Voor Android gebruik ik ook de widget, komen EARN, CLICKS, CTR, vanzelf langs en je ziet de pageviews in een klein grafiekje ernaast. Die app vind ik beter werken dan de mobiele versie van Adsense, die is mij te traag en de app is overzichtelijker.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:27 schreef JDx het volgende:
Widget? Hoe werkt dat dan? Is dat voor Android?
Heb je verder nog werk dan? Heb momenteel stage 40 uur plus een bijbaan; nul tijd om aan projecten te werken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:27 schreef JDx het volgende:
Daarom, flexwebhosting heb ik nog nooooit problemen mee gehad. Goedkoop en alles wat je maar kan bedenken qua opties hebben ze.
Ik lig lekker op schema deze maand, zou geweldig zijn als ik weer binnen 2 maanden m'n nieuwe doel ga halen. Mijn doelen tot nu toe:
Februari: steady 1 euro per dag halen (gehaald in Maart)
April: 100 euro per maand halen (gehaald in Mei)
Juni: 200 euro per maand halen (gehaald in Juni)
Juli: 300 euro per maand halen (gehaald in Augustus)
September: 500 euro per maand halen (441 afgelopen maand, deze maand voor op schema)
[..]
Dat quote!
[..]
Ook wel leukwas een reactie op Razor21 die zijn site wilde verkopen.
[..]
En deze...
[..]
Nou ik toch bezig ben, even voor mezelf alles bij elkaar sparen
Ahhh ok, dat kan volgens mij niet bij mijn HTC Desire S, maar goed, die is toch overleden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:34 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Voor Android gebruik ik ook de widget, komen EARN, CLICKS, CTR, vanzelf langs en je ziet de pageviews in een klein grafiekje ernaast. Die app vind ik beter werken dan de mobiele versie van Adsense, die is mij te traag en de app is overzichtelijker.
Bij mijn Samsung Galaxy S Plus kun je op je 'home' scherm widgets toevoegen, ideaal.
Wekelijks een middag vrij nemen is gunstiger dan minder gaan werkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:39 schreef JDx het volgende:
Ik werk 40uur/week als programmeur bij een telecom bedrijf
Nadeel vind ik alleen dat ik na werk geen kracht/zin meer heb om nog langer achter de pc te zitten, dus als ik echt iets doe is dat vaak op een vrije dag of in het weekend.
Vandaar dat ik erover zit te denken om een dag vrij te nemen elke week.
Vakantiedagen zijn al op, vaak ook aan AdSense dagen en weekje Ibizaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:42 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Wekelijks een middag vrij nemen is gunstiger dan minder gaan werkenlijkt me een goede keus en zeker als je nog uren genoeg hebt. Ik denk er aan om misschien onder het mom van ouderschapsverlof wat minder te gaan werken
Artikelen en code gewoon in een outlook mail schrijven. Die tip ooit eens in dit topic gelezen en werkt goed. Al kan er tegenwoordig niemand meer direct op mijn scherm kijken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:05 schreef CasB het volgende:
Ik herken dat ook wel, 's avonds geen zin/puf meer hebben om nog aan m'n websites te werken. Soms wel, maar meestal niet. In het weekend ben ik ook wel blij als ik een keer niks hoef te doen, dus dan gebeurt er ook weinig. Meestal heb ik juist op mijn werk zin om iets te doen of ineens inspiratie voor een website, maar ik kan niet te vaak sneaky aan mijn eigen dingen werken.
...en indirect mag niet volgens de privacywetgevingquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:07 schreef Skiet het volgende:
[..]
Artikelen en code gewoon in een outlook mail schrijven. Die tip ooit eens in dit topic gelezen en werkt goed. Al kan er tegenwoordig niemand meer direct op mijn scherm kijken.
Ik heb ook een Desire S (alleen masters hebben die) maar die gaat niet stuk en heb al vaak laten vallen etc.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:39 schreef JDx het volgende:
Ahhh ok, dat kan volgens mij niet bij mijn HTC Desire S, maar goed, die is toch overleden.
Ik ook zo vaak, maar mijn connector zat nog aan elkaar met een nietje en plakband, ik ben echt zo goed met telefoons vasthoudenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:20 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik heb ook een Desire S (alleen masters hebben die) maar die gaat niet stuk en heb al vaak laten vallen etc.
Dan heb ik me vergist, dacht dat iemand hier een plugin voor Wordpress had om automatisch op Facebook iets te laten posten als je op je project een bericht plaatst.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:05 schreef ursel het volgende:
Ik heb geen facebook met wordpress combi.
Ik gebruik dat op een aantal websites. Bij het plaatsen van een bericht komt de link met korte samenvatting op Facebook en een link op Twitter met titelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:18 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Dan heb ik me vergist, dacht dat iemand hier een plugin voor Wordpress had om automatisch op Facebook iets te laten posten als je op je project een bericht plaatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |