SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Keiboos ik gooi mijn buro :#quote:
geheel niet, ik opper enkel dat er meer achter appel zit dan wij zienquote:
keisexy, sterke boyyquote:
o dan begreep ik het verkeerdquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:41 schreef leeell het volgende:
[..]
geheel niet, ik opper enkel dat er meer achter appel zit dan wij zien
een goeie sanka ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:41 schreef leeell het volgende:
[..]
geheel niet, ik opper enkel dat er meer achter appel zit dan wij zien
ik moest het googlenquote:
je moest eens weten hoeveel junk katholieke meisjes in hun trunk hebben. En ik ben furdi, mongol niet appel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef leeell het volgende:
[..]
ik moest het googlen
en dat valt volgens mij reuze mee, op het forum ben je als èèn vroom katholiek meisje
het was ook spreekwoordelijk , en dan blijft mijn opmerking nog steeds staan zuster.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
je moest eens weten hoeveel junk katholieke meisjes in hun trunk hebben. En ik ben furdi mongol niet appel.
is al gequote helaasquote:
meeloper bah ik kots op jouquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:49 schreef Woelrat het volgende:
ik doe lekker mee om in de groep te komen, je kent het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |