In Den Bosch laat ik mn inkt zettenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je een keer in Den Bosch wil komen shoppen
Scheelt een hoop geldquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:44 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet gedaan! Al rijd ik wel gewoon
Wat voor iets?quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
In Den Bosch laat ik mn inkt zetten
Zwepen, spijkers, planken, riempjes, handboeien, latex pakjesquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat had je dan gewild dat ik ging kopen? Nu ik al mn kleren in 1x moet wassen besef ik gewoon dat ik te veel heb.. Ik heb ook geen idee waar ik al mn schoenen moet laten en make up en toys heb ik zat.
RELATIE SC KNOKPLOEG ACTIVEER!quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*pakt de plank met roestige spijkers*
och, ik wil nog zoveel.. inkt is verslavendquote:
Suggestie voor je tekst:quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och, ik wil nog zoveel.. inkt is verslavend![]()
Sleeve, ukelele met anjers op mn rug, knopen op mn heup, punt taart ik weet nog niet waar, stuk tekst op mn rug, enz enz enz
Daar ben ik ook bang voor.. Eerst die eerste maar eens laten zettenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och, ik wil nog zoveel.. inkt is verslavend![]()
Sleeve, ukelele met anjers op mn rug, knopen op mn heup, punt taart ik weet nog niet waar, stuk tekst op mn rug, enz enz enz
Wat ben je toch schattig als je aan me denktquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan het jou toch niet aandoen om alle fun te missen schatje.
Zwepen heb ik niet nodig, planken heb ik al, spijkers vast ook nog wel in mn gereedschapskoffer, riemen gebruik ik niet, bondagetape is al aanwezig, latexpakjes zijn niet mijn ding. Zo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zwepen, spijkers, planken, riempjes, handboeien, latex pakjes
Miauwwwww, ogen dicht!quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Team murdera is nog sneller dan het licht.
Kan je het niet alleen af? Pussy.quote:
Nu nog 2 toyboys die een kelder voor je hebben.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zwepen heb ik niet nodig, planken heb ik al, spijkers vast ook nog wel in mn gereedschapskoffer, riemen gebruik ik niet, bondagetape is al aanwezig, latexpakjes zijn niet mijn ding. Zo.
Verf voor je kelderquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zwepen heb ik niet nodig, planken heb ik al, spijkers vast ook nog wel in mn gereedschapskoffer, riemen gebruik ik niet, bondagetape is al aanwezig, latexpakjes zijn niet mijn ding. Zo.
Ik kan nog wel doorgaan voor toyboyquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu nog 2 toyboys die een kelder voor je hebben.
Hehe, nee, ik wil geen eigendom zijn..quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Suggestie voor je tekst:
This is the property of muhahaha
Violators will be shot.
Heb jij je bijzondere verrichtingen al gehaald? Ik heb die zelf twee weken geleden gehaald.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Scheelt een hoop geld.
Ik ben nu begonnen aan het motorrijbewijs, zenuwen soms
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan nog wel doorgaan voor toyboy
Jij ziet er idd veel jonger uit dan je leeftijd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan nog wel doorgaan voor toyboy
ik heb er pas 2.. maar ik wil nog meerquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:47 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.. Eerst die eerste maar eens laten zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |