ik heb bier en geen tieten, dus wij zijn een perfect matchquote:
Ik geen tieten, maar bier genoegquote:
Helaas rijdt de bus niet meer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb bier, dus wij zijn een perfect match
dit,quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:37 schreef Mistress_X het volgende:
Als ik ergens de pest aan heb is het wel fietsen
Ik kan me met beide een hele avond vermakenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben niet meer nodig dan dat eerste.
Dan was het een ouder model.... nieuwe Jags hebben allemaal geen V12quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan was het eentje hoger. Er zat iig een v12 in.
Ik fiets liever dan met het OV te moetenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:37 schreef Mistress_X het volgende:
Als ik ergens de pest aan heb is het wel fietsen
Ah kijk, dat verandert de zaakquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:37 schreef Samzz het volgende:
Alleen tieten hier. Geen zin in bier.
De Jag was een v12 of 12v, ik weet niet of daar verschil in zit. Het was iig een flinke motor. En een auto uit '95 of zo.
Sweet. Wat voor ride heb je?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan je wel even ophalen met de waggel
Hij vindt het leuk om zich scheel te betalen aan wegenbelasting?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:34 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hij heeft er een gasinstallatie in laten zetten.
Ik weet hetquote:
Oke.quote:
Bij mij kan dat bier achterwege blijven.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kan me met beide een hele avond vermaken.
Okequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij vindt het leuk om zich scheel te betalen aan wegenbelasting?
[..]
Ik weet hetDaarom Multibaas
[..]
Oke.
Dat ook. Maar om dat hele eind iedere dag op de fiets af te moeten leggen gaat me te verquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik fiets liever dan met het OV te moeten
Het was dan ook geen nieuwe auto. Dat zei ik volgens mij ook niet...quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan was het een ouder model.... nieuwe Jags hebben allemaal geen V12
Is mij om het even, het een of het andere of beidequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
Bij mij kan dat bier achterwege blijven.
Er is altijd wat met die klote trein, dan een brand, dan een storing, dan een blaadje op de rails enzovoort enzovoort.quote:
Ach, als hij het leuk vind, ik laat hem maar, en het is best stoer hoor om er zelf soms ook in te rijden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij vindt het leuk om zich scheel te betalen aan wegenbelasting?
Je zei een S-type, die kwamen pas jaren nadat de v12 uit productie was gegaan....quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was dan ook geen nieuwe auto. Dat zei ik volgens mij ook niet...
Oldscoolness boven snelheidquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht een XJS dan, die kwam met een 6 liter V12
Mijne is sneller overigens
Als geheelonthouder is de keus voor mij gauw gemaaktquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is mij om het even, het een of het andere of beide.
Punto'squote:
Koop je een auto, dat ga ik ook doen als ik morgen die baan krijgquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat ook. Maar om dat hele eind iedere dag op de fiets af te moeten leggen gaat me te ver
nee, lekker dichtbij vanaf nijmegenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom een meet in Arnhem? Wat een pokke end.
Nee maar je zei dat het een S-Type was eerstquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was dan ook geen nieuwe auto. Dat zei ik volgens mij ook niet...
Ik heb dat scheit gezeik 2 jaar lang moeten meemakenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is altijd wat met die klote trein, dan een brand, dan een storing, dan een blaadje op de rails enzovoort enzovoort.
5,3 literquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vind het nog meevallen hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom een meet in Arnhem? Wat een pokke end.
Dan wel jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als geheelonthouder is de keus voor mij gauw gemaakt
Idd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, lekker dichtbij vanaf nijmegen
Fiat sowieso.quote:
Tell herquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zei een S-type, die kwamen pas jaren nadat de v12 uit productie was gegaan....
Ik ben er nog lang niet vanaf.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb dat scheit gezeik 2 jaar lang moeten meemaken
Ik weet het niet meer. Boeit ook niet zoveel, hij is bij de dealer blijven staan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit ja. Als je niet geflitst word dan blokkeert een ander je pad welquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
En topsnelheid interesseert mij echt geen fuck, heb je niks aan in NL.
Ik kan me wel iets stoerders bedenken om in te rijden eerlijk gezegd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:39 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ach, als hij het leuk vind, ik laat hem maar, en het is best stoer hoor om er zelf soms ook in te rijden.
Vanaf Nimma wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, lekker dichtbij vanaf nijmegen
Vanaf hier niet. 3 uur treinen en ik heb college tot 4 dus dan kom ik sowieso niet. Maar als het in utrecht oid zou zijn zou ik ook niet komen.quote:
Volgens mij was het een S-type. En het circuit op, hoe kom je daarbijquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee maar je zei dat het een S-Type was eerst![]()
Dat deed me een jonger model vermoeden enzo
En ook omdat je het circuit op ging.... gebeurt over het algemeen niet met oudere bakken
Cute.quote:
Trouwen.quote:
Jij vindt het niet erg om een half uur te doen om naar 100km/u te komen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Boeit ook niet zoveel, hij is bij de dealer blijven staan.
En topsnelheid interesseert mij echt geen fuck, heb je niks aan in NL.
Te laat. wut?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:42 schreef Capstan het volgende:
Qua afstand is Arnhem nog wel te doen, maar het is mij te laat.
Dat is meer de acceleratiequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij vindt het niet erg om een half uur te doen om naar 100km/u te komen?
Voor mij iets meer dan 1,5 uur denk ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan me wel iets stoerders bedenken om in te rijden eerlijk gezegd.
[..]
Vanaf Nimma wel.
[..]
Vanaf hier niet. 3 uur treinen en ik heb college tot 4 dus dan kom ik sowieso niet. Maar als het in utrecht oid zou zijn zou ik ook niet komen.
nope, alleen 5,3quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sowieso 6, minder zou ook nog kunnen ja
Je zei toch dat jullie de Nordschleife op gingen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij was het een S-type. En het circuit op, hoe kom je daarbij.
Die v8, dat geluid, dat is gewoon mooi hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan me wel iets stoerders bedenken om in te rijden eerlijk gezegd.
Acceleratie is hetzelfde als snelheid?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij vindt het niet erg om een half uur te doen om naar 100km/u te komen?
Lola & cry zijn daar op geweestquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zei toch dat jullie de Nordschleife op gingen?
Duh, een vrouw daarin. Dat kan helemaal nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:44 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Die v8, dat geluid, dat is gewoon mooi hoor.
En als je er een keertje als vrouw inzit kijken mannen je vreemd aan
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:43 schreef Rick. het volgende:
Voor een ronkende motor. Vriend van me heeft zo'n auto. Prachtig ding
[ afbeelding ]
Ik was vrijdag om kwart voor 9 in Leiden, om kwart voor 11 ging ik weer naar huisquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eer ik er zou zijn is het wel wat later dan vijf uur, en ik moet er wel wat aan hebben
Nee... De Deutsche Autobahnquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zei toch dat jullie de Nordschleife op gingen?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:43 schreef Rick. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is ook erg gaafquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:43 schreef Rick. het volgende:
[ afbeelding ]
Een 6-lijn met 3 dubbele carburateurs is anders ook errug lekkerquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:43 schreef Mistress_X het volgende:
Een V8, met mooie ronkende motor, dat heeft echt wel wat
Nee ik zit totaal niet in die regio.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet jij van die brand toen bij Barendrecht oid een jaartje terug? Bij dat rangeerterrein?
Check de carbase anders even, staat toch echt 6 liter voor de XJSquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nope, alleen 5,3
de XJRS was 6.0 die is maar 3jr geleverd
Nah, niet alleen hoor. Heeft ook met het gewicht te maken en iemand postte ook net de koppel. Sowieso in 4 of 6 seconde naar de 100 zal het verschil niet zijn op de openbare wegquote:
Hmmmzquote:
Precies wat ik bedoelquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was vrijdag om kwart voor 9 in Leiden, om kwart voor 11 ging ik weer naar huis
Dat is inderdaad wel leuk om te zien jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:44 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
True, maar over het algemeen zit dat wel goed.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zegt vrij weinig zonder toerental en overbrenging...
Ohh nee??quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Duh, een vrouw daarin. Dat kan helemaal niet
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:45 schreef SherlockHolmes het volgende:
dikke mannen met een bierbuik hebben bier en tieten
Hoe laat kun je er zijn dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel
Als het wat eerder is, kom ik nog wel eens.
Dalijk maakt ze schadequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:46 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ohh nee??
En waarom dan wel niet?
U kon het niet laten? Wat kon U niet laten. Aan uwen zinsbouw te zien kon U het niet laten, een dikke vette bruine scheet te schieten. U bent betrapt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kon het niet laten
Een mede dame met verstandquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
Ik vind v8 qua geluid mooier dan v12, trouwens. Die laatste jankt me net iets teveel.
Snelheid is hetzelfde als topsnelheid?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Acceleratie is hetzelfde als snelheid?
Ik ben een keer thuisgebracht in een chevy van, heeft hem veel gekost aan benzine, terwijl het maar 6 km was.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:43 schreef Rick. het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je wel een goede V8 hebben.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:44 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:47 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
U kon het niet laten? Wat kon U niet laten. Aan uwen zinsbouw te zien kon U het niet laten, een dikke vette bruine scheet te schieten. U bent betrapt.
Ja, Amerikaanse oldtimersquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:48 schreef AldoTheApache het volgende:
zullen we het nu over iets leuks gaan hebben?
Geen idee hoe laat precies. Maar niet op een tijdstip dat ik ook nog op een behoorlijk uur terug benquote:
Over seks ?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:48 schreef AldoTheApache het volgende:
zullen we het nu over iets leuks gaan hebben?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ik zei dat ik het niet kon laten, dus ook geen scheet
Je snapt best wat ik bedoel. En aan een dikke snelheid heb je in NL niksquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Snelheid is hetzelfde als topsnelheid?
Hmm, maybe next timequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Geen idee hoe laat precies. Maar niet op een tijdstip dat ik ook nog op een behoorlijk uur terug ben
Maak m wakkerquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn vriend licht te slapen, dus geen seks
heb je hem even met je voorbinddildo aangepakt?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Deze man weetquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef Rick. het volgende:
Deze mogen ze ook wel bij mij voor de deur zetten als cadeau!
[ afbeelding ]
Misschien dat ik daarom ook meer heb met één-op-één ontmoetingen. Die meets zijn altijd te laat, en nooit in de buurtquote:
Ahwww wat jammerquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zo best naar F1 kijken, dat geluidquote:
Ik heb ook meer met 1-op-1 meets hoor, maar dit is wel lachequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Misschien dat ik daarom ook meer heb met één-op-één ontmoetingen. Die meets zijn altijd te laat, en nooit in de buurt
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef Rick. het volgende:
[ afbeelding ]
Als 'ie licht slaapt, dan is 'ie toch zo wakker mocht er iets te horen zijnquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Pijp m wakker, dat vind ie vast niet zo ergquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:51 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
ja, duh, krijg ik een elleboog tegen mijn koppie aan, daar heb ik geen zin in
Dat ligt heel erg aan het soort auto dat er om heen gebouwd isquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
Ik vind v8 qua geluid mooier dan v12, trouwens. Die laatste jankt me net iets teveel.
Nee, hij is nog moe van de 4 weekse oefening in Duitsland, hij is echt kapot.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb je hem even met je voorbinddildo aangepakt?
1 op 1 meets zijn voor mij eigenlijk ook gewoon altijd verweg.. maar goed ik woon dan ook in een kutdorpquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Misschien dat ik daarom ook meer heb met één-op-één ontmoetingen. Die meets zijn altijd te laat, en nooit in de buurt
Neeeeheeee geen Mustangquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef Rick. het volgende:
[ afbeelding ]
jij hebt aandelen Shell?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:50 schreef Rick. het volgende:
[ afbeelding ]
Die Amerikaanse Ford trucks, jezus fuck wateen monsterlijk grote dingenquote:
Als je er rekening mee houd is het geen probleem inderdaadquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
1 op 1 meets zijn voor mij eigenlijk ook gewoon altijd verweg.. maar goed ik woon dan ook in een kutdorp
en het maakt ook niet zoveel uit vind ik
Kom maar op met die suggestiesquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neeeeheeee geen MustangIk heb wel wat betere suggesties voor je.
Maar qua tijdstippen en zo is het wel makkelijker te regelen, zo één-op-één.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
1 op 1 meets zijn voor mij eigenlijk ook gewoon altijd verweg.. maar goed ik woon dan ook in een kutdorp
Welk dorp is dat?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Chevy pick-upsquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die Amerikaanse Ford trucks, jezus fuck wateen monsterlijk grote dingen.
Ik houd niet van jankerds.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ligt heel erg aan het soort auto dat er om heen gebouwd is![]()
Een s2000 kan aardig janken met een 4 cilindertje
Tja ik dacht dat jij ook wel snapte wat ik bedoelde.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel. En aan een dikke snelheid heb je in NL niks.
Lijkt me een fijne ervaringquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pijp m wakker, dat vind ie vast niet zo erg
Niet precies wat ik bedoelde, maar ook gaaf.quote:
ik wil best t hele land doorcrossen hoor, zolang mijn financien dat toestaan..quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je er rekening mee houd is het geen probleem inderdaad
Oh, en rokje
uhhuh, mja goed.. als je een meet goed organiseert zou het ook wel moeten kunnenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar qua tijdstippen en zo is het wel makkelijker te regelen, zo één-op-één.
dat hou ik even stil.. maar dichtbij Duitsland, in het noordoostenquote:
Jawel. Maar vier of zes seconden interesseert mij geen kut, ik ben geen coureur, dus dat kan ik er toch niet ut rijden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik dacht dat jij ook wel snapte wat ik bedoelde.
Begint het met een O ?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
dat hou ik even stil.. maar dichtbij Duitsland, in het noordoosten
Velgen zijn een beetje over-the-topquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet precies wat ik bedoelde, maar ook gaaf.
Je hebt zo'n auto dan ook niet om zuinig mee te rijden. Dikke ronkende V8 erinquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:54 schreef PeuRac het volgende:
Ik snap die grote Amerikaanse bakken nooit, niet hier in Europa tenminste, in de USA wel, daar zijn ze prima (hoewel een giga pick-up in het centrum van een grote stad daar ook niet op z'n plek is).
Ze rijden niet fijn, zijn te groot om normaal te parkeren en verbruiken bizar veel.
Bij vrijwel alle Europesche auto's janken de V8's en zijn de V12's toer motorenquote:
De vans snap ik nog wel, mooi bedje inbouwen en gaan met die banaanquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:54 schreef PeuRac het volgende:
Ik snap die grote Amerikaanse bakken nooit, niet hier in Europa tenminste, in de USA wel, daar zijn ze prima (hoewel een giga pick-up in het centrum van een grote stad daar ook niet op z'n plek is).
Ze rijden niet fijn, zijn te groot om normaal te parkeren en verbruiken bizar veel.
Het is anders best fijn om iemand (lees: treuzelaars) even snel in te halen binnen een paar seconden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Maar vier of zes seconden interesseert mij geen kut, ik ben geen coureur, dus dat kan ik er toch niet ut rijden.
Ook dat inderdaad.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik wil best t hele land doorcrossen hoor, zolang mijn financien dat toestaan..
en iemand moet t imo wel ECHT waard zijn, dat dan weer wel
[..]
uhhuh, mja goed.. als je een meet goed organiseert zou het ook wel moeten kunnen
[..]
Fijn uitlaatgeluid hebben diequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij vrijwel alle Europesche auto's janken de V8's en zijn de V12's toer motorenZeker bij een Jaguar, Bmw en dergelijke. Vanmiddag nog genoten van de muziek uit de motorruimte van een Maserati
Noordoosten? Groningen toevallig ergens?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik wil best t hele land doorcrossen hoor, zolang mijn financien dat toestaan..
en iemand moet t imo wel ECHT waard zijn, dat dan weer wel
[..]
uhhuh, mja goed.. als je een meet goed organiseert zou het ook wel moeten kunnen
[..]
De Muscle cars snap ik ook wel, een Mustang rijdt ook gewoon heerlijk op die wegen daar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De vans snap ik nog wel, mooi bedje inbouwen en gaan met die banaanEn tja, muscle cars vooral voor de heb he.
naar jouw woonplaats is niet zover neequote:
En dat kan ook meer dan prima met een Aston Martin. En die prefereer ik ver boven jouwe, die dan wel sneller is, maar imo minder mooiquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is anders best fijn om iemand (lees: treuzelaars) even snel in te halen binnen een paar seconden.
Nee wel iets lagerquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Noordoosten? Groningen toevallig ergens?
Ruim uurtjequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
naar jouw woonplaats is niet zover nee![]()
Uh het ging toch over een Jag?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat kan ook meer dan prima met een Aston Martin. En die prefereer ik ver boven jouwe, die dan wel sneller is, maar imo minder mooi.
Zeker, toch vind ik een 3200GT mooier qua uiterlijk en geluid dan een 4200GT die kleine V8 roffel welke langzaam overstemd wordt door de fluitende turbos, daar wordt je gewoon stil van.quote:
Drenthe?quote:
lol, praat je ook wel ff over een hele andere prijsklassequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat kan ook meer dan prima met een Aston Martin. En die prefereer ik ver boven jouwe, die dan wel sneller is, maar imo minder mooi.
quote:
I know. Maar Faxie wilde pronken met de snelheid van zijn auto.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, praat je ook wel ff over een hele andere prijsklasse
Blabla ik had al geedit enzoquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]. Dude, we hebben het hier over de NL snelweg, daar haal ik de treuzelaars met Monster nog met gemak in.
Het is niet het circuit, hoor.
Dan gaat je vergelijking helemaal al niet op. Plus dat het om de acceleratie ging, niet de snelheid.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know. Maar Faxie wilde pronken met de snelheid van zijn auto.
Dat is geen noorden.quote:
Jij wilde pronken met een auto die niet eens van jou isquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know. Maar Faxie wilde pronken met de snelheid van zijn auto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Jij zei dat jouw auto sneller is dan een Aston.quote:
Nee, dan die Jag die jullie niet gekocht hebbenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zei dat jouw auto sneller is dan een Aston.
Ik pronk helemaal nergens meequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij wilde pronken met een auto die niet eens van jou is
Mijn droomauto. Alleen dan in een betere kleur.quote:
Daar had ik het niet over. Maar goed, die Jag zou ik sowieso niet kopen, was gewoon een proefritje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, dan die Jag die jullie niet gekocht hebben
Zwart dus. Of creme witquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn droomauto. Alleen dan in een betere kleur.
Kwestie van lef is dat.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:02 schreef Faxie het volgende:
Overigens heb ik wel eens een wedstrijdje gehad met een Aston DB7 op een snelwegsplitsing, ik binnenbocht, hij buitenbocht, maar bij 170 ging hij toch maar van het gas af
DB7 is anders ook geen wegliggins wonder, ding is nog gebaseerd op de Jaguar XJS, welke in de jaren 70 al op de markt kwamquote:
Zie je de dooie vliegen minder opquote:
Je zegt nog steeds noorden. Onder drenthe houdt het noorden op.quote:
Nee man, paars.quote:
Wanneer staat ie voor je deur?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn droomauto. Alleen dan in een betere kleur.
Faxie had het over de snelheid. Alleen dacht hij dat ik het over een Jag had en niet over een Aston.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan gaat je vergelijking helemaal al niet op. Plus dat het om de acceleratie ging, niet de snelheid.
Ik pronk ook niet normaal gesproken, dat doet de rest altijd voor mequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik pronk helemaal nergens mee. Ik zei alleen dat de motor in de Jag toentertijd wel tof was.
Geen idee.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
DB7 is anders ook geen wegliggins wonder, ding is nog gebaseerd op de Jaguar XJS, welke in de jaren 70 al op de markt kwam
Jij kan zien hoe ver zijn pedaal ingedrukt was?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa hij gaf wel vol gas hoor, ging gelijk op.
Paars is ook wel een gave kleurquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je zegt nog steeds noorden. Onder drenthe houdt het noorden op.
[..]
Nee man, paars.
Trustenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:04 schreef Mistress_X het volgende:
Maar goed, ik ga me maar eens bij vriendlief voegen
Ik reageerde op je bericht over die Jag met V12quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Faxie had het over de snelheid. Alleen dacht hij dat ik het over een Jag had en niet over een Aston.
Oh, who the fuck cares.
het is noordoost nederland..quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je zegt nog steeds noorden. Onder drenthe houdt het noorden op.
[..]
Nee man, paars.
Boeie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik pronk ook niet normaal gesproken, dat doet de rest altijd voor meNu ging ik er even in mee, boeie
Welterusten dan. Zo, dat ging niet over auto's. Ik kon iets opmerkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:04 schreef Mistress_X het volgende:
Maar goed, ik ga me maar eens bij vriendlief voegen
Ooit. Zodra i kmijn rijbewijs heb en 20k over.quote:
Veel plezier Rokjequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het is noordoost nederland..
maar goed, wat maakt het uit
anyway, ik ga filmpje kijken , dag allemaal![]()
Veel kijkplezier!quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik reageerde op je bericht over die Jag met V12
Achja boeie, ik vind je nog steeds een lekker ding
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Paars is ook wel een gave kleur
[..]
Trusten
Nee, maar ik ben ook zo'n kutnoorderling die alles onder de friesche grens af wil steken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nouja meneer haalde me in, bleef even naast me, en ging er toen als de bliksem vandoor.... ja die ging wel op het gas hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Jij kan zien hoe ver zijn pedaal ingedrukt was?
Jij hebt wel goeie smaakquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Of donkergroen. I kben niet zo van het zwart of wit qua auto's.
[..]
Nee, maar ik ben ook zo'n kutnoorderling die alles onder de friesche grens af wil steken.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja meneer haalde me in, bleef even naast me, en ging er toen als de bliksem vandoor.... ja die ging wel op het gas hoor
Waarom altijd die verbazing?quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:08 schreef Samzz het volgende:
Mijn toekomstige auto wordt antraciet. Behalve als het een Jag of een Mini is, dan wordt ie British racing green
. En die laatste dan met een Britse vlag op het dak
.
Ow gelukkigquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..].
Net alsof je door een meningsverschil iemand niet meer mag of zo?
British racing greenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:08 schreef Samzz het volgende:
Mijn toekomstige auto wordt antraciet. Behalve als het een Jag of een Mini is, dan wordt ie British racing green
.
Deze dame weetquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:08 schreef Samzz het volgende:
.
Vrouwen die auto's leuk vinden en zulks...quote:
Ja dat was daarna pas weer, tijdens het wedstrijdjequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt wel goeie smaak
[..]Zonet zei je nog dat ie van het gas af ging
Ik heb een hele specifieke smaak, ik heb ook nog maar een klein deel van mijn favoriete auto's genoemd he.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DunnoOmdat de meeste vrouwen die ik spreek niet zo'n goeie smaak hebben?
En dan ook "mannenauto's" en niet dingen van formaatje Daihatsu Cuorequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrouwen die auto's leuk vinden en zulks....
Dit dusquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrouwen die auto's leuk vinden en zulks....
Eeeeeeeeuwquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat was daarna pas weer, tijdens het wedstrijdje
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
British racing greenIk las even te snel en ik dacht dat je een jag met een britse vlag wou
Ik ben wel benieuwd naar de restquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een hele specifieke smaak, ik heb ook nog maar een klein deel van mijn favoriete auto's genoemd he.
Mijn kennis is over motoren is niet zo groot als over auto's, maar ze zijn erg vermakelijk. Mijn ex heeft me leren rijden op een LTD 250 cc.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus![]()
Houden jullie vrouwen ook van motoren (2 wielers dus)?
[..]
Eeeeeeeeuw
Cuorequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan ook "mannenauto's" en niet dingen van formaatje Daihatsu Cuore
Wat niet is, kan nog komenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn kennis is over motoren is niet zo groot als over auto's, maar ze zijn erg vermakelijk. Mijn ex heeft me leren rijden op een LTD 250 cc.
Die zijn niet om aan te zien iddquote:
Ik vind bijna alles met een motor leukquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus![]()
Houden jullie vrouwen ook van motoren (2 wielers dus)?
[..]
Eeeeeeeeuw
Mijn dagelijkse auto wordt waarschijnlijk een Peugeot 106 diesel binnenkortquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan ook "mannenauto's" en niet dingen van formaatje Daihatsu Cuore
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Wel een S2000 héquote:
Coolquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind bijna alles met een motor leuk.
NSX mag ook wel vind ik.quote:
Scheelt, die heb ik al 9 (bijna 10) jaarquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van Alfa Romeo vind... Beetje een haat liefde verhouding, denk ik.
Motoren vind ik ook specifiekquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind bijna alles met een motor leuk.
Impala SS '65, Dodge Demon (geen specifiek bouwjaar), Dodge Challenger '04, Buick Riviera (meerdere bouwjaren waaronder de '63, '64 en '65), Lada Niva.. Zo zijn er nog wel watquote:
Ok, daar heb je gelijk inquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Zeg nou niet, nu ga ik dadelijk weer op marktplaats kijke.
Ze worden akelig betaalbaar
Keertje meegereden in een Alfa met 6 cilinder en achterwiel aandrijving, god dat ging te keerquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van Alfa Romeo vind... Beetje een haat liefde verhouding, denk ik.
Alfa's zijn als veel vrouwenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
Oke, bij deze verklaar ik mijn liefde voor jouquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Impala SS '65, Dodge Demon (geen specifiek bouwjaar), Dodge Challenger '04, Buick Riviera (meerdere bouwjaren waaronder de '63, '64 en '65), Lada Niva.. Zo zijn er nog wel wat
quote:
Klopt, maar ben meer beizg met andere dingen eerlijk gezegdquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat niet is, kan nog komenHehehehe, hoe cool
De echte mooie zie je in Europa niet, die houden ze mooi in Japanquote:
Zoals?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Klopt, maar ben meer beizg met andere dingen eerlijk gezegd
Oki. Ik ben kapot en moet nog aan studie beginnen bleghquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
In mijn geval gaat het gewoon z'n gangetje. Voor de rest kan ik niet spreken
Nissan Silviaquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
De echte mooie zie je in Europa niet, die houden ze mooi in Japan.
Hoe oud? kan 2600 of 75/90 V6 zijn geweest vermoed ik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ok, daar heb je gelijk in
[..]
[..]
Keertje meegereden in een Alfa met 6 cilinder en achterwiel aandrijving, god dat ging te keer
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn dagelijkse auto wordt waarschijnlijk een Peugeot 106 diesel binnenkort
AlfaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ja, I knowquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
De echte mooie zie je in Europa niet, die houden ze mooi in Japan.
Ik heb het idee dat er altijd wel iets mis mee is en dat ze nooit volledig te repareren zijn. Ik kan het mis hebben, though.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alfa's zijn als veel vrouwen
Je weet dat ze je veel geld gaan kosten maar ze rijden zo lekker
Geen idee, volgens mij was het een verbouwde 156 oid.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe oud? kan 2600 of 75/90 V6 zijn geweest vermoed ik.
En 2e hands importeren?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, I know
Maar ooit hebben mijn mails naar Honda Nederland resultaat
Emotie standaard ingebouwdquote:
School.quote:
156 heeft geen achterwiel aandrijving, de enige met AWD staat hoog op de poten en heeft een diesel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij was het een verbouwde 156 oid.
Ik las laatst een motorblad en daar stond een geweldig mooie Honda motor in. Alleen te koop in Japan en niet te importerenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, I know
Maar ooit hebben mijn mails naar Honda Nederland resultaat
Zoals ik zei, een verbouwde volgens mijquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
156 heeft geen achterwiel aandrijving, de enige met AWD staat hoog op de poten en heeft een diesel.
Ja dat is ook nog een optie.quote:
Ik hoop dat de strijd slaagtquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is ook nog een optie.
Maar ik ga voor wereldwijde Honda dominantie en daarvoor moeten ze die types toch naar Europa gaan halen
Mensen zijn ook niet 100% symmetrischquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
Ik vind die scheve bekkies van Alfa ook echt een nadeel. Weg is de symmetrie.
Dat is al meer dan een uur zoquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:20 schreef MissExpert het volgende:
Gaat hier over autos. Ik verdiep me er even niet in.
Elke 156 ziet er hetzelfde uitquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoals ik zei, een verbouwde volgens mijHeb je een pic van die standaard 6 cilinder ?
Trusten.quote:
Ja, ik bedoel of je een pic hebt van de Alfa waarvan je denkt dat hij het was.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Elke 156 ziet er hetzelfde uiten ik denk niet dat het een 156 was, daar past geen rwd in, ook heb ik er nog nooit van gehoord (en ben redelijk op de hoogte op Alfa gebied).
Fleecedekenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:22 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Het is te warm voor m'n dekbed en te koud voor enkel een dekbedovertrek. *Op zoek gaat naar fleecedeken.
maar nog steeds naakt?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:22 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Het is te warm voor m'n dekbed en te koud voor enkel een dekbedovertrek. *Op zoek gaat naar fleecedeken.
Dat moet toch wel een heel dik dekbed zijn, danquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:22 schreef Samzz het volgende:
Daarom de auto'squote:Op zondag 7 oktober 2012 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen zijn ook niet 100% symmetrisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |