En dan zeur jij over Plage en Lion in the morning sun?????????????quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Het kan er bij mij juist voor zorgen dat ik een tikkie beter in m'n vel ga hangen. Dit in tegenstelling tot Video Games of de complete discography van Adele
Ja. Sommige nummers heb ik gewoon te vaak gehoordquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En dan zeur jij over Plage en Lion in the morning sun?????????????
Plage is leuk maar Lying in the Morning Sunquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En dan zeur jij over Plage en Lion in the morning sun?????????????
quote:
Klopt, maar dat is eigenlijk vrijwel altijd een uiting van frustratie. Niet weten hoe je met een situatie om moet gaan en ook niet begrijpen wat anderen bedoelen of van je vragenquote:
Jouw ondertitel is waar.quote:
Signatuur dan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pino is in the hoooouusse?
Hoezo dat nu weer
quote:
Ja, of het grote "hoe krijgen we de katten van minthy gek"-spelquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:44 schreef CindieY het volgende:
Wat is dit nou weer, het grote dierengeluiden-spel?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of het grote "hoe krijgen we de katten van minthy gek"-spel
Die kwam hier ook net op tv voorbijquote:
Ja hoi. Niemand durft de weddenschap aan.quote:
De laagste volksklasse in indiëquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:59 schreef wolfrolf het volgende:
pa·ria (de; m,v; meervoud: paria's)
1 (in India) iemand die tot geen van de kasten (zie kaste) behoort
2 verschoppeling
Hmm, vind ik vreemd in de context passen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De laagste volksklasse in indië
In de TT wordt volgens mij "verschoppeling" bedoeldquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Hmm, vind ik vreemd in de context passen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
In de TT wordt volgens mij "verschoppeling" bedoeld
OP.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
In de TT wordt volgens mij "verschoppeling" bedoeld
Trek het je nu niet zo persoonlijk aan... Das vrouwengedragquote:
Ja ja, en ik heb het al zooo zwaar boehoeequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Trek het je nu niet zo persoonlijk aan... Das vrouwengedrag
Jong, sorry! Maar Facebook hanteert rare regeltjes voor geheime groepen, ik heb ze niet verzonnenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja ja, en ik heb het al zooo zwaar boehoee
Nee, zo hoeft het niet meerquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Jong, sorry! Maar Facebook hanteert rare regeltjes voor geheime groepen, ik heb ze niet verzonnen![]()
Je kan wel bij de DASOO-groep? Die is niet geheim, maar wel afgesloten. Die mede-beheer ik ook
Veel plezier! Tot danquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo. spullen inpakken en slapentot zaterdag.
Veel plezier, geniet ervan!quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat hebben FOK!kers die niet bij DASOO zitten daar nou weer aan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Jong, sorry! Maar Facebook hanteert rare regeltjes voor geheime groepen, ik heb ze niet verzonnen![]()
Je kan wel bij de DASOO-groep? Die is niet geheim, maar wel afgesloten. Die mede-beheer ik ook
Met wat je ook maar gaat doen, veel plezier!quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen barst, maar Henk post daar ook af en toequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat hebben FOK!kers die niet bij DASOO zitten daar nou weer aan?
Zuipen met school in Londen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Met wat je ook maar gaat doen, veel plezier!
Heb je m'n topfoto ook gezienquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen barst, maar Henk post daar ook af en toe
Ja, dan moet ik pokkever rijden en Rolf slaapt straks al, dus daar kan ik ook niet langswippen...quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]Kom hier maar heen. Of na morgenmiddag, dan ben ik weer in de buurt
.
Topic. FB en Fok laat ik niet met elkaar vermengen zoals je weetquote:
'langswippen'quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik pokkever rijden en Rolf slaapt straks al, dus daar kan ik ook niet langswippen...
En morgen heb ik geen zin meer
Wel weer wakker worden he opa!quote:
Oh, ik schrok al...quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Topic. FB en Fok laat ik niet met elkaar vermengen zoals je weet
Woensdag weer een dag treinenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik schrok al...![]()
Die vanuit de trein, prachtig!
Nah, zakt nu al af...quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'langswippen'
Zin kan je altijd maken he.
quote:
Slaap lekker, skattie!quote:
Bummer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, zakt nu al af...
En je bent me net een paar jaartjes te jong
Enjoy! Dat beperk ik hier tot hooguit 1 keer per jaarquote:
Bij PS radio zeiden ze dat het altijd pastquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, zakt nu al af...
En je bent me net een paar jaartjes te jong
Even zwaaien bij Zwolle hè! Ik ben hoogstwaarschijnlijk dinsdag de lul, retourtje Amsterdamquote:
Dat geloof ik ook best, maar een jaar of 2 geleden was ik exact een keer zo oud als Pino. Dat verklaarde meteen mijn wilde moedergevoelensquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bij PS radio zeiden ze dat het altijd past
Wo retourtje Groningen-Delftquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Even zwaaien bij Zwolle hè! Ik ben hoogstwaarschijnlijk dinsdag de lul, retourtje Amsterdam
Vrijdag ook nog een enkeltje Zwolle-Zuidbroekquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wo retourtje Groningen-Delft
Do retourtje Groningen Eindhoven
![]()
Al hoop ik donderdag de auto te kunnen pakken
Zuidbrauk!quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vrijdag ook nog een enkeltje Zwolle-Zuidbroek
Ik zat al te twijfelen. Ben niet zo thuis in het Gronings. Al komt een deel van m'n familie daar vandaanquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moet je het wel goed doenZuudbrauk!
Respectquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:23 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga ermee nokken denk ik, zit al op 1.9GB deze maand.
Tot morgen![]()
Je bent er nooit geweest manquote:
Sorry Noessiequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wou mezelf niet teveel naar beneden halen
Peperstraat?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel man. Heb op die toren gestaan, bij de Ikea geweest en gewokt in de Euroborg
Mja, ach, 10 minuten verder fietsen spreken ze het alweer anders uit. Geen peil op te trekken, dat Groningsquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zat al te twijfelen. Ben niet zo thuis in het Gronings. Al komt een deel van m'n familie daar vandaan
Bedoel je niet gewoon de Martinitoren aka D'olle Grieze?quote:
Houden zoquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, ach, 10 minuten verder fietsen spreken ze het alweer anders uit. Geen peil op te trekken, dat GroningsSpreek het verder ook niet, trouwens.
Dan ken je Groningen nietquote:
Je moet voor de grap eens in de trein naar Winschoten/Nieuweschans stappen. Je kunt exact aanwijzen wie er voor Zuidbroek uitstappen en wie na Zuidbroek. Verschrikkelijk inderdaadquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Houden zo![]()
Wat voel ik mij altijd intelligent als ik in de bus naar m'n ouders zit. Brr dat dialect ramt je IQ naar beneden heb ik het idee
Wat is het verschil?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je moet voor de grap eens in de trein naar Winschoten/Nieuweschans stappen. Je kunt exact aanwijzen wie er voor Zuidbroek uitstappen en wie na Zuidbroek. Verschrikkelijk inderdaad
Mensen die voor Zuidbroek uitstappen praten meestal Nederlands en zonder dat verschrikkelijk knauwerige accent, na Zuidbroek praten ze of Gronings of met een gigantisch accent.quote:
Zit dat knauwerige accent niet in heel Groningen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mensen die voor Zuidbroek uitstappen praten meestal Nederlands en zonder dat verschrikkelijk knauwerige accent, na Zuidbroek praten ze of Gronings of met een gigantisch accent.
Knauw jij? Ik namelijk nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zit dat knauwerige accent niet in heel Groningen?
Ja. Kan niet helemaal plaatsen welk deel van Groningen, niet de omgeving waar ik ben opgegroeid in ieder geval (omgeving Veendam).quote:
Vind het zelf wel bazig om te horen, veel leuker dan wat je hier in de Randstad hoort.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja. Kan niet helemaal plaatsen welk deel van Groningen, niet de omgeving waar ik ben opgegroeid in ieder geval (omgeving Veendam).
Nee, ik spreek godzijdank accentloos Nederlandsquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Knauw jij? Ik namelijk nietAan mij is überhaupt niet te horen dat ik uit Grunn kom, enige wat me verraad is dat ik die neiging heb overal 'ja' achter te plakken. Sommige delen van Groningen hebben veel meer een accent dan andere delen en Oost-Groningen is zo'n deel
Mainst naitquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:37 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Vind het zelf wel bazig om te horen, veel leuker dan wat je hier in de Randstad hoort.
Pekela. Het afvoerputje van Groningenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:37 schreef CindieY het volgende:
Dit is dus hoe ze in mijn omgeving praten
Verschrikkelijk inderdaad. Zonde eigenlijk, want de omgeving is wel erg mooiquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pekela. Het afvoerputje van Groningen
Vaste prik op vele uitvaarten van Grunnegers.quote:
Jupquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:45 schreef themauster het volgende:
[..]
Vaste prik op vele uitvaarten van Grunnegers.
quote:
Dat heeft niet eens zozeer met leeftijden te maken, maar des te meer het gekat op accentenquote:
Gekat, gekat. Ik vind accenten gewoon verschrikkelijk, of dat nou Gronings, Fries of Limburgs isquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Dat heeft niet eens zozeer met leeftijden te maken, maar des te meer het gekat op accenten
Me love accentenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Dat heeft niet eens zozeer met leeftijden te maken, maar des te meer het gekat op accenten
Kan er niets aan doen, maar ik heb een accent van hier tot gindsquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gekat, gekat. Ik vind accenten gewoon verschrikkelijk, of dat nou Gronings, Fries of Limburgs is
Leugenaarquote:
Ik ook! Vooral Drents of Twentsquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Me love accenten, vind het wel wat hebben
.
Jouw accentquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Wie heeft dat nou zo op Youtube gezet, reguestquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:52 schreef henkde_j het volgende:
Hoogtepunt van SR in Groningen. Wat een sfeertje toen op de markt![]()
Brabants, limburgsquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen, maar ik heb een accent van hier tot ginds
[..]
Leugenaar
[..]
Ik ook! Vooral Drents of Twents![]()
Dank je!quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jouw accent.
Mooi schijt hebben aan wat de anderen ervan vinden.
whut?quote:
Nee, bij jou kan je niet horen waar je vandaan komt zekerquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, bij jou kan je niet horen waar je vandaan komt zeker
Dat versta ik heel slecht, maar dat hoor ik dan ook nooitquote:
Dat is bij mij dus andersomquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat versta ik heel slecht, maar dat hoor ik dan ook nooit
Je hoort het heel slecht maar je verstaat het nooit?quote:
Klopt. Maar ach... Sommige mannen vinden het daadwerkelijk schattigquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat heet elkaar respecteren volgens mij, wat soms niet iedereen kan helaas.
fuck....ik ben iets eens een nijmegenaar! ben er alleen geboren en heb er in 2002 een half jaar gewoond...quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hoort het heel slecht maar je verstaat het nooit?
Nou ja, Nijmegen en omgeving dan... Voor mij klinkt dat allemaal hetzelfdequote:Op maandag 8 oktober 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
fuck....ik ben iets eens een nijmegenaar! ben er alleen geboren en heb er in 2002 een half jaar gewoond...
Ja, wees dan duidelijkquote:
Ik dacht dat ik duidelijk wasquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, wees dan duidelijk![]()
En gefeliciteerd met je verjaardag
Ik vind het ook best grappigquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Maar ach... Sommige mannen vinden het daadwerkelijk schattig![]()
nja, het echte Nijmeegs vind ik lelijker dan mijn accent. overigens is mijn accent gelukkig een stuk minder dan dat van mn ouders. voor mn gevoel dan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja, Nijmegen en omgeving dan... Voor mij klinkt dat allemaal hetzelfde
Klopt welquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, het echte Nijmeegs vind ik lelijker dan mijn accent. overigens is mijn accent gelukkig een stuk minder dan dat van mn ouders. voor mn gevoel dan.
en op de 1 of andere manier heb ik het idee dat jongeren in groningen, friesland en twente meer accent hebben dan jongeren uit omgeving Nijmegen. maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik dat laatste niet hoor omdat ik het zelf ook heb
Die van mij ook!quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het ook best grappig
SLB'ster vorig jaar komt uit omgeving Almelooooo, elke keer als ik haar hoorde praten moest ik lachen
Slaap lekkerquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga mijn nest in. na ruim 3 dagen weekend morgen maar weer aan t werk. keelpijn is aardig weggetrokken gelukkig, nu moet de werklust nog aantrekken
trusten
Slaap en werksequote:Op maandag 8 oktober 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga mijn nest in. na ruim 3 dagen weekend morgen maar weer aan t werk. keelpijn is aardig weggetrokken gelukkig, nu moet de werklust nog aantrekken
trusten
Slaap lekker, Dagoduck 2.0quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:13 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga nu ook echt pitten, vroeg weer op omdat we uit het huisje moeten.
![]()
.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:13 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga nu ook echt pitten, vroeg weer op omdat we uit het huisje moeten.
![]()
.
Mij iets te christelijk nu, ik gooi de radio uitquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:20 schreef henkde_j het volgende:
Magere muziek trouwens het laatste uur
BROERTJEquote:
Kijk in de spiegel, je bent zelf het mooiste plaatjequote:Op maandag 8 oktober 2012 11:23 schreef minthy het volgende:
Ah... Zo te lezen heb ik weer een paar prachtplaten gemist.
Dank voor de korte proestbuiquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk in de spiegel, je bent zelf het mooiste plaatje
En dan noemen ze mij slijmbalquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk in de spiegel, je bent zelf het mooiste plaatje
Ben je ook wel een beetje. Geeft niet, af en toe kikker ik daadwerkelijk op van geslijmquote:
Slijmbal?quote:
Vuile hond!quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De badkamerspiegel is soms confronterend he
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De badkamerspiegel is soms confronterend he
quote:
Sorry, maar ik had er echt nog nooit van gehoordquote:
Ik wel, maar hoor hem zo sporadisch dat ik er elke keer weer om moet lacheNquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, maar ik had er echt nog nooit van gehoord
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wel, maar hoor hem zo sporadisch dat ik er elke keer weer om moet lacheN
Het lijkt ook opquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:30 schreef henkde_j het volgende:
Wat lijkt dit nummer op een nummer uit GTA Vice city
Dank hirevoorquote:
Gelukkig is Ramon erquote:
Die vind ik ook niks zonder Timur. Ik ben al weggezapt.quote:
Okee doei. Nobody gives a shitquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:12 schreef themauster het volgende:
[..]
Die vind ik ook niks zonder Timur. Ik ben al weggezapt.
Vakantie voor Coen, en Sander moet nog uitrusten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Serieus, waar de fuck zijn Coen en Sander heen? Ik luister niet zo vaak maar dat is volgens mij al weken geleden.
Coen zit in Indonesië en Sander heeft een kleine burn-out. niet zoveel aan de hand.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Serieus, waar de fuck zijn Coen en Sander heen? Ik luister niet zo vaak maar dat is volgens mij al weken geleden.
210K, maar dan nogquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:03 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Tja, als je 300K per jaar krijgt mag je best 8 weken per jaar vakantie hebben.![]()
Serieus, hoeveel weken per jaar zijn die twee er niet, uitgezonderd ziektes zoals Sander nu.
Neen...quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:44 schreef remcoP het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.![]()
[ afbeelding ]
Wat een dag!quote:
quote:
19:17| Kane - Come Togetherquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:16 schreef wolfrolf het volgende:
Waar is dat mijlpaalfeestje???!!!1//11/
Niet hier in elk geval
moet je niet doen boerenkool moet je juist opwarmen in de koekenpan. Tenzij het een kant en klaar maaltijd isquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:32 schreef 3rdRock het volgende:
de vriendin van een collega van me heeft zaterdag Deborah (van Zanger Rinus) geholpen met haarproducten uitzoeken bij een drogist in Drachten![]()
![]()
en nu ga ik boerenkool in de magnetron pleuren.
tabee
Rock kan heul niet kokenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet je niet doen boerenkool moet je juist opwarmen in de koekenpan. Tenzij het een kant en klaar maaltijd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |