Ik ben 100% heteroquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:13 schreef twi het volgende:
Is niet iedereen bi tegenwoordig? Ik ben altijd nerveus als ik moet vertellen dat ik hetero ben.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:20 schreef twi het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA EEN HETERO! IS ER TOCH WEER EENTJE INGETRAPT
Zat je daarom aan Murs piemol te friemelen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:13 schreef twi het volgende:
Is niet iedereen bi tegenwoordig? Ik ben altijd nerveus als ik moet vertellen dat ik hetero ben.
En gewoon twee keer aan die van mij he.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zat je daarom aan Murs piemol te friemelen?
En aan de mijne.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:55 schreef heloef het volgende:
[..]
En gewoon twee keer aan die van mij he.
Wie zijn dat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:46 schreef SiIk het volgende:
Heloef, DuncanIdaho was vanochtend op de radio, ze worden beroemd
Waarom hebben wij geen handtekeningen gefixt
Weet ik veel, een of ander Nederlands bandje.quote:
Had je al gehoord dat we iemand van Casanova Bootcamp hadden gezien?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Weet ik veel, een of ander Nederlands bandje.
Ah, ok. Boekenserie toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Duncan Idaho is een karakter uit Frank Herbert's Duin
Neen. Vertel me alles.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je al gehoord dat we iemand van Casanova Bootcamp hadden gezien?
Ja is oorspronkelijk een boekenserie.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je al gehoord dat we iemand van Casanova Bootcamp hadden gezien?
[..]
Ah, ok. Boekenserie toch?
Ik ken alleen Dune, van I can't stop raving.
quote:
Uiteraardquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De rechter kerel zat in dezelfde kroeg als wij. Hij was omgeven door andere kerels, dus echt succes heeft hij niet geboekt in dat programma. Sint kreeg er een klein stijfje van.
Natuurlijk zaten alle knappe vrouwen achterin naast mij.
Alleen ik zat naast jou ... Oh, wacht.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De rechter kerel zat in dezelfde kroeg als wij. Hij was omgeven door andere kerels, dus echt succes heeft hij niet geboekt in dat programma. Sint kreeg er een klein stijfje van.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |