Ons uit eindelijke doelquote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook zonder Adsense gaat het tegen het beleid van Google in. Als je geen nofollow gebruikt voor betaalde links op je website riskeer je een penalty.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:39 schreef Maxbet het volgende:
Ik denk dat ik mijn niche heb gevonden, nu nog nieuwe hosting.
Iemand ervaring met Versio resellerpakketten?
En dan met name de snelheid en uptime?
Wist ik eerlijk gezegd niet. Maar ja, so be it. Ik heb er in ieder geval nog geen last van ondervonden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:58 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ook zonder Adsense gaat het tegen het beleid van Google in. Als je geen nofollow gebruikt voor betaalde links op je website riskeer je een penalty.
http://searchengineland.c(...)erank-penalty-131615
Lees hier even: http://www.webhostingreviews.nl/ervaringen/versio/quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:39 schreef Maxbet het volgende:
Ik denk dat ik mijn niche heb gevonden, nu nog nieuwe hosting.
Iemand ervaring met Versio resellerpakketten?
En dan met name de snelheid en uptime?
Mag ik vragen of je toevallig in de telecomniche zit? En of je je content zelf schrijft? Zoja, dan heb ik misschien iets interessants voor jequote:
Ik heb zelf een aantal sites bij www.webruimtehosting.nl en ik heb er nooit problemen mee. Heb het goedkoopste pakket en alles is perfect! Aardig man ook, van wie het bedrijf is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:00 schreef Maxbet het volgende:
En mijn vraag van het vorige topic gooi ik er ook nog een keer in.
[..]
Dat zijn nog onmogelijkere prijzenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb zelf een aantal sites bij www.webruimtehosting.nl en ik heb er nooit problemen mee. Heb het goedkoopste pakket en alles is perfect! Aardig man ook, van wie het bedrijf is.
Shared host van Versio is 6 euro per jaar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat zijn nog onmogelijkere prijzen
Dat kan toch helemaal niet uit, 0,95 per maand en dan een domein erbij en 250Gb traffic..
Ik ben nog een beetje aan het rondkijken, denk toch dat ik met een cheapass paketje begin, en als dat niet meer voldoet overstap naar een VPS
Het werkt perfect voor mij. De eigenaar is ook nooit te beroerd om je helemaal uit de brand te helpen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat zijn nog onmogelijkere prijzen
Dat kan toch helemaal niet uit, 0,95 per maand en dan een domein erbij en 250Gb traffic..
Ik ben nog een beetje aan het rondkijken, denk toch dat ik met een cheapass paketje begin, en als dat niet meer voldoet overstap naar een VPS
Ik zit hier ook al een paar jaar. Zeer goede specificaties voor de prijs.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb zelf een aantal sites bij www.webruimtehosting.nl en ik heb er nooit problemen mee. Heb het goedkoopste pakket en alles is perfect! Aardig man ook, van wie het bedrijf is.
Ik heb hier dus een het simpelste pakket afgenomen, zal morgen wel online zijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:44 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Ik zit hier ook al een paar jaar. Zeer goede specificaties voor de prijs.
Daarnaast altijd direct deskundig antwoord via mail.
O.a. een keer gehackt geweest en een keer per ongeluk zelf mijn website gegooid, beide keren meteen geholpen en hersteld.
Kan je een PM sturen met analytics screenshots van bezoekers en keywords waarop ze binnenkomen. Indicatie wat je wilt hebben hiervoor?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:45 schreef _superboer_ het volgende:
Iemand interesse in
japansesushi.nl
laatste 3 maanden 10 eu per maand adsense en nog wat affiliateinkomsten op bol.com
laatste 3 maanden 7.465 bezoekers
1310 volgers op twitter
Site is jaar oud
of
staatsobligatiesinfo.nl
gemiddeld 5 eu per maand adsense
afgelopen 3 maanden 544 bezoekers
9 maanden oud maar heel weinig aan gedaan
Heb zelf goede ervaring met http://cloudflare.comquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:07 schreef VacaLoca het volgende:
Snelheid van je paginas schijnt erg belangrijk te zijn voor je Google ranking. Ik ben van plan om als mijn website te traag wordt dit te gaan gebruiken:
http://www.maxcdn.com/
Heb je ook wel eens serieus naar optimalisatie van je pagina's gekeken?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:07 schreef VacaLoca het volgende:
Snelheid van je paginas schijnt erg belangrijk te zijn voor je Google ranking. Ik ben van plan om als mijn website te traag wordt dit te gaan gebruiken:
http://www.maxcdn.com/
Als het online is dan heb je in je control panel een Softalicious installer staan, daarmee kun je simpelweg in 1 minuut een Wordpress site erop pleuren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb hier dus een het simpelste pakket afgenomen, zal morgen wel online zijn.
Dan kan ik daar een begin op maken voor mijn niche websites.
Kan natuurlijk altijd nog upgraden..
Anders komt het nooit online
Dat is ook zoquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:33 schreef Blester het volgende:
Ik zit zelf bij Versio, mooie prijs maar veel uren al besteed aan de helpdesk. Krijg bij Versio altijd het gevoel dat ik meer weet over de fouten in hun systeem dan het personeel zelf.
Ja ben vanaf begin af aan daar op snelheid aan het focussen. Dus W3 Cache plugin voor Wordpress, en elke keer site door Google PageSpeed Insights halen en hun avies op te volgen:quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens serieus naar optimalisatie van je pagina's gekeken?
Mijn ervaring is dat daar over het algemeen veel -heel veel- winst te behalen is.
Al zijn het maar afbeeldingen die kleiner kunnen, kan al veel schelen
Great, had juist Versio genomen, Wordpress optimised pakket, omdat het in deze topicreeks werd aangeraden. Zat bij WebReus, maar die vond ik wat traag. Tot nu toe geen problemen bij Versio overigens.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:37 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat is ook zoVersio is echt een absolute no-go wat webhosting betreft.
Daar heb ik al eens mee gewerkt, erg fijn inderdaad.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als het online is dan heb je in je control panel een Softalicious installer staan, daarmee kun je simpelweg in 1 minuut een Wordpress site erop pleuren.
Zelf heb ik wel mijn domeinen bij TransIP, aangezien hun goedkoop zijn.
dit dus. Heb het 2 maanden volgehouden daar. Antagonist is veel beter en stabieler in mijn ogen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:37 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat is ook zoVersio is echt een absolute no-go wat webhosting betreft.
Bij dit soort producten nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:11 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Pas maar op met namaakartikelen, voor je het weet is er inbeslagname en een forse boete wegens een economisch delict.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |