ja, dat weet ik, maar ik zit meer te denken of ik nu rechtdoor moet gaan, links of rechtsaf moet slaan.. een keuze die ik moet gaan maken, voor mezelf. En die keuze blijkt erg lastig te zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet denken maar conclussies trekken en op bassis daar van verder gaan. De rest zie je wel en los je op wanneer het gebeurd.
Je kan denken wat je wilt, maar vaak loopt alles anders.
Want?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat weet ik, maar ik zit meer te denken of ik nu rechtdoor moet gaan, links of rechtsaf moet slaan.. een keuze die ik moet gaan maken, voor mezelf. En die keuze blijkt erg lastig te zijn
ik ga eigenlijk ook altijd op gevoel af, maar die ligt ff in de knoop..quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Want?
Je hebt verschillende keuzes.
Gevoel
Verstandig
Onverstandig
Ik ga altijd voor gevoel, wat voor mij inhoud dat het vaak alles op verstandig na is.
Maar dat is voor mij een extra drijfveer om mijn doel te behalen.
Of is het een exuus om geen keuze te hoeven makenquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga eigenlijk ook altijd op gevoel af, maar die ligt ff in de knoop..
Nee, ik wil wel een keuze maken, weet dus alleen nog niet welkequote:Op maandag 8 oktober 2012 01:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of is het een exuus om geen keuze te hoeven maken
Iedereen weet altijd diep van binnen wat die wilt maar durft geen knoop door te hakken en gebruikt een excuus
Ik ga slapen, we gaan mits je wil morgen via dm verderquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik wil wel een keuze maken, weet dus alleen nog niet welke
slaap lekkerquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ga slapen, we gaan mits je wil morgen via dm verder
Morgen.quote:
Als je buiten gaat staan ben je ook wel wakkerquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:26 schreef Fera het volgende:
Zo, half uurtje gefokt, ben nu wel wakker.
Mooi weer hier.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je buiten gaat staan ben je ook wel wakker
Het zonnetje kan wel schijnen, maar er was vannacht nachtvorst... kun je je al voorstellen hoe koud het buiten is en dat je dan wakker bent?quote:
Ik vind het heel erg meevallen, maar n paar uur geleden zal t wel kouder zijn geweest.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het zonnetje kan wel schijnen, maar er was vannacht nachtvorst... kun je je al voorstellen hoe koud het buiten is en dat je dan wakker bent?
Nu zal het wel een stuk warmer zijn jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg meevallen, maar n paar uur geleden zal t wel kouder zijn geweest.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:20 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemiddag allen
Zo naar 's Hertogenbosch voor de zoveelste sollicitatie
Hoezo niet?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:08 schreef Barbusse het volgende:
Geen klimmen vandaagDan maar bier drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |