Ja dat was ikquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja bij jou was daar al eerder eens iets mis mee gegaan, of was jij dat niet?
Ik zie je daar.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:04 schreef Jovatov het volgende:
Gelukt!
Twee veldkaartjes! Wel echt vet duur, maar goed! Ik ga naar Muse!
6, 50 servicekosten per ticket, doe normaal!quote:Op woensdag 21 november 2012 10:04 schreef Jovatov het volgende:
Gelukt!
Twee veldkaartjes! Wel echt vet duur
Members presale is vandaag begonnen. Vrijdag de rest in de verkoop.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:46 schreef Leonos het volgende:
Kaartverkoop al begonnen? Dacht pas vrijdag
Maar ik ben ook een member, maja koop wel vrijdagquote:Op woensdag 21 november 2012 11:48 schreef Sprouts het volgende:
[..]
Members presale is vandaag begonnen. Vrijdag de rest in de verkoop.
De ArenA?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:35 schreef F_JD het volgende:
[..]
6, 50 servicekosten per ticket, doe normaal!
Ben er wel bij, ben toch benieuwd naar Muse en stadion (ipv Muse en veld) en ga er maar vanuit dat het geluid op het veld gewoon goed te doen is
Ja, ArenA blijft echt een baggertent, als je dan een stadionshow wil meemaken, ga dan naar Engelandquote:Op woensdag 21 november 2012 12:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
De ArenA?Ook op het veld bagger. Zelf ga ik daar niet meer heen voor concerten.
Laatste keer hebben we er ook twee uur over gedaan om van de parkeerplaats af te komenEn dan ben je nog niet weg.
Wembley was fantastisch een paar jaar terug.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:49 schreef meowingtons het volgende:
Ja, ArenA blijft echt een baggertent, als je dan een stadionshow wil meemaken, ga dan naar Engeland
Het Emirates Stadion schijnt wel een goede akoestiek te hebben en daar spelen ze 2 keer geloof ik Heb je gelijk een leuk reisje naar Engeland
Weet je onze discussie van enkele weken geleden nog? Ik zei toen al dat ze in de ArenA zouden spelen...quote:Op woensdag 21 november 2012 15:00 schreef Spezza19 het volgende:
Tot op heden besloten om geen kaarten voor de Arena te kopen.... 1. Galmbak, 2. als de show wel anders is, zie je er door het licht van buitenaf toch geen klap van....
Point being?quote:Op woensdag 21 november 2012 15:10 schreef CoExist het volgende:
[..]
Weet je onze discussie van enkele weken geleden nog? Ik zei toen al dat ze in de ArenA zouden spelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |