quote:
Nee joh, dat zijn typische LW's met rechterpoot..quote:
Ah ja, de knock out fase van de EL hebben ze zeker ook niks te zoeken omdat ze in de kwart of halve finale er toch wel uitgaan. Dan maar niet meer meedoen of niet?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:58 schreef Kamikazie het volgende:
Ajacieden die denken dat ze in de CL kunnen overwinteren
Begrijp me niet verkeerd 'jullie' spelen prima voetbal en zijn 2x op rij kampioen wat heel knap is, maar in de knock-out fase van de CL heeft geen enkele Nederlandse club iets te zoeken.
En ook leuk dat jullie allemaal een glazen bol hebben en zeggen dat Ajax dit seizoen weer kampioen wordt, zet er wat geld op in kan je rijk worden!
Ofnietquote:Op maandag 8 oktober 2012 02:05 schreef Greenpeas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was weer lekker hypen voor niets
Alleen Season Tickets, maar twee accounts aan m'n EA gekoppeld. Die Mandzukic is 3-5-2 misschien dat ik daar eens wat mee ga doen als ik weer coins heb, ooit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:06 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Ofnietheb je season sticket en ut edition
Als je in een poultje met Porto, Kiev en Nordsjealland komt is overwinteren prima mogelijk hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:58 schreef Kamikazie het volgende:
Ajacieden die denken dat ze in de CL kunnen overwinteren
Begrijp me niet verkeerd 'jullie' spelen prima voetbal en zijn 2x op rij kampioen wat heel knap is, maar in de knock-out fase van de CL heeft geen enkele Nederlandse club iets te zoeken.
En ook leuk dat jullie allemaal een glazen bol hebben en zeggen dat Ajax dit seizoen weer kampioen wordt, zet er wat geld op in kan je rijk worden!
Die poule van Anderlecht is nou ook niet bepaald pittig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als je in een poultje met Porto, Kiev en Nordsjealland komt is overwinteren prima mogelijk hoor.
Heb een xbox maar moet FIFA13 nog halen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die poule van Anderlecht is nou ook niet bepaald pittig.
Jordi speel je op de xbox of ps3?
Doe eens dan kan ik je pakkie gevenquote:Op maandag 8 oktober 2012 02:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb een xbox maar moet FIFA13 nog halen.
Zijn 2 assists en andere goal ook zeker?quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:21 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Kevin Simons? Ronaldinho's goal was puur geluk
quote:Op maandag 8 oktober 2012 02:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die poule van Anderlecht is nou ook niet bepaald pittig.
Jordi speel je op de xbox of ps3?
Oud plaatje, wat is je punt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 06:43 schreef stoereboii het volgende:
TOTY staat nu in het blauw!
[ afbeelding ]
Dat volgens hem bij generations nu je kaarten blauw zijn, waar ze eerst gewoon goud werden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 07:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oud plaatje, wat is je punt?
Ninja edit faaldequote:Op maandag 8 oktober 2012 07:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat volgens hem bij generations nu je kaarten blauw zijn, waar ze eerst gewoon goud werden.
Non-rare zelfsquote:Op maandag 8 oktober 2012 07:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat volgens hem bij generations nu je kaarten blauw zijn, waar ze eerst gewoon goud werden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |