Wat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:11 schreef pos het volgende:
Kewl, Scrut en mootie is sex verslaaft zie ik, heerlijk!!
Nou ja, zo heeft iedereen wel wat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:11 schreef pos het volgende:
Kewl, Scrut en mootie is sex verslaaft zie ik, heerlijk!!
Alsof jij niet geïnteresseerd bent in de seksverslaving van mootie.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Sorry dames, zullen we er hier geen slowchat van maken?
We vervelen je?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Sorry dames, zullen we er hier geen slowchat van maken?
En het is niet eens mijn verslaving. Maar helaas voor PB is de echte verslaafde een heterovrouwtje.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alsof jij niet geïnteresseerd bent in de seksverslaving van mootie.
Ja hoor... Het zal weer eens niet...quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:21 schreef mootie het volgende:
[..]
En het is niet eens mijn verslaving. Maar helaas voor PB is de echte verslaafde een heterovrouwtje.
Ze lijkt me ook niks voor je, no love lost there.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja hoor... Het zal weer eens niet...![]()
Jeetje, Scrut in wat voor topic heb je me nu weer gebracht?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alsof jij niet geïnteresseerd bent in de seksverslaving van mootie.
Een mijnenveld, ik zei het alquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:24 schreef pos het volgende:
[..]
Jeetje, Scrut in wat voor topic heb je me nu weer gebracht?
Hou nou op....pfffft fobo?quote:
Geweldig, is ie dood trouwens?quote:
lol, wist ik niet. Ken hem van de VPRO, was geweldig!quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Anders was hij inmiddels 100 geweest
Hij was de kapper van opa.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:42 schreef pos het volgende:
[..]
lol, wist ik niet. Ken hem van de VPRO, was geweldig!
Waarom bak je eigenlijk midden in de nacht?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:46 schreef mootie het volgende:
Heb even een stukje taart afgesneden, eindelijk genoeg afgekoeld.
Op de een of andere manier begin ik altijd pas rond middernacht met bakken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom bak je eigenlijk midden in de nacht?
Heerlijke tv! Absolute kolder gelardeerd met geniale taalkundige hoogstandjes van Wim T Schippers.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:42 schreef pos het volgende:
[..]
lol, wist ik niet. Ken hem van de VPRO, was geweldig!
Apart.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Op de een of andere manier begin ik altijd pas rond middernacht met bakken.
Niet dat ik nou zoveel bak. Maar de laatste 10 keer was er niks voor 1 uur 's nachts klaar.quote:
Apart? Ik kijk nu met 1 oog tv, CI, over serie moordenaar Andrei Chikatilo, ook gezelligquote:
Dat ken ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet dat ik nou zoveel bak. Maar de laatste 10 keer was er niks voor 1 uur 's nachts klaar.
Heeft vast te maken met mijn compulsieve uitstelgedrag.
Of je sex verslavingquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet dat ik nou zoveel bak. Maar de laatste 10 keer was er niks voor 1 uur 's nachts klaar.
Heeft vast te maken met mijn compulsieve uitstelgedrag.
Ik zeg het nu.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:30 schreef pos het volgende:
ok ok....enne Scrut niet naar bed gaan voor gedag te zeggen he?
Ik ga ook slapen, truste scrut, mootie en pbquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |