leeftijd boeit me eigenlijk niet zoquote:
ik meestal jongerquote:
28 oud genoeg?quote:
ik ook.. maar toch eindig ik vrijwel altijd met jongere meisjes/vrouwenquote:
dat is waarquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:36 schreef vanillaforlife het volgende:
Jong of oud,beide kan knallend zijn.....
en ditquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
leeftijd boeit me eigenlijk niet zo
ik ken chicks die jonger zijn dan ik maar die al wel wat wijzer zijn
dan sommige oudere die ik ken
hoiquote:
Nee dat is Jofu.quote:
Lolquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook.. maar toch eindig ik vrijwel altijd met jongere meisjes/vrouwen
Zeker waarquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:38 schreef Mistress_X het volgende:
Echte liefde kent geen leeftijd, al moet ik er zelf als 27 jarige niet aan denken dat ik met de opa van Bart Simpson een ritje maak
Die van mij is 5 jaar ouder dan ik, dus dat valt erg mee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn vriend is 6 jaar ouder, precies goed
die paar oudere vrouwen waren ook niet zo makkelijk te vinden hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lol
Mja, voor mannen is het eenmaal moeilijker om een oudere dame te vinden dan andersom
Lijkt wel een Readers Digest reclamequote:Op maandag 8 oktober 2012 11:39 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Fok, you've got to be kidding me.
Voor jou geldt hetzelfde jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
die paar oudere vrouwen waren ook niet zo makkelijk te vinden hoor![]()
mja wel heel interessant, dat wel
Ik dacht dat het vorige decennium die reclames gehouden had.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:40 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Lijkt wel een Readers Digest reclame
En vaak speelt geld ook een rol, of status.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde ja
Maar voor vrouwen die op mannen vallen is het toch echt vaak zo dat de man ouder is dan de vrouw.
da's wellicht makkelijker ja.. mja ik kan dat niet echt inschatten zelfquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde ja
Maar voor vrouwen die op mannen vallen is het toch echt vaak zo dat de man ouder is dan de vrouw.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vorige decennium die reclames gehouden had.
Zou goed kunnen. Maar dat zie je nog niet af aan de leeftijd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:41 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
En vaak speelt geld ook een rol, of status.
Preciesquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's wellicht makkelijker ja.. mja ik kan dat niet echt inschatten zelf
maar als ik zo om me heen kijk.. ja
Dat is waar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:41 schreef vanillaforlife het volgende:
het is maar net hoe oud je ze zoekt,er lopen er genoeg rond...
vind ik ook hoor, ik ben 24, mn vriend 30 dus. Exen waren ook min. 5jaar ouder.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:39 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Die van mij is 5 jaar ouder dan ik, dus dat valt erg mee.
quote:
Wat ik wel naar vind zijn de vooroordelen dat een man een oudere vriendin heeft.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vind ik ook hoor, ik ben 24, mn vriend 30 dus. Exen waren ook min. 5jaar ouder.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:44 schreef vanillaforlife het volgende:
Wie heeft het grootste leeftijdsverschil gehad?
Wie is jou 2e sexervaringquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn ex was 3 weken jonger, 2e sekservaring was 25?
22quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
je weet niet wat je mist
hoe oud was jij ook alweer![]()
Jouw derde 22?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn ex was 3 weken jonger, 2e sekservaring was 25?
14 jaar hier, ik.was.18, geen succesquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:44 schreef vanillaforlife het volgende:
Ik sowieso niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:44 schreef vanillaforlife het volgende:
Ik vraag me af wiequote:Op maandag 8 oktober 2012 11:46 schreef vanillaforlife het volgende:
iemand al een keertje dubbel zo oud gehad?
Nee, 27 x 2 = 54.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:46 schreef vanillaforlife het volgende:
iemand al een keertje dubbel zo oud gehad?
Mijn vrouw is ouder dan dat ik ben.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vind ik ook hoor, ik ben 24, mn vriend 30 dus. Exen waren ook min. 5jaar ouder.
Ik 11 jaar, dus dat valt wel mee. Maar wel op hele jonge leeftijd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:44 schreef vanillaforlife het volgende:
epische schilderijen hoe die dat deedquote:
may i ask?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik 11 jaar, dus dat valt wel mee. Maar wel op hele jonge leeftijd.
Hiphop, niks anders.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:50 schreef Mistress_X het volgende:
Nu we elkaar toch allemaal aan het uithoren zijn, van welk soort muziek houden jullie?
Ligt aan hoe oud je bent. Als je 40+ vrouwen hebt zou ik het niet willenquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:50 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
[..]
gewwon doen....al gedaan en is super bevallen!!
Bam, metal. Rammsteinquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:50 schreef Mistress_X het volgende:
Nu we elkaar toch allemaal aan het uithoren zijn, van welk soort muziek houden jullie?
ik ken vrouwen van die leeftijd die er echt wel goed uitzien hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt aan hoe oud je bent. Als je 40+ vrouwen hebt zou ik het niet willen
Nou ik ken ze nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ken vrouwen van die leeftijd die er echt wel goed uitzien hoor
40 heeft ook ervaring. En op een gegeven moment word het lichamelijk gewoon echt minder, qua uiterlijk dan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:50 schreef vanillaforlife het volgende:
[..]
[..]
gewwon doen....al gedaan en is super bevallen!!
black metal en britrock voornamelijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:50 schreef Mistress_X het volgende:
Trance....rockquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:50 schreef Mistress_X het volgende:
van lieve zwijmelballads tot aan ebmquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:50 schreef Mistress_X het volgende:
Rammstein is goed jaquote:
Ik hou niet van Nederlandstaligquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:52 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Rammstein is goed ja
Maar ik hou ook van nederlandstalig, de goeden dan, niet zoals mijn vriend die bijvoorbeeld Frans Duijts weer té gek vind
klassiek is wel lekker op zijn tijdquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
van lieve zwijmelballads tot aan ebm
van klassiek tot aan metal etc
hardcore is 1 van de weinige genres waar ik echt geen ruk mee heb
Ben jij The Stig?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:52 schreef Mistress_X het volgende:
Klassiek vind ik ook wel fijn, met name als ik in de auto zit. Rustgevend
en voor het slapen gaanquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:52 schreef Mistress_X het volgende:
Klassiek vind ik ook wel fijn, met name als ik in de auto zit. Rustgevend
mhm <3quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
klassiek is wel lekker op zijn tijd
Hou je niet van Stef Bos?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou niet van NederlandstaligEn wat rokje zegt
Ik heb geen geluid hierquote:
ik heb hier een cd liggen van der zauberflote en dat vind ik dus echt wel mooiquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
en voor het slapen gaan![]()
[..]
mhm <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |