Maak zelf een poll, luie pauper.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef leeell het volgende:
waar kan ik stemmen dat ik bart de slechtste mod van het jaar vind.
Ik vink hem wel af.quote:
't is wat meid.quote:
Dat kan niet, mijn moeder is dood. Diep triest dat je dit soort grapjes maaktquote:
Iemand die niet moet lachen om jouw voorspelbare reactie.quote:
Maar schat, ik ben een Angel, ik ben in de hemel, dus kan best.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat kan niet, mijn moeder is dood. Diep triest dat je dit soort grapjes maakt.
Ik had ook niet de intentie om grappig te zijn, eigenlijk. Gelukkig dat je me niet verkeerd begrepen hebt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Iemand die niet moet lachen om jouw voorspelbare reactie.
Dit wel, zelf weet ik gewoon niet waar ik op moet stemmenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
Ik twijfel tussen LompeHork Karina en BosbeetleAl is Cynix ook wel leuk en Bart en en, ik weet het niet.
Oh en BrandXdammit.
In de hemel? Dan ben je zeker niet mijn moeder.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar schat, ik ben een Angel, ik ben in de hemel, dus kan best.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit wel, zelf weet ik gewoon niet waar ik op moet stemmen
Ik wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit wel, zelf weet ik gewoon niet waar ik op moet stemmen
Het was je bedoeling om een waardeloze en voorspelbare reactie te posten?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik had ook niet de intentie om grappig te zijn, eigenlijk. Gelukkig dat je me niet verkeerd begrepen hebt.
Dit is onzin, daar staat niets anders. Kijk zelf maar eens naar je berichtgeschiedenis.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Het was je bedoeling om een waardeloze en voorspelbare reactie te posten?
Welkom in ONZquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Het was je bedoeling om een waardeloze en voorspelbare reactie te posten?
Zijn er al stemmen op mij? Nee. Dus ik heb niet op mezelf gestemd.quote:
Gedaan. En nu?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Dit is onzin, daar staat niets anders. Kijk zelf maar eens naar je berichtgeschiedenis.
Ik ben een dark angel, bedoelde in de hel?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:51 schreef Bart het volgende:
[..]
In de hemel? Dan ben je zeker niet mijn moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |