maar ook in de index staan er namen die niet in de OP staan. Voor je het vergeet, ik stel deze vragen ook voor jou. Het zal dadelijk toch niet zo zijn dat je eventuele prijs helemaal niks waard blijkt te zijn, omdat er al van te voren sprake is geweest van corruptie en ander laakbaar gedrag dat er voor zorgde dat kansrijke personen helemaal zijn buitengesloten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon de index heeft gecopy-paste, zou ik ook doen, als luie flikker zijnde. Niets mis mee.
En ik moet nog steeds stemmen. Ik ga wel gewoon wat namen in een pet gooien en grabbelen ofzo
ja maar krijg wat, ik sla der wel op der zwarte smoel met haar positieve discriminatie geneuzel. volgend jaar beslist ze zeker dat mannen niet mee mogen doen zodat ook eens een vrouw wint.quote:
Alsof een vrouw ooit iets écht wintquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:38 schreef Adames het volgende:
[..]
ja maar krijg wat, ik sla der wel op der zwarte smoel met haar positieve discriminatie geneuzel. volgend jaar beslist te zeker dat mannen niet mee mogen doen zodat ook eens een vrouw wint.
schandalig
zet alleen maar vrouwen er in en ze maken nog een kans.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alsof een vrouw ooit iets écht wint
daar laat niemand zich over uit, corrupte baggerbende hier.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohja.
Waarom staan deze bazen er niet in? Kut topic.
Dan is het geen verkiezing meer, maar een gastenlijst voor een tupperwareparty...quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:39 schreef Adames het volgende:
[..]
zet alleen maar vrouwen er in en ze maken nog een kans.
daar begint het nu ook al op te lijken door de échte mannen van fok er niet in op te nemen. dit is een upperware party met een aantal bestgayfriends.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan is het geen verkiezing meer, maar een gastenlijst voor een tupperwareparty...
Wie?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:45 schreef mossad_agent het volgende:
Ben ik nou echt de enige die op Lavender stemt?? Valt me tegen.....
Dat is wel een goede inderdaad.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:45 schreef mossad_agent het volgende:
Ben ik nou echt de enige die op Lavender stemt?? Valt me tegen.....
als dat nou de enige fout in de OP isquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:46 schreef Karina het volgende:
Klein foutje in de OP, het is BrandX en niet BandX
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:48 schreef tong80 het volgende:
Waarom staat dit in OnzinTen tweede Karina natuurlijk.
Die ene Patje nog iets had 2 posts in het OS-Forum in 4 maanden. Mag ook een prestatie worden genoemd.
BrandXHeatwave
Leatherface
![]()
Hohoho, hou je een beetje in Smegmanusquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:28 schreef smegmanus het volgende:
Ik sta 2de omdat ik vanaf 8 verschillende IP's gestemd heb
Eigenlijk heb ik dus maar 1 stem.
Derhalve pijpt TS paardenpiemels.
Oké Kerstman.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:50 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Hohoho, hou je een beetje in Smegmanus
maar vertel eens, waarom laat je mods buiten de poll?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:50 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Hohoho, hou je een beetje in Smegmanus
Wat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:52 schreef Adames het volgende:
[..]
maar vertel eens, waarom laat je mods buiten de poll?
quote:
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |