Nice.quote:
Nu jij nogquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Patje ging van 1k in de bank naar 100k op de bank
Goud is ziek overpowerdquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ben ik de enige die het eigenlijk leuker vind om met Silvers te spelen? Dat heeft voor mij gevoel wat meer weg van "echt" voetbal (en de seizoensmodus), terwijl het met goede gold-teams al snel lijkt op ping-pong en vliegenrennenhollen enz enz. Ter vergelijking: laatste uitslagen met golds: 4-7, 5-5 en 6-2. Laatste uitslagen met silvers: 3-0, 2-1 en 2-0...
Ja kerel weet je hoelang ik heb lopen kutten met FIFA 12. Mag nu wel een beetje geluk hebben tochquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Patje ging van 1k in de bank naar 100k op de bank
Ik heb 80k nog steedsquote:
Ik gun het je van harte, maar er lijkt een bepaalde regelmaat in die packs te zittenquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja kerel weet je hoelang ik heb lopen kutten met FIFA 12. Mag nu wel een beetje geluk hebben toch
Maar met Hart op goal en 100k in de pocket kan ik wel een leuk Barclays team maken ofniet.
Als ik verlies met mijn gouden elftal dan ga ik er ook hard op, maar als ik win dan is het meestal 3-0, 4-1 of 2-0. Ik denk dat het ook aan je eigen spel ligt. Bij goud is het af en toe belangrijk om het spel te vertragen, anders blijft het op en neer gaanquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ben ik de enige die het eigenlijk leuker vind om met Silvers te spelen? Dat heeft voor mij gevoel wat meer weg van "echt" voetbal (en de seizoensmodus), terwijl het met goede gold-teams al snel lijkt op ping-pong en vliegenrennenhollen enz enz. Ter vergelijking: laatste uitslagen met golds: 4-7, 5-5 en 6-2. Laatste uitslagen met silvers: 3-0, 2-1 en 2-0...
Als als als. Als je tante een lul had was het je oomquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:30 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Als je die Benzema niet had gehad stond je nog op 30K
Dit dus ja...hoewel ik ook al eens met mn bronzen van een gold-team (met lage chem weliswaar) heb gewonnenquote:
Ik verloor bijna alles met goud, met zilver win ik regelmatig met 8-0, 9-0 of tegen een goede tegenstander 2-2, 3-3, 4-3. Ik heb pas 1x 0-0 gespeeld ovlgens mijquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Welke formatie ga je spelen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:31 schreef Patje1987 het volgende:
Cavani verkocht voor 32k dus heb nu 70k coins.
Weet nog niet.quote:
Met H2H was met Chelsea ook ziek, alles kwam aanquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik verloor bijna alles met goud, met zilver win ik regelmatig met 8-0, 9-0 of tegen een goede tegenstander 2-2, 3-3, 4-3. Ik heb pas 1x 0-0 gespeeld ovlgens mij
Ik verlies of speel gelijk met worldclassquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:32 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb maar 18k. Speel ook meer offline nu dan online. Vind ik leuker, ondanks dat ik veel te vaak verlies
. Alhoewel, dat doe ik online ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |