Erg sexy inderdaad!quote:
Thanks, maar moet hier beeld bij zijn ofzo?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:22 schreef JochemP het volgende:
http://www.bbc.co.uk/events/emxzp6
Nu live
Alleen geluid als je rechtsboven op listen druktquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:44 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Thanks, maar moet hier beeld bij zijn ofzo?
Krijg namelijk niets te zien via Chrome?
Zover was ik ook al, maar als ik 't goed lees en begrijp op de site zou je ook iets moeten kunnen zien?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:47 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Alleen geluid als je rechtsboven op listen drukt
Ah, naja ik krijg in ieder geval op geen enkele manier beeldquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:49 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Zover was ik ook al, maar als ik 't goed lees en begrijp op de site zou je ook iets moeten kunnen zien?
IE kapt er hier zelfs mee...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:51 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ah, naja ik krijg in ieder geval op geen enkele manier beeld
Wil je PM sturen maar werkt niet.quote:
Al op setlist.fm gekeken?quote:Op donderdag 1 november 2012 18:59 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wil je PM sturen maar werkt niet.
Weet jij de setlist van de zaterdag in O2? Wil een spotify lijst maken
Nee. Ik kan wel uit m'n hoofd wat nummers opnoemen, maar verder dan dat ze begonnen met Unsustainable en eindigden met Knights of Cydonia kom ik qua volgorde niet echt.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:59 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wil je PM sturen maar werkt niet.
Weet jij de setlist van de zaterdag in O2? Wil een spotify lijst maken
http://www.setlist.fm/set(...)ngland-73dd5a15.htmlquote:Op donderdag 1 november 2012 22:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee. Ik kan wel uit m'n hoofd wat nummers opnoemen, maar verder dan dat ze begonnen met Unsustainable en eindigden met Knights of Cydonia kom ik qua volgorde niet echt.
Waarom is dat dan jammer? Dan krijg je er een passende videoclip bij...quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind Follow Me een van de mooiste nummers van het album. Daarom vind ik het juist jammer dat het de nieuwe single wordt.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:45 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Waarom is dat dan jammer? Dan krijg je er een passende videoclip bij...
Hipsterquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Ja, daar zit ik op te wachten.
Nee, dan hoor je het te vaak, heb liever dat het een beetje exclusief blijft als ik een nummer heel mooi vind. Maar bij Muse valt dat wel mee, na een paar weken hoor je de singles meestal al niet meer zo veel.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:02 schreef meowingtons het volgende:
Mensen die radio luisteren zijn berhaupt al mensen die ik liever niet bij Muse concerten zie
Laat je niet alles voorkauwen zeg
De Jeugd van Tegenwoordig en Kraantje Pappie vind ik dan weer briljant. StuBru is een fijne zender idd, draaien altijd vette muziek.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee precies, die hebben zelfs nog nooit een echte hit gehad. De hoogste notering ooit was sing for absolution op 12 en verder blijft het allemaal hangen tussen 30 en 40. Niet dat je daar verder last van hebt.
Maar StuBru is echt lekkere muziek. Als je een Nederlandse zender op zet hoor je de hele dag alleen maar van dat Rihannagekreun en zo.
Toch draaien ze soms op StuBru ook slechte nummers, maar die komen dan weer uit Nederland, ze zijn nogal dol op DJVT en Kraantje Pappie en dat soort shit.
quote:Pinkpop-baas Jan Smeets heeft op 3voor12 radio laten weten dat het festival bezig is met The Killers. "Laten we het hopen" zei hij in reactie op de naam. Muse, Rammstein, Depeche Mode, Editors, Kings of Leon en Pearl Jam komen allen in ieder geval niet naar Pinkpop. Smeets gaat ervanuit dat Green Day ondanks het afkicken van zanger Billy Joe Armstrong gewoon op Pinkpop staat.
Ten slotte laat Smeets weten dat door de nieuwe alcohol-wetgeving het 16 plus-bandje een 18 plus-bandje wordt. Hij verwacht wel problemen met thuisdrinkers en de handhaving voor de mensen achter de bar.
Wow. Mensen zouden eens een andere smaak hebben zeg.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee precies, die hebben zelfs nog nooit een echte hit gehad. De hoogste notering ooit was sing for absolution op 12 en verder blijft het allemaal hangen tussen 30 en 40. Niet dat je daar verder last van hebt.
Maar StuBru is echt lekkere muziek. Als je een Nederlandse zender op zet hoor je de hele dag alleen maar van dat Rihannagekreun en zo.
Toch draaien ze soms op StuBru ook slechte nummers, maar die komen dan weer uit Nederland, ze zijn nogal dol op DJVT en Kraantje Pappie en dat soort shit.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wow. Mensen zouden eens een andere smaak hebben zeg.
Nou ja, ik schrijf het inderdaad te veel als een soort stelling, maar zo bedoel ik het niet. Maar het is natuurlijk gewoon mijn mening en daar is een forum ook voor bedoeld. Ik houd er niet van. Smaken verschillen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 11:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wow. Mensen zouden eens een andere smaak hebben zeg.
Ik bedoel het ook niet persoonlijk ofzo. Ik ben alleen een beetje allergisch voor zulke posts, je leest ze werkelijk overal. Of het nou over rap, dubstep, Justin Bieber of metal muziek gaat. Ieder zijn ding denk ik dan maar. Ik ben altijd blij dat mijn smaak veel verder gaat dan 1 genrequote:Op zaterdag 3 november 2012 13:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou ja, ik schrijf het inderdaad te veel als een soort stelling, maar zo bedoel ik het niet. Maar het is natuurlijk gewoon mijn mening en daar is een forum ook voor bedoeld. Ik houd er niet van. Smaken verschillen.
Gewoon zeggen dat het niet je muziek is, werkt idd beter dan zeggen dat het pure bagger isquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook niet persoonlijk ofzo. Ik ben alleen een beetje allergisch voor zulke posts, je leest ze werkelijk overal. Of het nou over rap, dubstep, Justin Bieber of metal muziek gaat. Ieder zijn ding denk ik dan maar. Ik ben altijd blij dat mijn smaak veel verder gaat dan 1 genre
Edit: En met die laatste opmerking bedoel ik dus niet dat jij niet verder kijkt dan MuseMaar er zijn zulke mensen
![]()
Hai Pharkus,quote:Op zondag 11 november 2012 15:50 schreef Pharkus het volgende:
Ga deze week nog iemand proberen over te halen anders heb ik nog een staplaats over voor de ziggodome.
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/staanplaats-staplaatsquote:Staanplaats / staplaats
In het openbaar vervoer en bij concerten e.d. kun je een staanplaats hebben. Moet dat geen staplaats zijn?
De woorden staplaats en staanplaats bestaan beide. In de praktijk is staanplaats veruit het gebruikelijkst, zeker in de betekenis 'plaats waar een toeschouwer kan/moet staan'. Staplaats kan 'toegewezen plaats voor bijvoorbeeld een tent, caravan of kraam' betekenen, maar ook dan is staanplaats gewoner.
Ik ben niet zo fan van mum&sons, meer roadtrip muziek dan concert.quote:
Mag dus beide, alleen n is een stuk gebruikelijker.quote:Op zondag 11 november 2012 16:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Jullie hebben het trouwens over een staplaats. Dat klopt niet. Het moet staanplaats zijn!
[..]
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/staanplaats-staplaats
Je zegt dat je een kaartje voor Muse overhebt. Het is dan toch niet Muse f Mumford & Sons. Maar als je het ruilt is dat Muse n Mumford & Sons. Ik denk dat je live pas kunt ervaren hoe goed ze aan jouw verwachtingen kunnen voldoen.quote:Op zondag 11 november 2012 17:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben niet zo fan van mum&sons, meer roadtrip muziek dan concert.
quote:Op zondag 11 november 2012 17:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je zegt dat je een kaartje voor Muse overhebt. Het is dan toch niet Muse f Mumford & Sons. Maar als je het ruilt is dat Muse n Mumford & Sons. Ik denk dat je live pas kunt ervaren hoe goed ze aan jouw verwachtingen kunnen voldoen.
Anyway, indien je van gedachten verandert, mag je me PMen.
Dit dus...quote:Op zondag 11 november 2012 23:00 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik ben echt te oud voor de MTV Awards, mijn god wat een verschrikkelijke show (moest het even kwijt)
Kon je het ooit wel kijken? Ik heb het nooit leuk gevondenquote:Op zondag 11 november 2012 23:00 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik ben echt te oud voor de MTV Awards, mijn god wat een verschrikkelijke show (moest het even kwijt)
Ja. Vroeger traden de sterren van die tijd op, wat jij dus ´grote sterren in de wereld´ vond.quote:Op maandag 12 november 2012 11:20 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Er zijn jaren geweest dat het wel leuk was, maar zoals dit jaar: alleen maar van die kind/tienersterretjes.. Vroeger traden echt de grote sterren in de wereld op, nu zie je Taylor Swift en Justin Bieber alles winnen..Of word ik gewoon oud?
Klopt, maar ik heb liever euro's dan een optreden van mumford & sons.quote:Op zondag 11 november 2012 17:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je zegt dat je een kaartje voor Muse overhebt. Het is dan toch niet Muse f Mumford & Sons. Maar als je het ruilt is dat Muse n Mumford & Sons. Ik denk dat je live pas kunt ervaren hoe goed ze aan jouw verwachtingen kunnen voldoen.
Anyway, indien je van gedachten verandert, mag je me PMen.
17de, ik wilde ze 2 weken eerder dan gepland zien.quote:
Tja prioriteiten stellen, altijd lastig.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:42 schreef Mirgeam het volgende:
meh ik wil em dolgraag kopen, maar het is net voor m'n machinist examen, beter als ik het niet doe![]()
3 december vind ik ook prima hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 20:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
17de, ik wilde ze 2 weken eerder dan gepland zien.
Hopelijk kan ik dit over ruim een maand beamenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:39 schreef Spezza19 het volgende:
Ziggodome is gaaf!!
Mooi gebouw, goed geluid...
Das gewoon Panic Stationquote:Op donderdag 15 november 2012 19:56 schreef Leonos het volgende:
Jongens, kunnen jullie mij helpen? Hoe heet het nummer van 16:30?
twitter:LiveNation_nl twitterde op vrijdag 16-11-2012 om 13:18:42De alternatieve spacerockband MUSE komt op 4 juni groots uitpakken in de ArenA: http://t.co/JLLy9szF. Kaartverkoop start vrijdag om 10.00u. reageer retweet
Ja preciesquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:44 schreef Piles het volgende:
Eerst maar eens kijken of Ziggodome wat is. Dan beslis ik wel of het het waard is om ze in de arena te gaan zien.
O2 arena geweest, die show was het al zeker waard. En in een stadion is er qua show veel meer mogelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja preciesDaarom vind ik het achterlijk dat de kaartverkoop al zo vroeg begint
Ga je mond met zeep spoelen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:17 schreef meowingtons het volgende:
Lekker showtje geven in een bagger galmbak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |