SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Keiboos ik gooi mijn buro :#quote:
geheel niet, ik opper enkel dat er meer achter appel zit dan wij zienquote:
keisexy, sterke boyyquote:
o dan begreep ik het verkeerdquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:41 schreef leeell het volgende:
[..]
geheel niet, ik opper enkel dat er meer achter appel zit dan wij zien
een goeie sanka ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:41 schreef leeell het volgende:
[..]
geheel niet, ik opper enkel dat er meer achter appel zit dan wij zien
ik moest het googlenquote:
je moest eens weten hoeveel junk katholieke meisjes in hun trunk hebben. En ik ben furdi, mongol niet appel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef leeell het volgende:
[..]
ik moest het googlen
en dat valt volgens mij reuze mee, op het forum ben je als èèn vroom katholiek meisje
het was ook spreekwoordelijk , en dan blijft mijn opmerking nog steeds staan zuster.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
je moest eens weten hoeveel junk katholieke meisjes in hun trunk hebben. En ik ben furdi mongol niet appel.
is al gequote helaasquote:
meeloper bah ik kots op jouquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:49 schreef Woelrat het volgende:
ik doe lekker mee om in de groep te komen, je kent het wel
ik ben niet vies van jou. dus dat lik ik zo van mijn magere witte lichaam af, met wat seksie borsthaar ertussen, opdat ik direct flosse en het gebit reinige, als ben jij mijn tandartsquote:
hoezo ben je naakt als ik op je kots?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:51 schreef Woelrat het volgende:
[..]
ik ben niet vies van jou. dus dat lik ik zo van mijn magere witte lichaam af, met wat seksie borsthaar ertussen, opdat ik direct flosse en het gebit reinige, als ben jij mijn tandarts
ik ben een ekshibisjionistquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoezo ben je naakt als ik op je kots?
waarom heb ik je nog nooit naakt gezien danquote:
#durftezeggen #YOLO #myngedachtequote:Op zondag 7 oktober 2012 20:52 schreef Omdatappel het volgende:
leeell moet een ARG ban krijgen hij past niet bij de kliek tok
banaanvraag, prquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:52 schreef Omdatappel het volgende:
nooit gezien nooit ontmoetquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom heb ik je nog nooit naakt gezien dan
woei:quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:52 schreef Omdatappel het volgende:
ja top, thanksquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:53 schreef 2Happy4U het volgende:
iel kuthomo, code voor ps2 nog ontvangen?
kheb je wel ontmoet? ;squote:Op zondag 7 oktober 2012 20:53 schreef Woelrat het volgende:
[..]
nooit gezien nooit ontmoet
wie weet eens in naakte gloed
gewoon dankjewel zeggen dan joh autiquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:55 schreef leeell het volgende:
[..]
ja top, thanks
morgen op de desktop even redeemen
vind het raar dat ik zelf niks krijg
ja ik was het vergetenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gewoon dankjewel zeggen dan joh auti
is goed, was char wipe dus maak wel nieuwe aan samen met jou
nieuwe liefde nieuwe kansenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kheb je wel ontmoet? ;s
mn pm/dm staat open kus
je maakt het volgende week goed kusquote:
iewl wat gebeurtquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je maakt het volgende week goed kus
nohomo hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:59 schreef Woelrat het volgende:
[..]
iewl wat gebeurt
hier tussen nurt
maal twee
liefkozen elkaar wel heel gedwee
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:59 schreef Woelrat het volgende:
[..]
iewl wat gebeurt
hier tussen nurt
maal twee
liefkozen elkaar wel heel gedwee
quote:
dat is wat hij zeiquote:
dat is de prijsquote:
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:01 schreef Woelrat het volgende:
[..]
dat is wat hij zei
dartelend in de wei
maar onderwijl
pakte hij zijn vijl
verzorgde zijn handen
poogde aan te randen
mij, zo ongewild
no homo,
was door hem
toch echter gegild!
geniaalquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:19 schreef Woelrat het volgende:
runaround sue no-go
wonder why begin danwe moeten een vierde man hebben, leeell, dan gaan we met faaluser optreden door het land heen en verfdienen we geld
Ouwe hebberd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:28 schreef Kermit. het volgende:
[..]
ja haha. ik kom nu alleen nog naar fok om dingen te kopen haha.
Hoe is het met jou dan?
bij mij gaat het ook goedquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ouwe hebberd.
Gaat goet. Met jou?
quote:
Faaluser koningquote:
Ook in wolvenshirt volgende week?quote:
Wat is dit? Klinkt goed.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:56 schreef leeell het volgende:
Nieuwe plaat Palmbomen
[ afbeelding ]
http://plmbmn.com/black-safari-download/
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:53 schreef Furdinand het volgende:
Of het zijn gewoon dikke mensen die instappen.
ik denk niet dat ik het was, wanneer was het?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:17 schreef sharr het volgende:
Hoi ik leef nog, hoe is het met jullie enzo?![]()
Hihi KB ik moet gelijk aan het feit denken dat ik dacht dat ik jou zag lopen en geen idee had dat er één of andere fokmeeting was en dus de hele tijd moeilijk zat te doen om te kijken of je het nou was of niet.
Ja dat wilde ik even kwijt
mag je me nog beeb?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik het was, wanneer was het?
Gaat goed verder met jou ook?
Peter, 2h4u,
Jawel ik hoorde achteraf dat er toen een meeting was in Utrecht en jij liep met JanPiraat toen volgens mijquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik het was, wanneer was het?
Gaat goed verder met jou ook?
Peter, 2h4u,
Oh, het kan wel zijn dat jullie inderdaad niets met die meeting te maken hadden, maar het was in ieder geval op een dag dat er een meet was. Als je het niet echt was, is het maar goed dat ik geen hoi KB heb gezegd. Diegene zou dan ook wel gedacht hebben..quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Meeting in Utrecht? Nooit naar een meet geweest. Enkel paar argies gemeet, verder niet. Kan wel zijn dat ik en jan daar liepen omdat we naar zijn huis gingen of dat ik weer naar amsterdam ging.
Ja gezllog dan eten we met zn alluh een broodje dönerquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Meeting in Utrecht? Nooit naar een meet geweest. Enkel paar argies gemeet, verder niet. Kan wel zijn dat ik en jan daar liepen omdat we naar zijn huis gingen of dat ik weer naar amsterdam ging.
dat is nachtbaggerquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh, het kan wel zijn dat jullie inderdaad niets met die meeting te maken hadden, maar het was in ieder geval op een dag dat er een meet was. Als je het niet echt was, is het maar goed dat ik geen hoi KB heb gezegd. Diegene zou dan ook wel gedacht hebben..
Edit: was ook denk ik een argmeet-ish iets, zag ragboer en plasticzak en spaghettivreter, of is dat geen arg?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh, het kan wel zijn dat jullie inderdaad niets met die meeting te maken hadden, maar het was in ieder geval op een dag dat er een meet was. Als je het niet echt was, is het maar goed dat ik geen hoi KB heb gezegd. Diegene zou dan ook wel gedacht hebben..
Edit: was ook denk ik een argmeet-ish iets, zag ragboer en plasticzak en spaghettivreter, of is dat geen arg?
Nu zit ik met die tune van New Girl in mijn hoofd, HEEEEY HOW YOU DOOOOING.quote:
Oh je was het toch wel!quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]!!! Die meet, ik weet al ja. Nee wij waren daar niet bij. Gingen toen iets doen in Utrrvjt geloof ik.
En zij hadden daar toen idd meet ofso.
Stommerd geen gedag zeggen kun je wel.
tofquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Jaook alweer meer dan anderhalf jaar
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Nu zit ik met die tune van New Girl in mijn hoofd, HEEEEY HOW YOU DOOOOING.
Maare, goed hoor, en jij?
Ok fail dat is watcha doing [ afbeelding ]
Hahahaha omg waarom weet je dit nog zo gedetailleerdquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:37 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh je was het toch wel!Pfsh, helemaal bang was ik. Toen je in een brievenbus oid stond te kijken naar je bril/haar/makeup (stalkstalk) ben ik snel voorbijgelopen om mijn trein te halen.
![]()
![]()
Volgende keer zeg ik hoi.
stuudjeeequote:Op maandag 8 oktober 2012 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hen waarschijnlijk een 9.2 gehaald voor mn tentamen.
Dat zijn de betere cijfers KBquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hen waarschijnlijk een 9.2 gehaald voor mn tentamen.
Wtf ?!! Ze hadden me beloofd dat het niet op tv zou komenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:06 schreef Furdinand het volgende:
omg op man bijt hond een gozer die met zijn moeder WoW speelt. XD
lekkere moeder heb jequote:Op maandag 8 oktober 2012 19:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wtf ?!! Ze hadden me beloofd dat het niet op tv zou komen
De tering zeg.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hihihi bedankt jongens![]()
wel een goede oppepper dit.
![]()
Komt waarschijnlijk nog één heel punt bij, van extra opdrachten (bonuspunt dus) en dan heb ik een 10.2
Hij zei dat hij op Fok! zitquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
tofzeg dat hij ook op FOK! moet komen
ik mag hem wel
Wauw.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik weet.
Maar er waren twee mensen ofzo met een 10.!
Hallooohooo. Wow.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Komt waarschijnlijk nog één heel punt bij, van extra opdrachten (bonuspunt dus) en dan heb ik een 10.2
Een 10.2quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
blijkbaarquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een 10.2Snapt het schoolcomputersysteem dat wel
ikr D::::quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Dat snapt kb wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom schrijf je D en dan 4 keer dubbele punt.
Als ze een 10.2 haalt snapt ze vast dat soort wartaal wel.quote:
Zolang ze het zelf uitkraamt snapt ze het wel denk ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als ze een 10.2 haalt snapt ze vast dat soort wartaal wel.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zolang ze het zelf uitkraamt snapt ze het wel denk ik.
Wauw oldbie mag ik je aanraken ja toeequote:Op maandag 8 oktober 2012 19:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
k vet gr
kblinksie gefli mt je cfr d:D
Zkrquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wauw oldbie mag ik je aanraken ja toee
dnkj xd genius in wording ben ikquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
k vet gr
kblinksie gefli mt je cfr d:D
* Oceanview raakt aanquote:
Koffiemelkpdeor? :::::::::::::::::oOOOOOOOquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
* Oceanview raakt aan
kb kb kb mijn lefen is completa![]()
: D:D
:DDD DD
hahaha kslus geen koffiej gekkiej hwwhahaa =Dquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Koffiemelkpdeor? :::::::::::::::::oOOOOOOO
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hahaha kslus geen koffiej gekkiej hwwhahaa =D
Ohja. Maar ik vind het eng hierquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar heen? BLIJF. Mijn collega in spé ditdat.
NEEHEE. Vlegel. Maar, ik snapte jullie niet met jullie rare gebrabbelquote:
Dit was te laag voor mijn niveau, sry wolf, ov.quote:
Stuur hen weg, jij hebt de bevoegdheid zuster Bloempje.quote:
ja ik imiteerde kb met 'ikr' en toen begon het allemaal.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
NEEHEE. Vlegel. Maar, ik snapte jullie niet met jullie rare gebrabbel
ikr D::::quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja ik imiteerde kb met 'ikr' en toen begon het allemaal.
ov = OceanView misschien weet niet zeker.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:01 schreef wolfrolf het volgende:
KLINKERTJE wat heeft de tram/trein/bus/metro hier mee te maken
ov staat ook voor oceanview gekkiequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:01 schreef wolfrolf het volgende:
KLINKERTJE wat heeft de tram/trein/bus/metro hier mee te maken
Oooooooooowwwwwwwwwwwww!!11quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ov = OceanView misschien weet niet zeker.
hahah rofl zofl pantoffel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HAHAHA jij heet rolf ! dat lijkt o profl
Dan zeg je het toch niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weet je wat wel raar isHier durf ik wel te zeggen dat ik een 9.2 gehaald heb maar op facebook vind ik dat toch wel moeilijker
Ja omg denk aan al die felicitaties en likes die je zult krijgen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weet je wat wel raar isHier durf ik wel te zeggen dat ik een 9.2 gehaald heb maar op facebook vind ik dat toch wel moeilijker
Doe ik ook niet.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja omg denk aan al die felicitaties en likes die je zult krijgen.
;s alsof ik blij moet zijn met 9.2 als ik ook een 10 kon halen #strugglesquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En dan komt die ene frustie die gaat roepen "OMG nu vind je jezelf zeker helemaal goed enzooooooo OMG LOL. IK HAD EEN 13!!!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
gwn #yolo doen wrm nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
[..]
[..]
;s alsof ik blij moet zijn met 9.2 als ik ook een 10 kon halen #struggles
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En dan komt die ene frustie die gaat roepen "OMG nu vind je jezelf zeker helemaal goed enzooooooo OMG LOL. IK HAD EEN 13!!!!"
is ongeluksgetal moet je niet aan beginnen broeder.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En dan komt die ene frustie die gaat roepen "OMG nu vind je jezelf zeker helemaal goed enzooooooo OMG LOL. IK HAD EEN 13!!!!"
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
16,2 gequote voor het nageslachtquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
of dan gaan ze me haten ofso en achter mn rug om roddelen over me so van jeetje die kb is echt een opschepster met haar 16,2 jeetje dat doe je toch niet :s s;ss
Doe ik ook niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:20 schreef Bloempje. het volgende:
Doe maar niet klink, ik zou dat vet irritant vinden van klasgenootjesAls ik zelf die toets ook gemaakt had.
cool hequote:
ik ook nietquote:
Van die beertjes?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik ook nietSamen keertje kopen beertje?
ja beren pantoffels jeweetquote:
kb liefjequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
muahauhaua haters geven me nog meer motivatie, fuckkkk
Dr. KB liefje.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
peter spreek me maar aan met doctorandus
lezen is voor flikkersquote:
denk hetquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:44 schreef Oceanview het volgende:
Als je universitaire studie 'Breezer' doet en je master haalt mag je dan Breezer voor je naam zetten?
quote:
kb liefjequote:Op maandag 8 oktober 2012 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
denk het
[..]ok doe gewoon maar kb liefje
doe ik nie meer aan :$:$quote:
ik lees je berigt tog niequote:
nej aan piemels sitte is gayyyyquote:
Hahawahwuhaquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik lees je berigt tog nie
snap je t nu? xd
Appel oder Furdi?quote:
Oh oké voordat ik ineens hele foute dingen ging zeggenquote:
Foute gemene dingen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh oké voordat ik ineens hele foute dingen ging zeggen
Niet gemeen. Wel fout.quote:
Er komen geen neukfouten als je het in den bips doet.quote:
Oepsiefloepsie.quote:
Da wisk nie.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Er komen geen neukfouten als je het in den bips doet.
Ja grutjes, probeer ik ook een keer op dat niveau te praten, is het weer niet goed.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:12 schreef Omdatappel het volgende:
Hihi, Jan heeft ontdekt dat Dorie pot is??? xD
quote:
grutjes.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja grutjes, probeer ik ook een keer op dat niveau te praten, is het weer niet goed.
Niet multitasken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:14 schreef Omdatappel het volgende:
Oh verdikkeme, laat ook maar.
Huiswerk. Kusjes.
quote:
help dan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:17 schreef Oceanview het volgende:
De nettowinstopslag wordt bepaald door de begrote nettowinst uit te drukken in een percentage van de begrote kosten.
Bereken het opslagpercentage van de nettowinst.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:17 schreef Furdinand het volgende:
kusje appel lekker schatje van me lobi 4ever en always kusje op je sanka
Al heel lang. 14.gifquote:
Even denken.quote:
Volgens mij heb ik het al.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]![]()
[..]
Al heel lang. 14.gif
[..]
Even denken.
Even serieus appel, hoe kom jij op zulks vulgaire taalgebruik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:20 schreef Omdatappel het volgende:
Kutjebef, OV, wat doe je nou, ik moet zelf huiswerk maken, doos.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Even serieus appel, hoe kom jij op zulks vulgaire taalgebruik.
quote:
Kutjebef komt gewoon hier van;quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:23 schreef Oceanview het volgende:
Kutjebef, waarom krijg ik foute beelden van Furdi.![]()
lkre fietsende meisjes in amsterdamquote:
Heb je ook projectinleverdagdingest morgen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Zo lang schoolwerk uitstellen dat ik er vannacht aan moet.De leven
Neuh, wat zooi voor mijn werkgroep die ik morgen af moet hebben. Carpe Noctemquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je ook projectinleverdagdingest morgen?
FOEI!quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Neuh, wat zooi voor mijn werkgroep die ik morgen af moet hebben. Carpe Noctem
Zo lang ik het morgenochtend gewoon heb is er niks aan de hand.quote:
Dat is waar, dat is waar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zo lang ik het morgenochtend gewoon heb is er niks aan de hand.
Om een of andere reden is studeren en typen bij kaarslicht zo heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:05 schreef Chocolatebear het volgende:
Beetje een beer zijn woorden in twijfel trekken.
[ afbeelding ]Cute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Palmbomenquote:
Stoer bedoel je.quote:
Echt wel.quote:
beter van welquote:
DM werkt nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bespreek dat maar ergens anders bedankt.
quote:
PM gebroken, whatsapp ligt eruit, geen vuur om rooksignalen te sturen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alsof alleen dm enige mogelijke optie is, sure
mijn fotoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 00:03 schreef leeell het volgende:
we doen het heel zachtjes dan
nee heppie, ik heb de dropbox fok.rar niet bij de hand (Disclaimer : in geen geval erken ik het bestaan van de fok.rar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |