwen van die leeftijd die er echt wel goed uitzien hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt aan hoe oud je bent. Als je 40+ vrouwen hebt zou ik het niet willen
Nou ik ken ze nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ken vrouwen van die leeftijd die er echt wel goed uitzien hoor
40 heeft ook ervaring. En op een gegeven moment word het lichamelijk gewoon echt minder, qua uiterlijk dan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:50 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
[..]
gewwon doen....al gedaan en is super bevallen!!
black metal en britrock voornamelijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:50 schreef Mistress_X het volgende:
Trance....rockquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:50 schreef Mistress_X het volgende:
van lieve zwijmelballads tot aan ebmquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:50 schreef Mistress_X het volgende:
Rammstein is goed jaquote:
Ik hou niet van Nederlandstaligquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:52 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Rammstein is goed ja
Maar ik hou ook van nederlandstalig, de goeden dan, niet zoals mijn vriend die bijvoorbeeld Frans Duijts weer té gek vind
klassiek is wel lekker op zijn tijdquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
van lieve zwijmelballads tot aan ebm
van klassiek tot aan metal etc
hardcore is 1 van de weinige genres waar ik echt geen ruk mee heb
Ben jij The Stig?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:52 schreef Mistress_X het volgende:
Klassiek vind ik ook wel fijn, met name als ik in de auto zit. Rustgevend
en voor het slapen gaanquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:52 schreef Mistress_X het volgende:
Klassiek vind ik ook wel fijn, met name als ik in de auto zit. Rustgevend
mhm <3quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
klassiek is wel lekker op zijn tijd
Hou je niet van Stef Bos?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou niet van NederlandstaligEn wat rokje zegt
Ik heb geen geluid hierquote:
ik heb hier een cd liggen van der zauberflote en dat vind ik dus echt wel mooiquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
en voor het slapen gaan![]()
[..]
mhm <3
Dat is één van de twee nummers die me aan het huilen kan krijgen.quote:
Daar ga ik te hard van rijden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:54 schreef vanillaforlife het volgende:
Moby.....Underworld voor in de auto
Als je dat nummer niet kent moet je je in een hoekje gaan zitten schamen...quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid hierMaar ik denk het niet
Mijn vriend ook.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is één van de twee nummers die me aan het huilen kan krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij luistert ook altijd klassiekquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:54 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
hahaha Top Gear, dat kijken we altijd samen als we samen zijn
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:55 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn vriend ook.Mood en het moment moet er inderdaad wel zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen hoekjes hier waar ik kan zittenquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je dat nummer niet kent moet je je in een hoekje gaan zitten schamen...
ik ken het niet en ik ben er trots op ookquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je dat nummer niet kent moet je je in een hoekje gaan zitten schamen...
-100quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ken het niet en ik ben er trots op ook
De laatste keer dat ik richting Hamburg reed werd je doodgegooid met Baustelles, dan is te hard rijden ook niet hadnig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:55 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
idd ja...daarom juist....moet vaak takkeeind naar Hamburg rijden en das wel handig dan
Een rond kantoor?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen hoekjes hier waar ik kan zitten
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ken het niet en ik ben er trots op ook
idd,maar laatste tijd gaat het wel hoor....en met motort nog beter...quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:56 schreef JJH het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik richting Hamburg reed werd je doodgegooid met Baustelles, dan is te hard rijden ook niet hadnig.
Figuurlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
t is wel een heel mooi nummer.. maar om nou te zeggen dat je je moet gaan schamen omdat je t niet kent? nah.. vind ik sowieso onzin.. ieder z'n ding
Ah oke, dat was ook al ruim twee jaar geleden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:57 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
idd,maar laatste tijd gaat het wel hoor....en met motort nog beter...
Zoals?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:57 schreef Giertje het volgende:
ik heb wel andere nummers die mij aan het janken krijgen
ff spuit 11 weer (lijkt wel een trend vandaag), maar dat heb ik dus met dezequote:Op maandag 8 oktober 2012 11:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is één van de twee nummers die me aan het huilen kan krijgen.
mja zijn genoeg mensen die zoiets wel echt menen.. helaasquote:
john denver met I'm sorry vooralquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja zijn genoeg mensen die zoiets wel echt menen.. helaas
maar goed, ja.. muziek.. het is persoonlijk. heel persoonlijk..
mja, blabla.. ja ik ken dat nummer van stef iig wel en ook wel meerdere.. kan er best naar luisteren
Ten tijde dat dat nummer uitkwam had ik een meisje in de klas zitten dat Julia heet. Arm kind.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:59 schreef Mistress_X het volgende:
Van Nederlandstalig vind ik dit ook mooi![]()
Ga je schamenquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:00 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
John Denver, goede zinger ja, en pakkende teksten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werd wel eens gepest met mijn voornaamquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ten tijde dat dat nummer uitkwam had ik een meisje in de klas zitten dat Julia heet. Arm kind.
Metallicaquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:50 schreef Mistress_X het volgende:
uhuh ik vind zijn muziek echt wel mooiquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:00 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
John Denver, goede zinger ja, en pakkende teksten
Klopt, net als de Bee Geesquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh ik vind zijn muziek echt wel mooi
best wel apart gezien ik toch wel overwegend metal en rock luister
maar ik weet niet hij heeft iets wat ik wel kan waarderen
ja inderdaadquote:
John Denverquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja inderdaaddie hadden toch een keer samen een liedje gedaan met celine dion?
die vond ik wel erg mooi zover ik me kan herinneren
quote:
Volgens mij heet Rhapsody tegenwoordig Rhapsody of Fire ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:01 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Metallica
Rammstein
Airbourne
Michael Jackson
Avantasia
Ayreon
Blind Guardian
Queen
Guns and Roses (old style)
Delain
Dream Theater
Epica
Iron Maiden
Lady Gaga
Muse
Rhapsody
SCRUM (hebben we proberen te vragen voor ons huwelijk)
Stratovarius
Dropkick Murheys
Inderdaad, erg jammer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:04 schreef Giertje het volgende:
[..]zo jammer dat ie niet meer leeft ik had em best wel een keer willen zien
vliegtuigen he...quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:04 schreef Giertje het volgende:
[..]zo jammer dat ie niet meer leeft ik had em best wel een keer willen zien
Hoi Cry, long time no seequote:Op maandag 8 oktober 2012 12:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Volgens mij heet Rhapsody tegenwoordig Rhapsody of Fire ofzo
Maar he... hier houdt het lijstje toch niet op?
Ik zou mijn muziek niet in een lijstje kwijt kunnen...
M'n winamp lijst op m'n werk (dus niet eens thuis) staat momenteel op:
577 artists, 5919 tracks
dat zegt me dan weer niks eigenlijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:06 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Inderdaad, erg jammer.
Ik ben trouwens vroeger met mijn vader naar een concert geweest in Eindhoven van de Flying Pickets
Dat was ook voor het eerst dat ik naar een concert ging
Dat kan toch? Dan kan je vast in de startblokken zitten om 23:59 :pquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
Krijg een mailtje van bol.com: Bekijk nu de DinsdagDeal...
uhmmmm
Werksequote:Op maandag 8 oktober 2012 12:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zegt me dan weer niks eigenlijk
maar ik moet werkenfijne middag iedereen
Werksequote:Op maandag 8 oktober 2012 12:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zegt me dan weer niks eigenlijk
maar ik moet werkenfijne middag iedereen
Het is net als onedayfly dagelijkse aanbiedingquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan toch? Dan kan je vast in de startblokken zitten om 23:59 :p
Hmmmzquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is net als onedayfly dagelijkse aanbieding
Vanmorgen was het toch echt nog maandag
Dat kan tegelijk hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
lunchpauze![]()
tijd voor fok.. maar eerst maar eens plassen
Tja, donderdag druk aan het werk, en in m'n vrije tijd kom ik hier niet zoveelquote:
Iemand het knopje te vroeg ingedrukt, of idd alvast rekening houden met morgenquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
Krijg een mailtje van bol.com: Bekijk nu de DinsdagDeal...
uhmmmm
Je kunt toch terug rekenen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil weten welke datum het vorige week maandag en vrijdag was, maar ik heb geen rechten voor rechtsonder bij datum en www.kalender-365.nl doet het niet
Dat is snel iets uit mijn hoofd opgetypt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Volgens mij heet Rhapsody tegenwoordig Rhapsody of Fire ofzo
Maar he... hier houdt het lijstje toch niet op?
Ik zou mijn muziek niet in een lijstje kwijt kunnen...
M'n winamp lijst op m'n werk (dus niet eens thuis) staat momenteel op:
577 artists, 5919 tracks
Ah, ben er zelf ook niet meer dagelijks. In het weekend eigenlijk nooit..quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, donderdag druk aan het werk, en in m'n vrije tijd kom ik hier niet zoveel
[..]
Iemand het knopje te vroeg ingedrukt, of idd alvast rekening houden met morgen
Musequote:Op maandag 8 oktober 2012 11:50 schreef Mistress_X het volgende:
Ik wist ook niet wat voor datum het vandaag het wasquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Deze post typen duurt langer dan 8-3 uitrekenen.
Deze manquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Muse
Arctic Monkeys
The Black Keys
The Kooks
The Wombats
Oasis
Kaiser Chiefs
Mama's Gun
Dat zijn artiesten waar ik dan de hele albums van af struin, dan heb je nog honderden artiesten waar ik enkel singletjes luisteren.
Dat staat ook niet rechtsonder?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist ook niet wat voor datum het vandaag het was
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Er daadwerkelijk een meme van maken kostte me dan weer teveel moeite.
Ook niet om er naar te kijken?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee"je hebt geen rechten om de datum te veranderen"
quote:
Gefeliciteerdquote:
Jij doet iets in de audio?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet op mijn werk samenwerken met zo'n knul die voor de rest wel aardig is maar helemaal gek van 538 en de ooraids die zij op zender gooien.
Probeer je een muzikaal topprogramma te maken wil hij de nieuwe plaat van Kesha er in gooien.
Ik lul plaatjes aan elkaar op de lokale radio.quote:
http://lmgtfy.com/?q=datumquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De website die ik normaal gebruik deed het niet
Ja ik had het al gevonden hoorquote:
Tofquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik lul plaatjes aan elkaar op de lokale radio.
zover was ik niet... ik zag een fout en wilde dat zo snel mogelijk kenbaar makenquote:
Ik wilde die meme zo snel mogelijk hier hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
zover was ik niet... ik zag een fout en wilde dat zo snel mogelijk kenbaar maken
quote:
Zal wel lukken... lopen kan ik al een tijdje. En meestal gaat dat zonder al te veel problemenquote:
Toch wel jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zal wel lukken... lopen kan ik al een tijdje. En meestal gaat dat zonder al te veel problemen
Tostiquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:37 schreef Mistress_X het volgende:
Zo, tosti parmaham en kaas op, en een kop koffie naast me
Op school zitten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:39 schreef vanillaforlife het volgende:
gaat er iemand nog wat doen vanmiddag?
Ja, werken, en jij?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:39 schreef vanillaforlife het volgende:
Verder met niks doen op werkquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:39 schreef vanillaforlife het volgende:
Straks nog ff de deur uit, misschien ff in de stad kijken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:39 schreef vanillaforlife het volgende:
TGND??quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verder met niks doen op werk. Als de wiedeweerga naar huis, eten en dan naar TGND
De vuile uniformen van mijn vriend wassenquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:41 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
jij stopt toch ook een keertje met werken vanmiddag...ga je doen dan?
Wat doet jouw vriend dan? Defensie of anders?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:41 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
De vuile uniformen van mijn vriend wassen
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:39 schreef vanillaforlife het volgende:
Defensie inderdaad, hij is vrijdags teruggekomen van een 4 weken durende oefening.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:42 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Wat doet jouw vriend dan? Defensie of anders?
Sterktequote:Op maandag 8 oktober 2012 12:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
naar de tandarts om een kies te laten trekken![]()
en ik denk dat ik de tandarts pijn ga doen
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:43 schreef vanillaforlife het volgende:
Heb jij nog eigen tanden dan....????
GEINTJE!!!!!
dat doe ik dus ook altijdquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:44 schreef vanillaforlife het volgende:
veel sterkte en gewoon meppen als het pijn doet!!!
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat doe ik dus ook altijd![]()
kan ik weer op zoek naar een andere tandarts
Gelukkig niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:48 schreef vanillaforlife het volgende:
Geen zin om te kijken bij profielen....nog iemand uit de buurt van Marconiplein Rotterdam?
Ik word meestal niet echt vrolijk als ik in Rotterdam ben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:49 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
NOUJA!!!!! Zei in de buurt he,niet op Marconiplein.....
zoiets welquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan die tandarts dan zelf naar de tandarts?
wie welquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik word meestal niet echt vrolijk als ik in Rotterdam ben.
Dat is best wel ergquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoiets wel![]()
plus dat ik dan meestal nog wat zijn interieur kan betalen
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:53 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
daar kun je ook niks aan doen...sorry man..echt erg voor je...
LOL
Is dat niet waar Clown zat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:53 schreef JJH het volgende:
[Upd] Ontruiming door mogelijk explosief incassobedrijf Groningen
Wacht.
Das het belangrijkste....ben al tijdje weg uit de randstad....nu af en toe nogquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in de randstad, en woon nu vrijwillig naar volle tevredenheid in Zwolle.
Ik ook, maar nooit meer dan een dagje, nog veel familie enzo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:56 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
Das het belangrijkste....ben al tijdje weg uit de randstad....nu af en toe nog
dus je rijdt elke dag naar randstad vanuit Zwolle? Respectquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook, maar nooit meer dan een dagje, nog veel familie enzo.
Ik ook.... af en toe nog.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:58 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
dus je rijdt elke dag naar randstad vanuit Zwolle? Respect
Groene Hart.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Geboren en getogen in Gouda, nu vrijwillig en minder tevreden in Rotterdam
Holy shit!quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:58 schreef JJH het volgende:
Ik denk dat ik vandaag of morgen mijn 100.000ste post ga maken.
Daar heb je tot op zekere hoogte wel gelijk ja....quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:05 schreef Vinniiee het volgende:
Meh ik zou nooit in de randstad kunnen wonen, veuls te druk.
Je hebt ook rustige stukjes in de randstad trouwensquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:05 schreef Vinniiee het volgende:
Nog maar 200 postsquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:58 schreef JJH het volgende:
Ik denk dat ik vandaag of morgen mijn 100.000ste post ga maken.
Hallo koffiequote:Op maandag 8 oktober 2012 13:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Holy shit!
Ga je er nog iets bijzonders van maken, je 100000e post?
Tevens hoi!
Ik zou er wel kunnen wonen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:05 schreef Vinniiee het volgende:
Zou best kunnen, maar ik vind het ook gewoon te grootquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt ook rustige stukjes in de randstad trouwens
Een vriend van mij woont in het oosten van Amsterdam en 't is heel rustig daar
Maybe. Ik weet het niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Holy shit!
Ga je er nog iets bijzonders van maken, je 100000e post?
Tevens hoi!
Gewoon een nieuw account aanmaken!quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Maybe. Ik weet het niet.
Of gewoon stoppen met 100k.
Ik vind Zaanstad dan weer te kleinquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar ik vind het ook gewoon te groot
stoppenquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Maybe. Ik weet het niet.
Of gewoon stoppen met 100k.
Meh, nee, dan zou ik helemaal opnieuw beginnen, dat mensen niet weten dat ik het ben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon een nieuw account aanmaken!
JJH II
Hoorn is kleiner dan Zwollequote:Op maandag 8 oktober 2012 13:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou er wel kunnen wonen.
Maar mijn provinciemeisje niet, voor haar is Zwolle precies groot genoeg.
Dan ben ik gewoon aan het werk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:10 schreef vanillaforlife het volgende:
100000 posts is wel reden voor een aardig biertje as vrijdag dan???
Nice.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet na deze post nog 6 en dan heb ik 87k
quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
ik zou nergens anders willen wonen! De drukte, ik hou ervan!quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lol
Mja, voor mannen is het eenmaal moeilijker om een oudere dame te vinden dan andersom
Niet verder dan de randstad hoorquote:
Kom ik aan met m'n 5,6kquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand die weet hoe het moet!quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Jouw account is toch ouder dan het mijne?
dat wel jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Jouw account is toch ouder dan het mijne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |