Nee, eigenlijk niet..quote:
Ook wel heel veeleisend hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik ben er iig wel eerlijk over.. En als een dude dan nog geen geduld op kan brengen is ie me niet waard
Hoeveel geduld is dat?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik ben er iig wel eerlijk over.. En als een dude dan nog geen geduld op kan brengen is ie me niet waard
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Buurman is weer bezig met zijn vriendin. Muziek aan.
Tot ik een keer verliefd ben ofzo..quote:
Hebben wij geluk dat ie gisteren pleitte wasquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Buurman is weer bezig met zijn vriendin. Muziek aan.
En dat blijf ik ookquote:
En hoe lang duurt dat ongeveer?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tot ik een keer verliefd ben ofzo..
Ja altijd lachen met mij hequote:Op zondag 7 oktober 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je was grappig. En je stuurde nog een leuk berichtje nadat je weg was.
Waarom nam je die gast niet ff mee naar achterenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja altijd lachen met mij he
Had je nog die gast van casanova bootcamp gezien?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hou nou op, dalijk spring ik nog in de auto om naar je toe te rijdenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
De angst om jezelf in mijn ogen te verliezen is begrijpelijk hoor schatje.![]()
Ja, als ik dat eens van te voren wist.. Ik word pas verliefd op het moment dat ik mn ruimte krijgquote:
Ow yeaquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:18 schreef Kimberliedje het volgende:
Zo, fris fruitig en godsgruwelijk sexy!
Ja, dat zal het zijnquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
De angst om jezelf in mijn ogen te verliezen is begrijpelijk hoor schatje.![]()
Als je nou een handleiding maaktquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, als ik dat eens van te voren wist.. Ik word pas verliefd op het moment dat ik mn ruimte krijg![]()
Dat kan een paar weken zijn, maar ook een paar maanden..
Ben je met je kleren in de douche gestapt of doel je ergens anders op?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:18 schreef Kimberliedje het volgende:
Zo, fris fruitig en godsgruwelijk sexy!
Ja gelukkig wel. Anders had je geen slaap gekregen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hebben wij geluk dat ie gisteren pleitte was
Nee. Dan moest ik weg van mijn plekje. Ik had een leuk plekje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Had je nog die gast van casanova bootcamp gezien?
Die word onleesbaar. En nr.2 heeft dyslexiequote:
Met kleren ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je met je kleren in de douche gestapt of doel je ergens anders op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |