Ja, die heb ik ook al 300 keer gehoord afgelopen week. Maar dit nummer blijft gewoon enorm hangen. Incl filmpje van mn gekke onderburen en aanhang enzoquote:
senseoquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Senseo (+ whiskey, zolang de voorraad strekt)
sex meet, wat moet ik me daar bij voorstellenquote:
Ik drink toch het liefst een heerlijke Lavazzaquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik drink alles. Warme koffie, koude koffie. Zelfs koffie met suiker () als het moet
Nooit van gehoordquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik drink toch het liefst een heerlijke Lavazza
Ik hoorde hem van de week, en ik kan er nog steeds niet over uit hoe slecht dit is en toch airplay krijgt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook al 300 keer gehoord afgelopen week. Maar dit nummer blijft gewoon enorm hangen. Incl filmpje van mn gekke onderburen en aanhang enzo
italiaanse koffie. Betere koffie krijg je nergensquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb lekker Amon Tobin in m'n kop
[..]
Nooit van gehoord
Ja dat nummer is toch ook eens door Tim Immers ofzoiets gedaan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoorde hem van de week, en ik kan er nog steeds niet over uit hoe slecht dit is en toch airplay krijgt.
Mijn handen jeuken om hier een mooie disstrack op te schrijven.
Bij de jeugd van tegenwoordig is het in ieder geval nog grappig bedoeld, dit is gewoon dikke stront.
Ja, dank jequote:Op maandag 8 oktober 2012 00:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
je hebt een leuk koppie good vs. evil
Ja ok. En wat voor apparaatje moet je daarvoor kopen dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
italiaanse koffie. Betere koffie krijg je nergens
12quote:
Een duur groot apparaatquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ok. En wat voor apparaatje moet je daarvoor kopen dan?
Ja, die was briljant in vergelijking met dit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja dat nummer is toch ook eens door Tim Immers ofzoiets gedaan?
Dat was ie al langquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, die was briljant in vergelijking met dit.
Maar wel al gewoon fucking 200000 views hebben.
De wereld is gek geworden.
Ik vond de senseo puur slootwater, dus ik heb m weggegooidquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen geld voor helaas. Zolang me senseo het nog doet, ga ik geen ander kopen
Dat was inderdaad muziek jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat was ie al lang
De muziek van tegenwoordig is niet meer te vergelijken met de muziek van vroeger
Zoals ik al zei, koffie moet echt waanzinnig goor zijn wil ik hem niet drinkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vond de senseo puur slootwater, dus ik heb m weggegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |