Daarom spreek ik ook nooit een meisje aan in de kroegquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
meisje trekt wenkbrauw op....................... en zegt... NEE

We zullen zien hoe ver ik komquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf
Heelhuids terugkomen he!!!

Ik las het al, goed bezigquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:24 schreef marbasnarf het volgende:
keb een leuk nieuwtjeik ben geslaagd!!

Hey, voor wat?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:24 schreef marbasnarf het volgende:

Gefeliciteerdquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:24 schreef marbasnarf het volgende:

Gefeliciteerdquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:24 schreef marbasnarf het volgende:

ghehehe nee die heb ik aantal jaar geleden al behaald...;)quote:

Oh goed nieuws! Nu kun je vooruit!quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe nee die heb ik aantal jaar geleden al behaald...;)
ben officieel kynologisch instructeur (mag les geven op hondenschool en prive enzo)

Way to go!quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe nee die heb ik aantal jaar geleden al behaald...;)
ben officieel kynologisch instructeur (mag les geven op hondenschool en prive enzo)

Wat is er mis met eerst alleen hoi....quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom spreek ik ook nooit een meisje aan in de kroeg

Nietsquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat is er mis met eerst alleen hoi....

in een kroeg is toch veel lawaai en als t mislukt, loop je gewoon wegquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nietsmaar wat daarna .... dat is een beetje het probleem

Hmm... in normale situaties... heb ik meestal een vraag of opmerking ... en daarop wordt dan hopelijk gereageerd... maar versieren is niet echt mijn ding...quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nietsmaar wat daarna .... dat is een beetje het probleem

Ja, ik versta ook geen bal in de tent, dus kroegversieren = niet aan mij besteedquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in een kroeg is toch veel lawaai en als t mislukt, loop je gewoon wegoefen desnoods in de kroeg in een andere stad, mensen zie je (als t goed is) toch nooit meer

daarom juist, in een kroeg verwacht niemand dat je een heel lang intelligent en boeiend verhaal gaat vertellen.... je kan gewoon kort en vrij oppervlakkig zijn, gewoon een gezellig kort praatjequote:Op zondag 7 oktober 2012 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik versta ook geen bal in de tent, dus kroegversieren = niet aan mij besteed

Pff het is lastig. Sowieso is mensen aanspreken niet mijn ding.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in een kroeg is toch veel lawaai en als t mislukt, loop je gewoon wegoefen desnoods in de kroeg in een andere stad, mensen zie je (als t goed is) toch nooit meer

Oppervlakkigheidquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
daarom juist, in een kroeg verwacht niemand dat je een heel lang intelligent en boeiend verhaal gaat vertellen.... je kan gewoon kort en vrij oppervlakkig zijn, gewoon een gezellig kort praatje

Ik zie het al voor me!quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
daarom juist, in een kroeg verwacht niemand dat je een heel lang intelligent en boeiend verhaal gaat vertellen.... je kan gewoon kort en vrij oppervlakkig zijn, gewoon een gezellig kort praatje

Smakelijk voor laterquote:

ja zo ongeveerquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me!
"Huh? Heh? Watte? Watzegje? heh? Wat?"

oppervlakkig hoeft niet meteen "lompe geile boeren praat" te zijn... maar je hoeft toch ook geen politieke zaken te gaan besprekenquote:
turkse pizza... gehakt en kaas en dan straks komkommer, tomaat, ui en knoflook eropquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Smakelijk voor laterwat gaat op de pizza?

Lekkerquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oppervlakkig hoeft niet meteen "lompe geile boeren praat" te zijn... maar je hoeft toch ook geen politieke zaken te gaan bespreken
[..]
turkse pizza... gehakt en kaas en dan straks komkommer, tomaat, ui en knoflook erop

"HEE, WIL JE NEUKEN?!"quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik versta ook geen bal in de tent, dus kroegversieren = niet aan mij besteed

Echt welquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"HEE, WIL JE NEUKEN?!"
"WAT ZEG JE?!"
"IK HEB EEN NIEUWE KEUKEN!"
Dat gaat inderdaad echt werken ja

quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"HEE, WIL JE NEUKEN?!"
"WAT ZEG JE?!"

"Wil je je eitjes geklutst of bevrucht?"quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt welvoor je het weet neuk je in je nieuwe keuken

Meisje, wil je dansen? Mooi, dan kan ik op je stoel zittenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Wil je je eitjes geklutst of bevrucht?"

Dat is een leuke Patrick Batemanquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"HEE, WIL JE NEUKEN?!"
"WAT ZEG JE?!"

Alles goed Evie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dat ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Meisje, wil je dansen? Mooi, dan kan ik op je stoel zitten
Die ken ik nietquote:

I'm into mergers and acquisitions.quote:
Even bijkomen van de seks?quote:

Als je niet bent gekomen welquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als een enorme teleurstelling

quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I'm into mergers and acquisitions.

Nah, ik dacht dat jullie wat rekoefeningen aan het doen waren en toen viel ik in slaapquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt niks gehoord? Ik kreeg klachten van Heloef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |