Nou het heeft me de halve ochtend gekost, maar ik ben weer bijgelezen. Alles toch maar even genoteerd, want het is wel zo leuk als er gereageerd wordt. Komt ie:
Bellelena, wat fijn dat het vertellen aan je schoonouders zo fijn verliep. En voor wat betreft het vertellen aan je zieke vriendin, ik zag al een paar fijne tips voorbij komen, komt vast helemaal goed.

L0t ook al van die enthousiaste reacties op het werk!

Twinkle, ik lees in je verschillende posts dat er van alles aan de gang is. Doe je het rustig aan?

Verder ook een leuke verrassingsdag en een lieve schoonmoeder, dus klinkt ondanks het gerommel als een fijn weekend.
Keshet, vervelend dat de uitslag niet zo was als gehoopt.

Hopelijk komt er vrijdag beter nieuws uit de meting.
_NIKKI_ ik hoop dat het bloedprikken straks weer goed nieuws geeft. Gelukkig ben je al wat geruster, maar het blijft vervelend die onzekerheid.

Freecell, je bent helemaal geen zeur hoor. Wat een lichamelijke ellende krijg je over je heen. Zelfs 's nachts moeten overgeven, ik zou er ook helemaal klaar mee zijn. En voor wat betreft het niet klaar zijn voor de baby. Ik snap dat het na twee eerdere kinderen waarbij je dat wél ervaren hebt vreemd is, maar het hoeft natuurlijk niet allemaal hetzelfde te voelen hè? En zeker als je zo beroerd bent kan ik me voorstellen dat je met veel dingen helemaal niet bezig kúnt zijn, laat staan er klaar voor zijn. Sterkte!

Incantrix inmiddels 28-weken-en-2-dagenmijlpaal

De mosterd na de maaltijdjompel, maar niet minder gemeend.

Cathmar ik hoop dat de steken in je buik zijn weggetrokken. En ook best logisch dat het spannend is. Voor het eerst in het ziekenhuis bevallen (toch?) en dan ook nog van twee. Helemaal niet raar om daar nerveus voor te zijn.

Logician, zelfs nog een goede workshop geven na een paniekaanval.

En volgens mij was jij het die ik in het buikentopic verdacht veel op Jen A. vond lijken, dus I rest my case. En ik zal je wijze raad opvolgen en niet meer lachen.

Ohnee, welkom!

MaLo tot half drie in de disco.

Ik vond het in het eerste trimester al een uitdaging als ik van 9 tot 5 wakker kon blijven.
Klumsy fijn joh, zo'n doos met kleertjes om lekker in te snuffelen

en al helemaal als het ook nog je smaak is.
Coco succes bij de gyn straks!

Zolena, een zoon! Gefeliciteerd!

Verder nog veel seksverhalen, veel plezier dames.

En kleertjes. Ik hoop volgende week wat in te gaan slaan, maar vooralsnog heb ik nog maar weinig last van de hele koopgekte. Ik wil gewoon mijn baby'tje, en alles wat daar omheen komt kijken vind ik nog helemaal niet zo interessant.
Van de week weer even m'n bikini's gepast, de zomer komt er hier weer aan. Nieuw gekocht deze (NL'se) zomer, zaten perfect! Boobies zaten er goed in, nergens knellende bandjes. Nog nooit zo'n goede bikinibuit gehad. En toen werd ik zwanger... Het is maar goed dat ik zo'n leuke personality heb om te compenseren voor al het puilende vet dat uit alle hoeken en gaten gekropen kwam.

Verder pas ik nog veel van mijn kleren trouwens. Hoewel ik langzaamaan in die awkward fase kom dat gewone kleren vreemd zitten (jurkjes die een taille nodig hebben die er niet meer is, te korte shirtjes), maar dat mijn zwangerschapskleren ook nog nergens op slaan.
En gestommel in mijn buik.

Nog steeds geen duidelijke trap gevoeld, maar er gebeurt volgens mij wel van alles. Leuk!