Jij hebt het volgens mij over Seasons en hij over FUTquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit ja. in die zin is Manchester United echt een kutteam, maar ik vertik het om een ander team te gebruiken. Enige wat wel lekker is met ze is het schieten van afstand
hahahahhaquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt het volgens mij over Seasons en hij over FUT
Seasons divisie 1 is anders heb ik het idee
Hernandez, Young en Nani zijn nou ook niet bepaald sloom.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit ja. in die zin is Manchester United echt een kutteam, maar ik vertik het om een ander team te gebruiken. Enige wat wel lekker is met ze is het schieten van afstand
Seasons is gewoon echt resultaat voetbal in divisie 1, maar dat is juist wat ik er zo leuk aan vind. Moet daar echt geconcentreerd spelen .quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hahahahha
ik heb net anders wel al gezegd dat ik het over de gewone seasons had
ik gebruik Hernandez en Young nooit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:31 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Hernandez, Young en Nani zijn nou ook niet bepaald sloom.
Oh ik had het over futquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hahahahha
ik heb net anders wel al gezegd dat ik het over de gewone seasons had
dat is dan wel weer zo, het is echt die uitdaging die de trailer van elke FIFA game weer belooftquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Seasons is gewoon echt resultaat voetbal in divisie 1, maar dat is juist wat ik er zo leuk aan vind. Moet daar echt geconcentreerd spelen .
Hoe speel jij dan met united?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik gebruik Hernandez en Young nooit.
Ik speel 3-4-1-2;quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe speel jij dan met united?
Ik altijd 4-2-3-1 met op de CDM's Scholes en Carrick en dan op LAM Nani, RAM Kagawa en CF Rooney en natuurlijk Persie in de spits.
dan hack je er toch wat pace bij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:36 schreef Confetti het volgende:
Je weet dat het spel naar de klote is als Balotelli met zijn 84 pace te traag is voor divisie 1.
Pace was op FIFA12 overpowered, maar nu is Strength overpowered t.o.v pace, echt niet meer normaalquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:36 schreef Confetti het volgende:
Je weet dat het spel naar de klote is als Balotelli met zijn 84 pace te traag is voor divisie 1.
Geen last van en ik speel met Suarez en Ba.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:36 schreef Confetti het volgende:
Puike pot voetbal van Ajax vandaag hequote:Op maandag 8 oktober 2012 00:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen last van en ik speel met Suarez en Ba.
quote:
Had beter bij real gepast inderdaad, ook allemaal van die iq-loze schoppers en duikelaars.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel jammer dat Suarez in zo'n kut team moet spelen
Nou ik heb genotenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Puike pot voetbal van Ajax vandaag he
Suarez wordt de hele wedstrijd rot geschopt en krijgt niets mee. Hij valt een keer en de halve wereld is weer aan het huilenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Had beter bij real gepast inderdaad, ook allemaal van die iq-loze schoppers en duikelaars.
En terecht, trouwens doet hij het stelselmatig en roept het over zichzelf af.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Suarez wordt de hele wedstrijd rot geschopt en krijgt niets mee. Hij valt een keer en de halve wereld is weer aan het huilen
dit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
En terecht, trouwens doet hij het stelselmatig en roept het over zichzelf af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |