hihihihihiquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik durf niet eens meer te vragen of ze wat te drinken lust, dadelijk vat ze het verkeerd op en krijg ik al een hoek
En mijn nies is niet grappig jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze moest niezen vrijdag. Ik durfde geen gezondheid te zeggen uit angst voor een gebroken neus.
Misschien durf ik dat zelfs IRL te doenquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij mag wel met me praten zonder dat het risico bestaat dat ik je wil slaan hoor
[..]
En zelfs te beledigen
pls do explain!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik durf haar ook niets te vragen.
Gelukkig is er altijd nog de methode van zachte dwang.
Dit is een val he?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij mag wel met me praten zonder dat het risico bestaat dat ik je wil slaan hoor
[..]
En zelfs te beledigen
betwijfel het!quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien durf ik dat zelfs IRL te doen
Ben bang dat je dat niet moet proberen bij mijquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er zijn geen woorden nodig om jou in de juiste positie te krijgen.
Je kent mij te goedquote:
Nice, nog specifieke voorkeuren qua nummers en/of albums?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:34 schreef Evie het volgende:
ssssthaha
luister er bijna elke dag wel naar
Doe eens een relaxed melodietje, zou ik zeggenquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nice, nog specifieke voorkeuren qua nummers en/of albums?
Denken dat ik dat doe als je bij bewustzijn bent.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben bang dat je dat niet moet proberen bij mij![]()
For your own sake
Waar ik niet bij was.. Had eigenlijk een feestje in de planningquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Een beetje nakleppen over de laatste meet enzo
Nou.. ik luister feel it.. en the man with the child in his eyes en oh to be in love het meeste eigenlijk,,quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nice, nog specifieke voorkeuren qua nummers en/of albums?
Ik ben nog niet in de relaxte avondmood aanbeland. Daarom nu nog Stone Roses luisteren en Gonjasufi is het volgende op de playlist.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:40 schreef Barbusse het volgende:
Doe eens een relaxed melodietje, zou ik zeggen
Denken dat je me buiten bewustzijn krijgt zonder het risico op doodgaan enorm trotseertquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Denken dat ik dat doe als je bij bewustzijn bent.
Allemaal van The Kick Inside. Inderdaad een magistraal album.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:41 schreef Evie het volgende:
Nou.. ik luister feel it.. en the man with the child in his eyes en oh to be in love het meeste eigenlijk,,![]()
Vooral de laatste en de eersteOEI
<-- dat gebeurd er dan
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal van The Kick Inside. Inderdaad een magistraal album.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |