ik heb bier en geen tieten, dus wij zijn een perfect matchquote:
Ik geen tieten, maar bier genoegquote:
Helaas rijdt de bus niet meer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb bier, dus wij zijn een perfect match
dit,quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:37 schreef Mistress_X het volgende:
Als ik ergens de pest aan heb is het wel fietsen
Ik kan me met beide een hele avond vermakenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben niet meer nodig dan dat eerste.
Dan was het een ouder model.... nieuwe Jags hebben allemaal geen V12quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan was het eentje hoger. Er zat iig een v12 in.
Ik fiets liever dan met het OV te moetenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:37 schreef Mistress_X het volgende:
Als ik ergens de pest aan heb is het wel fietsen
Ah kijk, dat verandert de zaakquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:37 schreef Samzz het volgende:
Alleen tieten hier. Geen zin in bier.
De Jag was een v12 of 12v, ik weet niet of daar verschil in zit. Het was iig een flinke motor. En een auto uit '95 of zo.
Sweet. Wat voor ride heb je?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan je wel even ophalen met de waggel
Hij vindt het leuk om zich scheel te betalen aan wegenbelasting?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:34 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hij heeft er een gasinstallatie in laten zetten.
Ik weet hetquote:
Oke.quote:
Bij mij kan dat bier achterwege blijven.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kan me met beide een hele avond vermaken.
Okequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij vindt het leuk om zich scheel te betalen aan wegenbelasting?
[..]
Ik weet hetDaarom Multibaas
[..]
Oke.
Dat ook. Maar om dat hele eind iedere dag op de fiets af te moeten leggen gaat me te verquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik fiets liever dan met het OV te moeten
Het was dan ook geen nieuwe auto. Dat zei ik volgens mij ook niet...quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan was het een ouder model.... nieuwe Jags hebben allemaal geen V12
Is mij om het even, het een of het andere of beidequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
Bij mij kan dat bier achterwege blijven.
Er is altijd wat met die klote trein, dan een brand, dan een storing, dan een blaadje op de rails enzovoort enzovoort.quote:
Ach, als hij het leuk vind, ik laat hem maar, en het is best stoer hoor om er zelf soms ook in te rijden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij vindt het leuk om zich scheel te betalen aan wegenbelasting?
Je zei een S-type, die kwamen pas jaren nadat de v12 uit productie was gegaan....quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was dan ook geen nieuwe auto. Dat zei ik volgens mij ook niet...
Oldscoolness boven snelheidquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht een XJS dan, die kwam met een 6 liter V12
Mijne is sneller overigens
Als geheelonthouder is de keus voor mij gauw gemaaktquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is mij om het even, het een of het andere of beide.
Punto'squote:
Koop je een auto, dat ga ik ook doen als ik morgen die baan krijgquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat ook. Maar om dat hele eind iedere dag op de fiets af te moeten leggen gaat me te ver
nee, lekker dichtbij vanaf nijmegenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom een meet in Arnhem? Wat een pokke end.
Nee maar je zei dat het een S-Type was eerstquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was dan ook geen nieuwe auto. Dat zei ik volgens mij ook niet...
Ik heb dat scheit gezeik 2 jaar lang moeten meemakenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is altijd wat met die klote trein, dan een brand, dan een storing, dan een blaadje op de rails enzovoort enzovoort.
5,3 literquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht een XJS dan, die kwam met een 6 liter V12
Mijne is sneller overigens
Vind het nog meevallen hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom een meet in Arnhem? Wat een pokke end.
Dan wel jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als geheelonthouder is de keus voor mij gauw gemaakt
Idd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, lekker dichtbij vanaf nijmegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |