ik probeer het nu.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Manchild van Neneh Cherry is een nummer dat maar niet uit m'n kop wou toen ik nog klein was. Anders probeer je die (als je wanhopig genoeg bent)
Dat bedoel ik. dat niveau heeft het al jaren niet meerquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb gisteren zelfs dat nr van Manita geprobeerd
Niet meer mainstream nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. dat niveau heeft het al jaren niet meer
Ja, en zodra het boven komt drijven, is het volgende nr al kutquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet meer mainstream nee.
Underground is er nog steeds wel heel veel goede muziek
Ja, helaas vaak wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, en zodra het boven komt drijven, is het volgende nr al kut
Maar ben jij de 14e thuis dan eigk?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet meer mainstream nee.
Underground is er nog steeds wel heel veel goede muziek
precies. Want kutmuziek levert nu eenmaal meer geld opquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, helaas vaak wel.
Dan gaan uitgevers en managers zich ermee bemoeien he
Dat is zondag toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar ben jij de 14e thuis dan eigk?
Tof. Misschien komen we wel de mormels ff showenquote:
rum lijkt me een betere combiquote:
ik heb niks anders dan droge witte (bah) en bier (:9) in huis.. mn flessen staan nog bij de rest van mn spullen bij mn ouweluiquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis helaasch
He shit. Snel ophalen danquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb niks anders dan droge witte (bah) en bier (:9) in huis.. mn flessen staan nog bij de rest van mn spullen bij mn ouwelui
Toch wel handig om een kroeg te hebbenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb niks anders dan droge witte (bah) en bier (:9) in huis.. mn flessen staan nog bij de rest van mn spullen bij mn ouwelui
Ja, eerst de belangrijke spullenquote:
Ja, best wel. Ik heb 2 barkrukken.. telt dat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch wel handig om een kroeg te hebben
Ja, maar komt ook weer met verplichtingenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch wel handig om een kroeg te hebben
Ik had 2 krukken. Kep ze aan m'n moeder gegeven maanden terug. Volgens mij zitten ze nu nog in haar kofferbakquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, best wel. Ik heb 2 barkrukken.. telt dat?
hehehe, mijn moeder neemt de dingen die ik haar geef niet eens meequote:Op maandag 8 oktober 2012 00:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had 2 krukken. Kep ze aan m'n moeder gegeven maanden terug. Volgens mij zitten ze nu nog in haar kofferbak
Neequote:Op maandag 8 oktober 2012 00:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, best wel. Ik heb 2 barkrukken.. telt dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |