Ik sta op 0.quote:
Ja, ik kan ook eindelijk meepraten nu. Wel even doen dan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje opscheppen, kan het wel waarderen
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, ik kan ook eindelijk meepraten nu. Wel even doen dan.
En in toen wij meeten in leiden?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sta op 0.
[..]
Ja, ik kan ook eindelijk meepraten nu. Wel even doen dan.
Ik zeg "neen" met een brede lach op m'n gezichtquote:
37 alweerquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
Nog een week en ik heb weer 1 pandapunt
God dammith!quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
Nog een week en ik heb weer 1 pandapunt
Zie ik eruit als een student?quote:
Gaat per week/maand vanaf je laatste keer seks. Dus jij telt niet meequote:Op zondag 7 oktober 2012 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe gaat dat panda punten systeem eigenlijk.?
Snap je het nou nog niet?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben bijna 30 en nooit student geweest. Op het MBO ga je naar school immers en studeer je nietquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zeg "neen" met een brede lach op m'n gezicht
Alleen als ik de juiste tegenkom, en die ben ik nog niet tegengekomen
Heb me er nooit mee beziggehouden vind het een beetje triestigquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snap je het nou nog niet?
Student: 1 pandapunt per week
Werkende: 1 pandapunt per maand
Maandquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
60? Tel jij ze per dag, week of maand?
Oh, pijnlijk manquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben bijna 30 en nooit student geweest. Op het MBO ga je naar school immers en studeer je niet
Tis hier al 100x voorbij gekomenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb me er nooit mee beziggehouden vind het een beetje triestig
Tjaquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tering
Das gewoon 5 jaar
Ik zit daar niet ver vanaf
29quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is best lang. Hoe oud ben je eigenlijk?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom begin ik me toch af te vragen wat het nou inhoud.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gaat per week/maand vanaf je laatste keer seks. Dus jij telt niet mee
Ik weet niet wat erger isquote:
Avond.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:41 schreef Capstan het volgende:
Pandapunten? Alweer?
Goedenavond, overigens.
Ik wil geen hoerquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Krijg spontaan zin om naar de hoeren te gaan met je.
Bleh, saai om je *pandapunten* te *verkopen*.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Krijg spontaan zin om naar de hoeren te gaan met je.
Sowieso het eerstequote:Op zondag 7 oktober 2012 18:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger iszo veel pandapunten of nooit student zijn geweest
Hoi Capstanquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:41 schreef Capstan het volgende:
Pandapunten? Alweer?
Goedenavond, overigens.
Student is per 2 weken volgens mij.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snap je het nou nog niet?
Student: 1 pandapunt per week
Werkende: 1 pandapunt per maand
Je krijgt voor iedere maand dat je geen sex hebt een panda punt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
mmm jaquote:
Truequote:Op zondag 7 oktober 2012 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmm jagelukkig zijn er nog ergere dingen dan dat.
En ook daar kan ik over meepratenquote:
quote:Pandapunten geven aan hoelang iemand geen seks heeft gehad. De waarde van een Pandapunt is afhankelijk van de status van de persoon in kwestie. Voor studenten staat één Pandapunt gelijk aan één week zonder seks. Voor alle andere personen geldt een seksloze maand als één Pandapunt.
Zie Braam, hij heeft gelijk.quote:
Idd het rekent moeilijk, en aangezien het alleen voor studenten geld, is het ook niet de bedoeling dat het makkelijk is.... dwoh :pquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:44 schreef Faxie het volgende:
Dat rekent moeilijk. Ik heb altijd geleerd dat het er 1 was.
Dat is dan recent aangepast, ik zweer t.quote:
Ik zweer van nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is dan recent aangepast, ik zweer t.
Je bent boos omdat jij lekker niet meetelt!quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:46 schreef kingtoppie het volgende:
Wat een kut discussie, de tering met je panda punten.
Geen idee waar die het vandaan gequote heeft, maar seriously... geen enkele student kan iedere week een ander hossellen... iedereen mist wel eens een weekje. En aangezien het hoofddoel van panda punten is de nul te behouden, is het dus 2 weken want geef studenten ook een kansquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je bent boos omdat jij lekker niet meetelt!![]()
Zou het wel zo zijn dan was dat zeker een goeie datequote:Op zondag 7 oktober 2012 18:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat lost niet meteen je pandapunten op hoor..
Nee maar je hebt wel iets om naar uit te kijkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat lost niet meteen je pandapunten op hoor..
Ik ga die site opzoeken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Geen idee waar die het vandaan gequote heeft, maar seriously... geen enkele student kan iedere week een ander hossellen... iedereen mist wel eens een weekje. En aangezien het hoofddoel van panda punten is de nul te behouden, is het dus 2 weken want geef studenten ook een kans
Thx voor de support Fera
Sterf eraan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent boos omdat jij lekker niet meetelt!![]()
Goed bezig, keep up the good workquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Geen idee waar die het vandaan gequote heeft, maar seriously... geen enkele student kan iedere week een ander hossellen... iedereen mist wel eens een weekje. En aangezien het hoofddoel van panda punten is de nul te behouden, is het dus 2 weken want geef studenten ook een kans
Thx voor de support Fera
http://www.pandapunt.nl/quote:
True, maar alsnog heb je ze dan wel..quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee maar je hebt wel iets om naar uit te kijken
Ik telde het eerste deel niet, want toen studeerde ik niet. Het tweede deel telde ik als student omdat ik ingeschreven sta bij de Uni, al ben ik officieel geen student.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is veel en telde je toen als student?
Zo slim was ik zelf ook nog wel.quote:
Ow valt mee toch? Ik dacht dat je veel langer single wasquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik telde het eerste deel niet, want toen studeerde ik niet. Het tweede deel telde ik als student omdat ik ingeschreven sta bij de Uni, al ben ik officieel geen student.
Zal dan rond de 35 zijn.
Drukbezochte sitequote:Op zondag 7 oktober 2012 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo slim was ik zelf ook nog wel.![]()
Hij ligt eruit.
Al die fokkertjes die hun punten willen wetenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij ligt eruit.
Bij mij doet iet het nog hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij ligt eruit.
Iets meer dan een haar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow valt mee toch? Ik dacht dat je veel langer single was.
35 maarquote:
Leuk voor je.quote:
Watwatwat? Je hebt nog seks gehad dit jaar?quote:
Een jaar.quote:
Jaar, obviously.quote:
Ik was pas student vanaf februari dit jaar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt wel een aparte telling
Ik hou mijn punten maar voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |