Altijd maar naar anderen wijzen. Slechte eigenschap, zo ben je zeker gemaakt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beetje hypocriet dat uitgerekend jij dat zegt
Ik zeg atoombom erop.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit naar MIL-INT te kijken, wat lopen daar opeens allemaal B-Spelers rond? Ene Nagatomo ofzo
Moet iemand anders het zeggen tegen je?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beetje hypocriet dat uitgerekend jij dat zegt
Zeg het hem!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd maar naar anderen wijzen. Slechte eigenschap, zo ben je zeker gemaakt.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd maar naar anderen wijzen. Slechte eigenschap, zo ben je zeker gemaakt.
Omdat aids.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:58 schreef onlogisch het volgende:
Waarom heb ik op 3 sportzenders AC - Inter, en op niet 1 Atletico - Malaga?
Toen gingen we grapjes maken over dat er kanker op de TV was, en dat we toen zeiden dat Steven eraf moest gaan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Steven zei tot 2 maanden geleden ook in elke zin 3 keer 'kanker'
Al laat je het door de kerstman zeggen, ik vind het alleen hypocriet dat jij het tegen mij zegt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet iemand anders het zeggen tegen je?
Vind ik ook best hoor
Overdrijven is ook een kunstquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Steven zei tot 2 maanden geleden ook in elke zin 3 keer 'kanker'
Ik mis het essentiële in je post.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst
En het is iets langer terug
Maar ik vraag mij alleen af of je het ook anders kan
blijkbaar moet je je als een complete mongool gedragen af en toe want dat is natuurlijk stoer
Zelfs Caland doet het minder dan jij en dat zegt wat
Dan heb je lekker pechquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Al laat je het door de kerstman zeggen, ik vind het alleen hypocriet dat jij het tegen mij zegt.
Niksquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:00 schreef Caland het volgende:
Wat is er toch Steven. Je gedraagt je al de hele dag als een ongesteld wijf die net te horen heeft gehad dat ze aids heeft.
Klopt man, ik wil heel graag dat random mensen op een internetforum mij stoer vinden. Niks mis mee toch?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst
En het is iets langer terug
Maar ik vraag mij alleen af of je het ook anders kan
blijkbaar moet je je als een complete mongool gedragen af en toe want dat is natuurlijk stoer
Zelfs Caland doet het minder dan jij en dat zegt wat
Steven heeft als brugman moeten werken heb ik gehoord.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:00 schreef Caland het volgende:
Wat is er toch Steven. Je gedraagt je al de hele dag als een ongesteld wijf die net te horen heeft gehad dat ze aids heeft.
Volgens mij wel hoorquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan heb je lekker pech
En het is niet de 1e keer dat ik het aan je vraag
Totaal nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt man, ik wil heel graag dat random mensen op een internetforum mij stoer vinden. Niks mis mee toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |