Nee hoor hij wordt vandaag 2 keer nagetrapt en verschillende keren belachelijk getackeld dat ze daar ook eens naar kijken. Natuurlijk moet hij niet duiken maar ze moeten niet doen alsof hij de enige isquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
En terecht, trouwens doet hij het stelselmatig en roept het over zichzelf af.
Aantal verkochte kaarten. Vorig jaar tegen Utrecht zat het ook half leeg zeiden ze dat het helemaal vol zatquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:48 schreef vandermar het volgende:
Hoe komt teletekst bij die telling van toeschouwers in de arena? Ik kijk die samenvatting maar zowat de helft is leeg op de tweede ring en ook nog een deel op de eerste ring.
Het is gewoon een tyfus jong, maar wel een met een winnaarsmentaliteit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor hij wordt vandaag 2 keer nagetrapt en verschillende keren belachelijk getackeld dat ze daar ook eens naar kijken. Natuurlijk moet hij niet duiken maar ze moeten niet doen alsof hij de enige is
Nou, hij heeft ook een behoorlijke historie hoor met viespeukerij. Klap in het gezicht babovic, bijten van bakkel, tenen trappen bij afellay. Hij is gewoon een viespeuk en maakt het er zelf naar dat hij gehaat wordt en niets meekrijgt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor hij wordt vandaag 2 keer nagetrapt en verschillende keren belachelijk getackeld dat ze daar ook eens naar kijken. Natuurlijk moet hij niet duiken maar ze moeten niet doen alsof hij de enige is
Het is voor jou ook nooit goed he, als er ook maar ergens 'Ajax' staat heb je commentaarquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:48 schreef vandermar het volgende:
Hoe komt teletekst bij die telling van toeschouwers in de arena? Ik kijk die samenvatting maar zowat de helft is leeg op de tweede ring en ook nog een deel op de eerste ring.
Ik bedoel voor Season Pass & UT Editionquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik, heel veel.
Voor 5 of 7,5K coins.
Een speler die Oranje miste in de WK finale.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is gewoon een tyfus jong, maar wel een met een winnaarsmentaliteit.
Sorry dat ik iets constateer. Tering hé, het valt gewoon op. TT zegt 48k mensen maar de samenvatting doet iets heel anders lijken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het is voor jou ook nooit goed he, als er ook maar ergens 'Ajax' staat heb je commentaar
Daar hoort een scheidsrechter niets om te geven. Hij ontvangt veel en veel meer dan hij uitdeelt maar als hij wat doet is de wereld in eens te klein.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou, hij heeft ook een behoorlijke historie hoor met viespeukerij. Klap in het gezicht babovic, bijten van bakkel, tenen trappen bij afellay. Hij is gewoon een viespeuk en maakt het er zelf naar dat hij gehaat wordt en niets meekrijgt.
Hij maakt het er zelf naar. Misschien moet hij nigel de jong eens tegenkomen, tot die tijd mag hij de bende niet meer flessen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar hoort een scheidsrechter niets om te geven. Hij ontvangt veel en veel meer dan hij uitdeelt maar als hij wat doet is de wereld in eens te klein.
Ging niet zo goed ket je clubje AZ vandaag hé!quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Suarez is gewoon een baas, meer niet.
Ja ik denk niet dat hij er een fuck om geeft wat jij vind. Scheidsrechters horen subjectief te zijn en niet te kijken naar het verleden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij maakt het er zelf naar. Misschien moet hij nigel de jong eens tegenkomen, tot die tijd mag hij de bende niet meer flessen.
nee, met Makkelie als scheidsrechter is dat niet zo moeilijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ging niet zo goed ket je clubje AZ vandaag hé!
Nou nou moraalridder, suarez is gewoon een smeerlap hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat hij er een fuck om geeft wat jij vind. Scheidsrechters horen subjectief te zijn en niet te kijken naar het verleden.
meeste Ajacieden die ik in real life ken, komen dan met allemaal non-argumenten. En ze verdedigen hem, alleen maar omdat hij bij ajax heeft gespeeldquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou nou moraalridder, suarez is gewoon een smeerlap hoor.
Ook nog is een racist, weet niet hoe je dat wil goedpraten?
Objectief bedoel je neem ik aan? En ik vind het niet belangrijk wat schwalbuarez vindt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat hij er een fuck om geeft wat jij vind. Scheidsrechters horen subjectief te zijn en niet te kijken naar het verleden.
Racist ja? Hij ging bij Ajax altijd om met de "zwarte" jongens. Net alsof jij nooit kut Turk of neger hebt geroepen dat maakt je geen racist.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou nou moraalridder, suarez is gewoon een smeerlap hoor.
Ook nog is een racist, weet niet hoe je dat wil goedpraten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |