Ja, waren alle vrouwtjes maar zo hè.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:18 schreef kingtoppie het volgende:
Net zo een poezel, die springt gewoon zo op schoot om geaaid te worden
Dat hoop ik nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:17 schreef kingtoppie het volgende:
Ze zeggen dat je neukt zoals je danst.
Lekker warm ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:18 schreef kingtoppie het volgende:
Net zo een poezel, die springt gewoon zo op schoot om geaaid te worden
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, waren alle vrouwtjes maar zo hè.
Spastisch, uit de maat en zonder ritme? Klopt wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:17 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spastisch, uit de maat en zonder ritme? Klopt wel.
Dat is voor mij iig goed nieuws ^^quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:17 schreef kingtoppie het volgende:
In dat geval...quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hooguit 20 seconden voor ik weer met een biertje aan de kant ga staan dus.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrij, wild en sensueel. Seems legit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:17 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hooguit 20 seconden voor ik weer met een biertje aan de kant ga staan dus.
Klopt wel.
Waarom?quote:
Ja, wijze man die dat gezegd heeft.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klopt wel.
Alleen zien?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zou jou wel eens willen zien dansen dan.
dat is het dus ookquote:
Met stijl, klasse, rithme, liefde en passiequote:Op zondag 7 oktober 2012 16:22 schreef Murdera het volgende:
Klopt wel.
Herkenbaarquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Ja, wijze man die dat gezegd heeft.
Euh, ja? Dansen en gevoel gaan goed samen hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komen er ook nog andere zintugen aan te pas? Voelen dansen oid?
Schuren jongequote:Op zondag 7 oktober 2012 16:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komen er ook nog andere zintugen aan te pas? Voelen dansen oid?
Eindhovenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is het dus ook![]()
ik kom uit Eindhoven en niet uit zo'n achterlijk gehucht
Eindhoven is zo slecht nog niet....quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat is het dus ook![]()
ik kom uit Eindhoven en niet uit zo'n achterlijk gehucht
Kom maar op met die lapdance dan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh, ja? Dansen en gevoel gaan goed samen hoor.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kom maar op met die lapdance dan.
Precies, wij hebben het zo slecht nog nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, er zijn mensen die slechter af zijn.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies, wij hebben het zo slecht nog niet
Speciale huidskleur voorkeur?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:29 schreef kingtoppie het volgende:
Black sun sexualityyyyyyyyyyyyy
Skin skinnn black skinnnnnnnnn
Wat bedoel je hiermee fera, met dansen en gevoelquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh, ja? Dansen en gevoel gaan goed samen hoor.
quote:
quote:
Zoals ik zei, die twee dingen gaan goed samen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee fera, met dansen en gevoel
quote:
Truequote:Op zondag 7 oktober 2012 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoals ik zei, die twee dingen gaan goed samen.
Ach, ik kan misschien ook niet dansen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
TrueAl kan ik voor geen meter dansen
Welk gevoel? Het zintuig waarmee je dingen kan voelen of meer die emotionele kant.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is de titel van dat nummer?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef MissExpert het volgende:
Novacainee for the souull.. before i ...
Beidequote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welk gevoel? Het zintuig waarmee je dingen kan voelen of meer die emotionele kant.
Ik weet het niet zeker, maar heb van mensen gehoord dat het wel aardig is.quote:
sowieso en ik heb dat overduidelijk nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Zowel fysiek als mentaal, maar ik doelde op fysiek. Aanrakingen en dergelijke vinden ook plaats tijdens het dansen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welk gevoel? Het zintuig waarmee je dingen kan voelen of meer die emotionele kant.
Ik zou het niet wetenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar heb van mensen gehoord dat het wel aardig is.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten![]()
Ik dans nooit, ik moet eerst redelijk ver heen zijn volgens mij wil ik gaan dansen
Ik dans altijd tijdens mijn werk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dans nooit, ik moet eerst redelijk ver heen zijn volgens mij wil ik gaan dansen
Wat voor muziek?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:38 schreef Fera het volgende:
[..]Ik niet, als ik bepaalde muziek hoor wil ik dansen.
Dansen tijdens je werk, je bent paaldanser?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dans altijd tijdens mijn werk.
En de laatste keer in de disco, limbodansen. Was ik ver heen wel.
Ik ben Chippendale. Jwt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dansen tijdens je werk, je bent paaldanser?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dansen tijdens je werk, je bent paaldanser?
Muziek waar ik goed op kan dansen, kan heel erg verschillen. Ik kan ook dansen op Rammstein, al is dat meer springen en headbangen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor muziek?Jouw muzieksmaak =
namelijk
Rammstein!!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Muziek waar ik goed op kan dansen, kan heel erg verschillen. Ik kan ook dansen op Rammstein, al is dat meer springen en headbangen.
quote:
Ik moest ook lachenquote:
Rammstein is sowieso goedquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Muziek waar ik goed op kan dansen, kan heel erg verschillen. Ik kan ook dansen op Rammstein, al is dat meer springen en headbangen.
Nog een Rammstein fan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Rammstein!!!![]()
Ik vond vooral die 1e paar albums erg goed
Like duhquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog een Rammstein fan.Ik zie ze regelmatig in dit topic.
Het tweede nummer op dat album is zo heerlijk freaky. Hele album (beautiful freak) is trouwens tof.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:37 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Novacaine for the soul artiest geen idee. Yt is je vriend
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:40 schreef Fera het volgende:
Niet expliciet....quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Zowel fysiek als mentaal, maar ik doelde op fysiek. Aanrakingen en dergelijke vinden ook plaats tijdens het dansen.
Ligt er ook aan waar en door wie.quote:
Your Lucky Day in Hellquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het tweede nummer op dat album is zo heerlijk freaky. Hele album (beautiful freak) is trouwens tof.
Kaneel had hetzelfde idee.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
Dat brengt mij op ideeën, even Rammstein aanzetten
Nightwish !!!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
Dat brengt mij op ideeën, even Rammstein aanzetten
quote:
quote:
Goedzo.quote:
quote:
quote:Here comes a girl with long brown hair who can't be more than seventeen. She sucks on a red popsicle while she pushes a baby girl in a pink carriage - and I'm thinking, "That must be her sister. That must be her sister, right?" They go into the 7-11, and I keep walking
Kamelot gaat, SA is goed en WT is goed. Slipknot isquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Kamelot, Sonata Arctica, Finntroll, PowerWolf, Sabaton, Within Temptation, Slipknot....
Whut, dat kan ik niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
* Braamyo springt tussen het dansende paar in en steelt Fera voor een wals...
ik alleen als ik 100% zeker weet dat er niemand in de buurt is die ik kenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slaat Braamyo op zijn kop.*quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
* Braamyo springt tussen het dansende paar in en steelt Fera voor een wals...
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik alleen als ik 100% zeker weet dat er niemand in de buurt is die ik ken
*dodge*quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:54 schreef kingtoppie het volgende:
Slaat Braamyo op zijn kop.*
Optieven lul.
Does lief.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Slaat Braamyo op zijn kop.*
Optieven lul.
Gentleman.quote:
Kamelotquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Kamelot, Sonata Arctica, Finntroll, PowerWolf, Sabaton, Within Temptation, Slipknot....
Alleen als je vorige maand in de 013 stond, en vorig jaar oktober in de effenaar...quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kamelot
Sonata Arctica
Finntroll
Sabaton
Within Temptation
Slipknot
Ben jij mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |