Ja, waren alle vrouwtjes maar zo hè.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:18 schreef kingtoppie het volgende:
Net zo een poezel, die springt gewoon zo op schoot om geaaid te worden
Dat hoop ik nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:17 schreef kingtoppie het volgende:
Ze zeggen dat je neukt zoals je danst.
Lekker warm ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:18 schreef kingtoppie het volgende:
Net zo een poezel, die springt gewoon zo op schoot om geaaid te worden
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, waren alle vrouwtjes maar zo hè.
Spastisch, uit de maat en zonder ritme? Klopt wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:17 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spastisch, uit de maat en zonder ritme? Klopt wel.
Dat is voor mij iig goed nieuws ^^quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:17 schreef kingtoppie het volgende:
In dat geval...quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hooguit 20 seconden voor ik weer met een biertje aan de kant ga staan dus.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrij, wild en sensueel. Seems legit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:17 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hooguit 20 seconden voor ik weer met een biertje aan de kant ga staan dus.
Klopt wel.
Waarom?quote:
Ja, wijze man die dat gezegd heeft.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klopt wel.
Alleen zien?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zou jou wel eens willen zien dansen dan.
dat is het dus ookquote:
Met stijl, klasse, rithme, liefde en passiequote:Op zondag 7 oktober 2012 16:22 schreef Murdera het volgende:
Klopt wel.
Herkenbaarquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Ja, wijze man die dat gezegd heeft.
Euh, ja? Dansen en gevoel gaan goed samen hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komen er ook nog andere zintugen aan te pas? Voelen dansen oid?
Schuren jongequote:Op zondag 7 oktober 2012 16:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komen er ook nog andere zintugen aan te pas? Voelen dansen oid?
Eindhovenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is het dus ook![]()
ik kom uit Eindhoven en niet uit zo'n achterlijk gehucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |