Dat heb ik idd, maar dat is zelf gebakken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:18 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Dan heb ik me vergist, dacht dat iemand hier een plugin voor Wordpress had om automatisch op Facebook iets te laten posten als je op je project een bericht plaatst.
Welke naam heeft het? Tussen de plugins zoeken bij Wordpress is zoeken naar een speld in een hooiberg.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:22 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik gebruik dat op een aantal websites. Bij het plaatsen van een bericht komt de link met korte samenvatting op Facebook en een link op Twitter met titel
Speld in een hooiberg? Gewoon via google zoeken, vind altijd juist makkelijk de plugins die ik nodig heb. En de minder complexe schrijf ik zelf als ik tijd heb. Maar hier is een link die ik vond voor je:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:34 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Welke naam heeft het? Tussen de plugins zoeken bij Wordpress is zoeken naar een speld in een hooiberg.
Die heb ik ook voor mijn Wordpress, is niet de oplossing die moet volgens die wet maar voorlopig prima:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:14 schreef Maxbet het volgende:
Over cookiewet gesproken, dat scriptje met die balk onderin,
Zoals telegraaf, tweakers en nog wat sites hebben is dat een openbaar script?
Thanks, zometeen als ik thuis ben gelijk proberen, laat ik toch zien dat ik me opzich wel aan de regels wil houden..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:17 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Die heb ik ook voor mijn Wordpress, is niet de oplossing die moet volgens die wet maar voorlopig prima:
Cookie Law Info
Versie: 1.0.2 | Door Richard Ashby
Ja, daar zeg je wat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:12 schreef JDx het volgende:
Wordpress is niet Nederlands. Die cookiewet is volgens mij alleen in NL.
Daar wordt al aan gewerkt, komt dit jaar nog.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:31 schreef Fomalhaut het volgende:
Het zou vele malen handiger zijn als je als gebruiker in de browser eenmalig kunt aangeven of je cookies accepteert, dat is ook voldoende volgens OPTA. Dat komt er ongetwijfeld nog wel.
Sterker nog, je cookies staan vaak uit, je moet dat zelf aan zetten in je browser.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:27 schreef CasB het volgende:
Sorry hoor, maar die cookiewet slaat nergens op, en ik zal er ook niet aan meewerken. Als sinds ik voor het eerst internet gebruikte worden er cookies gebruikt, maar nu moet er ineens moeilijk over gedaan worden? Laat browsers lekker een cookie-statement in hun terms en services zetten, dat leest toch niemand.
Cookies staan standaard aan bij de bekendere browsers (IE weet ik niet).quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:33 schreef JDx het volgende:
[..]
Sterker nog, je cookies staan vaak uit, je moet dat zelf aan zetten in je browser.
Tenminste ik heb vaak genoeg gehad vroeger na een verse windows install dat ik niet op een site kon en ik in de instellingen cookies accepteren moest aanvinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |