Wat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:11 schreef pos het volgende:
Kewl, Scrut en mootie is sex verslaaft zie ik, heerlijk!!
Nou ja, zo heeft iedereen wel wat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:11 schreef pos het volgende:
Kewl, Scrut en mootie is sex verslaaft zie ik, heerlijk!!
Alsof jij niet geïnteresseerd bent in de seksverslaving van mootie.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Sorry dames, zullen we er hier geen slowchat van maken?
We vervelen je?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Sorry dames, zullen we er hier geen slowchat van maken?
En het is niet eens mijn verslaving. Maar helaas voor PB is de echte verslaafde een heterovrouwtje.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alsof jij niet geïnteresseerd bent in de seksverslaving van mootie.
Ja hoor... Het zal weer eens niet...quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:21 schreef mootie het volgende:
[..]
En het is niet eens mijn verslaving. Maar helaas voor PB is de echte verslaafde een heterovrouwtje.
Ze lijkt me ook niks voor je, no love lost there.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hoor... Het zal weer eens niet...![]()
Jeetje, Scrut in wat voor topic heb je me nu weer gebracht?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alsof jij niet geïnteresseerd bent in de seksverslaving van mootie.
Een mijnenveld, ik zei het alquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:24 schreef pos het volgende:
[..]
Jeetje, Scrut in wat voor topic heb je me nu weer gebracht?
Hou nou op....pfffft fobo?quote:
Geweldig, is ie dood trouwens?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |