ahjoh welke zaal is dat dan? Die kleine met balkon is een prima plek voor meets manquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, en ik verwacht dat dit niet zo druk is als bij een concert. Maar dan moet je alsnog voor de drank door een uit zijn dak gaande menigte.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
And next to me, you will be the envy of every woman in the room
De vraag die jij jezelf moet stellen is: waarom vond ze dat niet erg?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, toen ik twi betastte vond ze dat helemaal niet erg
Dat ben ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
paupers die de hele avond agressief voor zich uit kijken tandenknarsend
Als jullie samen staan dan lijk ik misschien een keer bijna menselijk, aanspreekbaar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]de vraag is of jij naast me durft te staan, ik ben zo verblindend (wit) dat niemand ons meer aan kijkt...
Ahjoh het klinkt niet als een blockbuster, al vind ik wel als je niet kan dansen op een dansfeest is er niet zoveel aan. Maaar als het de kleine zaal is kan je prima meeten, er is chillruimte en buiten roken, er is daar achter nog een café zelfs geloof ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:36 schreef twi het volgende:
Ik vind het trouwens wel een tof idee hoor, maar geef mij maar een kroegmeet. Al hou ik het nog wel in de gaten wie er komt. Misschien is het niet zo heel druk op dat 90s feest, dan is het best wel een leuke tent.
Then we will just kill every motherfucker in the room.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]de vraag is of jij naast me durft te staan, ik ben zo verblindend (wit) dat niemand ons meer aan kijkt...
Werk jij zo, constant malend wat je aan het doen bent? Is dat niet vermoeiend?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De vraag die jij jezelf moet stellen is: waarom vond ze dat niet erg?
Ja in woody's ging dat super, iedereen helemaal los, met mijn pimmel tegen de kont van samzz dansenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:37 schreef heloef het volgende:
Ik ben die kroegmeets een beetje zat, gelul in een cafe. Ik wou gewoon weer eens ouderwets naar de kloten gaan. Vandaar feestje in de Melkweg. Dat meeten boeit me niet echt.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ahjoh welke zaal is dat dan? Die kleine met balkon is een prima plek voor meets man
Sounds like a great planquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Then we will just kill every motherfucker in the room.
Dat lijk je sowieso wel hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat ben ik.
Ik ga mn nestje in. Trusten alllemaal.
[..]
Als jullie samen staan dan lijk ik misschien een keer bijna menselijk, aanspreekbaar.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat ben ik.
Ik ga mn nestje in. Trusten alllemaal.
[..]
Als jullie samen staan dan lijk ik misschien een keer bijna menselijk, aanspreekbaar.
De zaal waar ze concerten geven. De rest van de Melkweg ken ik niet echt. Ziet er nu wel wat hipper uit hoor, met de bar aan de linkerkant onder dat balkon-gebeuren-trapding.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wtf is dit, een fabriekshal?
Woody's zou wel weer een keer tof zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja in woody's ging dat super, iedereen helemaal los, met mijn pimmel tegen de kont van samzz dansen
Ik ben er 1x geweest. Ik vond het er niet uitzien.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:39 schreef twi het volgende:
[..]
De zaal waar ze concerten geven. De rest van de Melkweg ken ik niet echt. Ziet er nu wel wat hipper uit hoor, met de bar aan de linkerkant onder dat balkon-gebeuren-trapding.
Zo werk ik ja. En nee, niet vermoeiend. Integendeel zelfs. Ik zie de effecten van handelen voordat ik gehandeld heb. Het is allemaal een spel, en kennis maakt dat je wint.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Werk jij zo, constant malend wat je aan het doen bent? Is dat niet vermoeiend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |