Maar je hebt dus geen post van toen tot nu waar je eerder beweerde dat enige verliezen al ingecalculeerd waren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Het verbaast me niets dat we niet alles terugkrijgen en volgens mij heb ik dat ook nooit beweerd. Maar als jij denkt dat at wel zo is: succes met zoeken.

Ik heb zin noch tijd om er naar te zoeken. Maar jij wel kennelijk dus ga je gangquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maar je hebt dus geen post van toen tot nu waar je eerder beweerde dat enige verliezen al ingecalculeerd waren.
Mooi achteraf praten wel.
Sja, eurofielen.

quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb zin noch tijd om er naar te zoeken. Maar jij wel kennelijk dus ga je gang

Knul, ik weet zeker dat je dat nooit gezegd hebt. Je probeert je nu wel heel krampachtig in te dekken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:11 schreef remlof het volgende:
3-voud, kerel, ga ook eens aan het werk ipv je druk te maken wat iemand wel of niet meer dan een jaar geleden op een forum heeft gezegd.

Drankorgels beweren ook dat ze zelf matige drinkers zijn... Niks vreemds.quote:

Inderdaad, zeg er wat van.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:17 schreef 99.999 het volgende:
Dames probeer een beetje vriendelijk voor elkaar te zijn aub.

Ik vind deze wel weer grappig eigenlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Drankorgels beweren ook dat ze zelf matige drinkers zijn... Niks vreemds.

Jammer dat dat artikel weglaat dat die 98% naar de platenmaatschappijen gaat omdat Spotify anders de deur dicht kan doen met rechtszaken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:26 schreef remlof het volgende:
'Spotify zwaar in de financiële problemen'
Uit de cijfers blijkt dat Spotify in een vicieuze cirkel is terechtgekomen; hoe meer mensen gebruik maken van de dienst, hoe meer verlies het bedrijf lijdt.
...
Van elke dollar die Spotify verdient, is het 98 cent op deze manier meteen weer kwijt. De overige 2 cent zijn bij lange na niet voldoende om alle overige kosten (waaronder de personeelskosten die met 137 procent stegen) te dekken.

Ehm, dat is het idee van royalties betalen, niet waar?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jammer dat dat artikel weglaat dat die 98% naar de platenmaatschappijen gaat omdat Spotify anders de deur dicht kan doen met rechtszaken.

Als het te mooi lijkt om waar te zijn klopt dat vaak ookquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:47 schreef eriksd het volgende:
Vraag me sowieso af hoe die tent het hoofd boven water houdt. Althans, tot op heden dus

Mjah ik ook, het is bijna te mooi om waar te zijn, ik betaal 10 euro per maand (en dat zit er gewoon bij in in m'n KPN-internetbundel) en kan overal op al m'n apparaten naar bijna alle muziek die ooit is uitgebracht luisteren, inclusief albums die net uit zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:47 schreef eriksd het volgende:
Vraag me sowieso af hoe die tent het hoofd boven water houdt. Althans, tot op heden dus

Niks mis mee. Beetje koffiedrinken en achterover hangen, heerlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat zijn de beste. Iedereen een lang gezicht, luisteren naar de baas of manager die geen leven heeft en wel uitgeslapen is. Mooi spul.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |