quote:
Op woensdag 17 oktober 2012 14:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:jeeeej

de emmer met voer krijg je mee, ik begreep dat mijn ma gister nog een nieuwe zak voer heeft gehaald dus je krijgt zelfs een volle emmer mee

de speeltjes zijn ook echt superleuk!
Luxe!
Oh en ik sprak iemand die bij de Dierenambulance werkt, en die raadde me de opvang hier een beetje af. (Ze deden daar niet aan castratie/sterralisatie, er werden vaak twee voedstertjes meegegeven om die reden ipv een ex-ram en een voedster, en de man die de opvang runt verkoopt muizenlijmplankjes.....) Ze kwam er zelf wel vaker door het werk, want hij vangt wel alles op, maar erg dubbel gevoel dus. Ze verbood het me niet, maar ze vertelde dat ik misschien bij de dierenebscherming in Utrecht kon kijken. Daar koppelen ze ook zelf ter plekke, en krijg je een gecastreerde, ingeënte en nagekeken ram als je aan alle eisen voldeed en het natuurlijk klikt tussen de konijnen
Daar hebben ze alleen nu weinig beschikbare rammen, maar ik ga er wel even een mailtje tegenaan gooien. Dan wordt het misschien nu niet gelijk, maar kunnen ze wellicht wel even in de gaten houden welke konijnen die binnenkomen eventueel bij Diva zouden passen.
Oh en tussenstand (dat verpakkingsmateriaal is chemisch!

). Ik had toch meer zin in schroeven dan schrobben...
![DSC_9245-1.jpg?t=1350476948]()
quote:
Op woensdag 17 oktober 2012 14:22 schreef oh-oh het volgende:Oh die boomstam is leuk, is die ook van Zooplus? Ga ik voor mn vogels bestellen
Hebben jullie al een DivaVerhuisDatum?
Jups, bij Zooplus.

Je weet alleen nooit vantevoren wat voor vorm je precies krijgt, want het is een natuurproduct dus elke is anders. (Ik las dat iemand anders er ée'n met een zijtak had gekregen, dat is ook leuk. Ik heb een wat bredere dan het voorbeeldplaatje.)
En ik zou TS een berichtje sturen wanneer het hok klaar staat en Diva haar intrek kan nemen. Vandaag ga ik het hok dus in elkaar timmeren, en van het weekend vind ik het wel een mooi moment om samen met vriend even het balkon een beetje onder handen te nemen en de onderbak in elkaar te knutselen (voor het zand.)

Precieze datum hebben we nog niet, maar heel binnenkort!