Goed, wanneer spreken we af?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Zeker.. we moeten dat eens kijken met een meet oid
Ik weet nooit goed wat te zeggen tegen haarquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ik ook!![]()
Alleen jammer dat ik haar niet gesproken heb
Ik zou beginnen met hoiquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet nooit goed wat te zeggen tegen haar
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ditquote:
November heb ik vrij behalve de 17equote:Op zondag 7 oktober 2012 19:23 schreef Evie het volgende:
[..]
ergens in mn vrije week over 3 weken of later?
Hoi kan je zeggen bijvoorbeeld.. of andere dingenquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
volgende keer beterquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ik ook!![]()
Alleen jammer dat ik haar niet gesproken heb
Hoi ik ben Faxie. Wat wil je gaan doen met je leven?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus, nou maar een keer neuken dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoi is een goed begin.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
gelukkig zijn en opbouwend zijnquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi ik ben Faxie. Wat wil je gaan doen met je leven?
Is dat hoe jij zou reageren ja?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus, nou maar een keer neuken dan?
"OHHH FAXIE, ik dacht dat je het nooit zou vragen!"
Dat is vragen om harde klappen op plaatsen waar je ze liever niet hebtquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat mag WT alleen hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoi is een goed begin.
Je kan het over konten hebben daarna.
Prik die bubbel nou niet door.quote:
Dit ja. Veel vrouwen denken dit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat een toeval! Ik ook!quote:
Verdorie.quote:
Alleen die vraag stellen al?quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is vragen om harde klappen op plaatsen waar je ze liever niet hebt
[..]
Dat mag WT alleen hoor
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit ja. Veel vrouwen denken dit.
Grappig dat je in het andere topic een nummer post van Kate Bush; 'Feel It'quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]
ligt er maar net aan.. maar kan genoeg aanleiding zijn ja!
Ze durven het enkel niet te zeggen, maar ondertussen beginnen de knietjes te trillen en wordt de natte plek in haar slipje groter en groter.quote:
Ik ook. Met mijn piemel.quote:
Hoe kunnen wij mannen zien of een vrouw interesse heeft om meer te doen dan praten? Even er van uitgaande dat de vrouw niet wenst/durft het initiatief zelf te nemen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zal er op de SEX meet eens op lettenquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze durven het enkel niet te zeggen, maar ondertussen beginnen de knietjes te trillen en wordt de natte plek in haar slipje groter en groter.
Agressievelingquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Grappig dat je in het andere topic een nummer post van Kate Bush; 'Feel It'
Een beetje maar? Ze is zó goed!quote:
Ja inderdaad.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook. Met mijn piemel.
[..]
Hoe kunnen wij mannen zien of een vrouw interesse heeft om meer te doen dan praten? Even er van uitgaande dat de vrouw niet wenst/durft het initiatief zelf te nemen.
Dan is het goed!quote:
Inderdaad. Mijn ballen krimpen al bij de gedachte.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Ik durf nu helemaal niks meer tegen Evie te zeggen zonder tok aan
Ik durf best hoi tegen Evie te zeggen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Ik durf niet eens meer te vragen of ze wat te drinken lust, dadelijk vat ze het verkeerd op en krijg ik al een hoekquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn ballen krimpen al bij de gedachte.
Ze moest niezen vrijdag. Ik durfde geen gezondheid te zeggen uit angst voor een gebroken neus.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik durf niet eens meer te vragen of ze wat te drinken lust, dadelijk vat ze het verkeerd op en krijg ik al een hoek
Ik durf haar ook niets te vragen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik durf niet eens meer te vragen of ze wat te drinken lust, dadelijk vat ze het verkeerd op en krijg ik al een hoek
Daar ben je goed weg gekomen danquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze moest niezen vrijdag. Ik durfde geen gezondheid te zeggen uit angst voor een gebroken neus.
Jij mag wel met me praten zonder dat het risico bestaat dat ik je wil slaan hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
En zelfs te beledigenquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durf best hoi tegen Evie te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |