Arme jongenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nope, want ze gaan allemaal naar iemand anders.
Plaagcadeautje. Meneer is nogal preuts.
Heeft hij wel een vriendin? Anders is het helemaal zieligquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nope, want ze gaan allemaal naar iemand anders.
Plaagcadeautje. Meneer is nogal preuts.
Hopeloos op zoek. Maar hij kan wel wat hebbenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:12 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Heeft hij wel een vriendin? Anders is het helemaal zielig
Scheelt hem weer tissues.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:12 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Heeft hij wel een vriendin? Anders is het helemaal zielig
Multi-interpretabel dit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:13 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hopeloos op zoek. Maar hij kan wel wat hebben
Scherpquote:
Hoihoi, las ik het goed? Wil jij de volgende keer mee?quote:
Wat is het? het is echt wachten op het moment dat hij over zijn zus heengaat.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:32 schreef Kimberliedje het volgende:
Net5 is wel heel vroeg met tetten uit te zenden..
Als ik kan en het niet te ver is vind ik het prima. Ik kom vanaf vlakbij Eindhoven..quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoihoi, las ik het goed? Wil jij de volgende keer mee?. Je kunt altijd meerijden mits je tijdig shotgunned he, ik rij vanaf Den Bosch
Dit dus.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is het? het is echt wachten op het moment dat hij over zijn zus heengaat.
Overigens is het nooit te vroeg voor tetten.
Het was in Leiden, voor jou een half uur treinen naar Den Bosch gok ik zo en dan vanaf daar met de autoquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:35 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Als ik kan en het niet te ver is vind ik het prima. Ik kom vanaf vlakbij Eindhoven..
En eerst 45 minuten met de busquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het was in Leiden, voor jou een half uur treinen naar Den Bosch gok ik zo en dan vanaf daar met de auto.
Het is nooit te vroeg voor tetten natuurlijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:32 schreef Kimberliedje het volgende:
Net5 is wel heel vroeg met tetten uit te zenden..
Yeps.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ouch, dan heb je wel een lange reistijd. Woon je tegen Belgie aan?
Schuumkequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |