Ik vind je best wel stoerquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt man, ik wil heel graag dat random mensen op een internetforum mij stoer vinden. Niks mis mee toch?
Ehh neequote:
Maar ik drink ook veel, compenseert toch weer iets toch?quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind je best wel stoerAl vind ik het wel jammer dat je een opleiding volgt.
En je rooktquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar ik drink ook veel, compenseert toch weer iets toch?
Zolang je maar drinkt omdat YOLO en niet omdat 'hurr hurr kijk mij eens een toffe student zijn'quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar ik drink ook veel, compenseert toch weer iets toch?
Kan het me niet zo herinneren, maar zou best kunnenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh nee
Een week of 3 nog geleden
Ja duhquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je maar drinkt omdat YOLO en niet omdat 'hurr hurr kijk mij eens een toffe student zijn'
Ik mis de essentie in je postquote:
Drinkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je maar drinkt omdat YOLO en niet omdat 'hurr hurr kijk mij eens een toffe student zijn'
Je hoeft ook niet voor elke scheet een topic te openen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Niemand kijkt, GGMM
[Sport1 extra 2] Porto - Sporting
je geheugen is een mofoquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kan het me niet zo herinneren, maar zou best kunnen
Dat topic opende ik dan ook niet. Bash failed.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet voor elke scheet een topic te openen.
je proeft ze ja?quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat topic opende ik dan ook niet. Bash failed.
Is goed man, ga jij dan voortaan zinnen beëindigen met een mooie punt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je proeft ze ja?
Want dan gaan we terug naar livetopics waar het weer vol met jouw spelfouten zat
Oh, ik ging daar eigenlijk al van uit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat topic opende ik dan ook niet. Bash failed.
Eng hé.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik ging daar eigenlijk al van uit.
Ik had nooit een unban voor jou moeten vragen hequote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is goed man, ga jij dan voortaan zinnen beëindigen met een mooie punt.
Kloptquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat een kankergeheugen heb ik toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |