1 2 3 4 5 6 7 | Plaats Land Wedstrijden Winst Gelijkspel Verlies Punten Saldo 1 Roemenië 2 2 0 0 6 6-0 2 Nederland 2 2 0 0 6 6-1 3 Hongarije 2 1 0 1 3 6-4 4 Turkije 2 1 0 1 3 3-2 5 Estland 2 0 0 2 0 0-5 6 Andorra 2 0 0 2 0 0-9 |
Aanvang wedstrijdenquote:Selectie Nederland
Maarten Stekelenburg (AS Roma), Michel Vorm (Swansea City), Kenneth Vermeer (Ajax);
John Heitinga (Everton), Daryl Janmaat (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Nick Viergever (AZ), Ron Vlaar (Aston Villa), Ricardo van Rhijn (Ajax);
Urby Emanuelson (AC Milan), Nigel de Jong (AC Milan), Kevin Strootman (PSV), Rafael van der Vaart (Hamburger SV), Ibrahim Afellay (Schalke 04);
Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Jeremain Lens (PSV), Luciano Narsingh (PSV), Robin van Persie (Manchester United), Dirk Kuijt (Fenerbahce) en Ruben Schaken (Feyenoord).
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er klaar voor
Buiten BMI zijn er ook nog lekker veel opties open ervoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:01 schreef SjaakBauer het volgende:
Mensen die Emanuelson op LB willen hebben
Is iedereen vergeten ofzo hoe vaak die gast faalde bij Ajax op LB
Bartje van Hintum bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Buiten BMI zijn er ook nog lekker veel opties open ervoor
van Hintumquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bartje van Hintum bijvoorbeeld.
Maar je moet natuurlijk gewoon met 3 verdedigers en een extra aanvallende middenvelder spelen
Vooral niet te serieus opvatten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van Hintum
Alleen omdat het een ex-ajacied is zie je het helemaal niet zitten met Urby
En verder wel eens dat ze met 3 verdedigers moeten spelen tegen Andorra
Heeft het vaak genoeg goed gedaan bij Ajaxquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vooral niet te serieus opvatten.
En dat is niet omdat hij toevallig bij Ajax heeft gespeeld, maar omdat hij daar als LB ook gewoon niet goed genoeg was naar mijn mening.
Het is maar Andorra joh. Van mij part zet van Gaal Ard van Peppen, Breuer, Verhoeven en Hennie Spijkerman in de basis. 3 punten pakken en wegwezen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zolang Schaken en Vermeer niet mee doen ben ik tevreden. Echt beschamend dat zulke spelers het land vertegenwoordigen
Louis zet RVP alleen maar in de spits, dus die zit gewoon op de bank. Het is immers Andorra, kan Klaas zijn doelpuntjes weer mee opkrikken. Tegen Roemenië zal RVP wel spelen dan om het echte werk te doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:14 schreef -Willempie- het volgende:
Deze basis hopelijk:
[ afbeelding ]
![]()
Weet ik, maar ik wil deze formatie gewoon zien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:17 schreef alors het volgende:
[..]
Louis zet RVP alleen maar in de spits, dus die zit gewoon op de bank. Het is immers Andorra, kan Klaas zijn doelpuntjes weer mee opkrikken. Tegen Roemenië zal RVP wel spelen dan om het echte werk te doen.
Ongelofelijk, hoe kan dat?quote:
Dat snap ik dat wel weer. Je moet deze jonge spelers aan een vast systeem laten wennen. Vier dagen later wacht Roemenië die naar mijn idee sterker is dan Turkije. Dan wil je niet direct de boel weer omgooien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:00 schreef CarlosJacques het volgende:
Louis gaat gewoon met vier verdedigers spelen tegen een loodgieter en timmerman uit Andorra. Geen risico
Hij start niet in de basisquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:37 schreef Merkie het volgende:
Ongelofelijk dat Schaken geen aanvoerder is.
en terecht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:40 schreef nowkia het volgende:
Ze moeten Andorra niet onderschatten volgens Van Gaal.
ze spelen thuisquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en terecht.
Dit gaan ze winnen met 3-0 en dan tevreden naar huis...
Ja weet ik maar dan gaan ze evengoed daarna naar huis (of hotel of whatever)quote:
Goh, je zou denken dat ze voor altijd op het veld bleven staan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja weet ik maar dan gaan ze evengoed daarna naar huis (of hotel of whatever)
nee joh, daar zijn ze veel te lui voor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:57 schreef nowkia het volgende:
[..]
Goh, je zou denken dat ze voor altijd op het veld bleven staan.
Jammer, vind BMI toch meer een CV.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vermoedelijke opstelling:
Stekelenburg
Janmaat, Vlaar, Douglas, BMI
de Jong, v.d. Vaart, Strootman
Schaken, Huntelaar, Lens
Schaken <> Narsinghquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke zou jij allemaal wisselen?
Aanvallend sterkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:20 schreef S0nic het volgende:
Hoezo krijgt Janmaat de voorkeur boven Van Rhijn
Is op dit moment beter.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:20 schreef S0nic het volgende:
Hoezo krijgt Janmaat de voorkeur boven Van Rhijn
Janmaat scoort het hoogst van alle eredivisiespelers in het VI Proklassement. Niet helemaal universeel geldig, maar lijkt me in elk geval voor tegen Andorra een goede keuze. Veel beweging, veel mee opkomen en veel voorzetten. Links natuurlijk BMI. Wie anders?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Vorm, Janmaat, Douglas, Viergever, Indi, De Jong, Strootman, VD Vaart, Narsingh, V Persie, Lens
Als ik zou mogen kiezen in ieder geval.
Snap nog steeds niet dat Schaken bij de selectie zit. En Kuyt ook trouwens. Daar heb je over 2 jaar toch geen flikker meer aan in Brazilië dus gewoon lekker andere jongens erbij laten ipv Dirk op de bank laten rotten met zijn reserve-aanvoederschap.
Wordt trouwens wel echt een dik probleem op de rechtsbackpositie de komende jaren. Janmaat of V Rhijn, het is lood om oud ijzer.
Je weet dat hun elftal bestaat uit semi-profs en amateurs?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik krijg alweer de kriebels als ik lees dat mensen denken dat we wel even over Andorra heen walsen.
Dan zie ik al weer gebeuren dat we slechts met 1-0 of 2-0 winnen en dat we een kutwedstrijd te zien krijgen...
Lastig om je voor op te ladenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:33 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Je weet dat hun elftal bestaat uit semi-profs en amateurs?
en de ander is de pizzabakkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:33 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
quote:Martins Indi laat Van Gaal schrikken
Bruno Martins Indi liet tijdens de training van het Nederlands elftal zien goed in zijn vel te zitten bij het Nederlands elftal. De verdediger scoorde tijdens een partijtje op de training en kreeg de lachers op zijn hand toen hij met gespreide armen op bondscoach Van Gaal afliep om het te vieren. Een moment schrok de bondscoach waarna hij de aanstormende Martins Indi met een handgebaar afwimpelde. Martins Indi verwees daarmee met zijn actie na zijn goal bij Oranje, waarna Van Gaal naar de grond ging onder het gewicht van Martins Indi.
Dat willen de spelers van Andorra trouwens niet meer horen ; de vragen welke beroepen ze allemaal uitoefenenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:33 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Kunnen we niet een soort B-poule voor ze maken. Met de 20 kutste ploegen van Europa. Mogen ze tegen de Faroer en tegen Malta voetballen. Als je dan de kampioen wordt van alle dwergploegen mag je naar het EK.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:42 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat willen de spelers van Andorra trouwens niet meer horen ; de vragen welke beroepen ze allemaal uitoefenen![]()
De San Marinezen doen daar niet moeilijk over
Nog niet zo lang geleden speelde de Faroer Eilanden gelijk tegen Italie, dankzij een Luxemburgse zege op Tsjechie kon Nederland naar het EK in 1996, San Marino scoorde ooit na 11 seconden tegen Engelandquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:46 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Kunnen we niet een soort B-poule voor ze maken. Met de 20 kutste ploegen van Europa. Mogen ze tegen de Faroer en tegen Malta voetballen. Als je dan de kampioen wordt van alle dwergploegen mag je naar het EK.
...jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:01 schreef Thas het volgende:
Büttner niet oproepen "omdat hij niet speelt bij zn club"
Ja Narsingh speelt/speelde wel bij z'n club natuurlijk
Wanneer speelden ze gelijk tegen Italië?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:56 schreef TLC het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden speelde de Faroer Eilanden gelijk tegen Italie, dankzij een Luxemburgse zege op Tsjechie kon Nederland naar het EK in 1996, San Marino scoorde ooit na 11 seconden tegen Engeland
Toen was er pas 1 wedstrijd geweestquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:04 schreef Thas het volgende:
[..]
Eerst niet en toen speelde hij ook bij Oranje.
Ja en?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen was er pas 1 wedstrijd geweest
Gast, we spelen tegen Andorraquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:05 schreef Thas het volgende:
[..]
Ja en?
Dan nog is het een kutargument van Louis, Büttner heeft meer minuten gemaakt op de linksbackpositie dit seizoen tot nu toe dan BMI en dan zet hij BMI op die positie neer.
Ik miep meer over de onzinargumenten van een bondscoach dan over wie er ook daadwerkelijk speelt, dat interesseert me weinig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gast, we spelen tegen AndorraGa niet zo miepen over de LB.
Als de bondscoach zegt dat je Andorra niet mag onderschatten, dan is wmb sowieso iedereen vrij om over de selectie te praten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:07 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik miep meer over de onzinargumenten van een bondscoach dan over wie er ook daadwerkelijk speelt, dat interesseert me weinig.
bereid je daar maar vast op voorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik krijg alweer de kriebels als ik lees dat mensen denken dat we wel even over Andorra heen walsen.
Dan zie ik al weer gebeuren dat we slechts met 1-0 of 2-0 winnen en dat we een kutwedstrijd te zien krijgen...
Die voorbeschouwingen zijn sowieso alleen maar een excuus om een stuk of 10 reclameblokken uit te zenden. Meestal als ik zo'n voorbeschouwing wil zien en naar de zender zap is er reclamequote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Stekelenburg; Janmaat, Heitinga, Vlaar, Martins Indi; Strootman, De Jong, Van der Vaart; Schaken, Huntelaar, Lens
Interessant. Ben benieuwd hoe Strootman gaat spelen nu hij aanvoerder is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Stekelenburg; Janmaat, Heitinga, Vlaar, Martins Indi; Strootman, De Jong, Van der Vaart; Schaken, Huntelaar, Lens
Zijn eigen keuze jonguhquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:51 schreef Tito_Makani het volgende:
Guillit vraagt aan iemand uit de redactie waarom die niet uit de kast komt
+ Van Rhijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Narsingh en van Persie dus tegen Roemenie
Sterk. Erg sterk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
Schaken kan beter gaan dammen junge
Ja het hele land is aanwezig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:21 schreef Mandéra het volgende:
Hoeveel supporters heeft Andorra mee? Vol uitvak?
Want? De Marokkaanse gemeenschap gaat hem aanvallen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:16 schreef Tito_Makani het volgende:
Jan Joost zit nu negatief te praten over marrokaanse voetballers, kan hij nog wel eens in de problemen mee komen
Duh.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? De Marokkaanse gemeenschap gaat hem aanvallen?
Die staat tegen Roemenie in de basis.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:25 schreef TAV74 het volgende:
Schaken in de basis, van Persie op de bank
Hij gaat zich pas scheren als nl eruit ligtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:25 schreef Karina het volgende:
Hij had zich wel even netjes mogen scheren voor deze uitreiking.
Scheren is voor homo'squote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:25 schreef Karina het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ben ik de enige die heel even dacht dat ze het Star Wars intro gingen spelen?
Ja idd, hij heeft alleen maar zoveel omdat ie als gehyped Ajax talent meteen op zijn 18e werd geselecteerd en nu elke wedstrijd in mag vallen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:25 schreef Muto het volgende:
Per saldo heeft Vaart 60 interlands gepeeld.
Serieusquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij gaat zich pas scheren als nl eruit ligt
Heeft hij gedaan zo dat hij Sylvie niet meer hoeft te beffenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:25 schreef Karina het volgende:
Zo puur dit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:27 schreef Knaller het volgende:
Aandoenlijk, de slager, bakker, fietsenmaker, gymleraar etc allemaal op een rijtje.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:27 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Heeft hij gedaan zo dat hij Sylvie niet meer hoeft te beffen
Nee johquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
SerieusHopelijk kan hij straks Sinterklaas spelen dan.
Ja, maar ik zie echt niet waarom v Persie en Huntelaar niet beide zouden kunnen spelen tegen een ploeg die met 10 man voor het doel gaat hangen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die staat tegen Roemenie in de basis.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:27 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Heeft hij gedaan zo dat hij Sylvie niet meer hoeft te beffen
Boeie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, hij heeft alleen maar zoveel omdat ie als gehyped Ajax talent meteen op zijn 18e werd geselecteerd en nu elke wedstrijd in mag vallen.
Had gekund toch>? Dat hij het weer deed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee joh
Was alleen tijdens het WK zo
de Jong ook niet, dus dat zegt niksquote:
Indi wordt de held van het toekomstige Oranje. sowiesoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:28 schreef ZuidGrens het volgende:
Lens zingt mee![]()
Indi ook![]()
Kluivert ook![]()
De Jong en Schaken
de Jong heeft volgens mij nooit meegezongenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:28 schreef ZuidGrens het volgende:
Lens zingt mee![]()
Indi ook![]()
Kluivert ook![]()
De Jong en Schaken
Tijdens het WK wel ja maar 2 jaar lang niet scheren?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Had gekund toch>? Dat hij het weer deed.
Zeefuik selecteren en aanvoerder maken zou nog logischer zijn. Maar ach, tegen Andorra kan het geen kwaad gelukkig.quote:
Hij kent de tekst nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
de Jong heeft volgens mij nooit meegezongen
Klopt. Of ja, ik let er altijd op. Maar het doet me op de een of andere manier altijd goed als de donkere jongens ook meezingen. Is toch mooi man. Tegenwoordig doen ze dat vrijwel allemaal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
de Jong heeft volgens mij nooit meegezongen
En z'n broer in de spits.quote:
Ziet er niet zo heel goed uit eigenlijk.quote:
Zou nog leuker zijn als het een opticien is.quote:
We missen een aanvoerder met pursonellitiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:33 schreef GGMM het volgende:
Wat spelen we slecht zeg. Lijkt wel alsof er geen echte leider in het veld staat.
Durf ik nou vertel opquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:34 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
dat je die vraag durft te stellen
Met 8 is hij topscorer aller tijden.quote:
450x, dat zou echt fantastisch zijn!quote:
Kut internet denkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:36 schreef leroytje het volgende:
Waarom loopt elke stream van me als dikke stront?
Soort zoekt soortquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:36 schreef leroytje het volgende:
Hadden we in de Arena moeten spelen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef Mandéra het volgende:
Tijd voor een fluitconcert, dit lijkt nergens op.
Heel Andorra checkt hem ook uit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:36 schreef leroytje het volgende:
even aftasten jeweet Andorraquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef Mandéra het volgende:
Tijd voor een fluitconcert, dit lijkt nergens op.
Vakantieveilingenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:39 schreef Mandéra het volgende:
Ik ken ook genoeg mensen die normaal nooit voetbal kijken en nu gaan ze NL - Andorra.!
Waren de kaarten zo goedkoop?
2 kaartjes bij 10 euro boodschappen van die appie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:39 schreef Mandéra het volgende:
Ik ken ook genoeg mensen die normaal nooit voetbal kijken en nu gaan ze NL - Andorra.!
Waren de kaarten zo goedkoop?
carnavalquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof je anders zoveel gelegenheden hebt om je indianenoutfit aan te trekken
Carnaval en bij het naspelen van Little Big Hornquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof je anders zoveel gelegenheden hebt om je indianenoutfit aan te trekken
Hij speelt ze van de mat.quote:
Oh ik wou d'r ook wel heen, maar kon het niet redden met werk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Kan je beter zoals wij achter je PC/APPLE zitten
Ja dat zeg ik ook altijdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oh ik wou d'r ook wel heen, maar kon het niet redden met werk.
Haten op Maher en Clasiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:41 schreef Barbapapamama het volgende:
Jong Oranje
Tjappies
200.000 kaarten
autorijden kan die niet, verkrachten ken die wel heajquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:42 schreef Muto het volgende:
Jinglebells Jinglebells Kluivert in de cel.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:42 schreef Muto het volgende:
Jinglebells Jinglebells Kluivert in de cel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |