Ja, waren alle vrouwtjes maar zo hè.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:18 schreef kingtoppie het volgende:
Net zo een poezel, die springt gewoon zo op schoot om geaaid te worden
Dat hoop ik nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:17 schreef kingtoppie het volgende:
Ze zeggen dat je neukt zoals je danst.
Lekker warm ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:18 schreef kingtoppie het volgende:
Net zo een poezel, die springt gewoon zo op schoot om geaaid te worden
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, waren alle vrouwtjes maar zo hè.
Spastisch, uit de maat en zonder ritme? Klopt wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:17 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spastisch, uit de maat en zonder ritme? Klopt wel.
Dat is voor mij iig goed nieuws ^^quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:17 schreef kingtoppie het volgende:
In dat geval...quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hooguit 20 seconden voor ik weer met een biertje aan de kant ga staan dus.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrij, wild en sensueel. Seems legit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:17 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hooguit 20 seconden voor ik weer met een biertje aan de kant ga staan dus.
Klopt wel.
Waarom?quote:
Ja, wijze man die dat gezegd heeft.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klopt wel.
Alleen zien?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zou jou wel eens willen zien dansen dan.
dat is het dus ookquote:
Met stijl, klasse, rithme, liefde en passiequote:Op zondag 7 oktober 2012 16:22 schreef Murdera het volgende:
Klopt wel.
Herkenbaarquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Ja, wijze man die dat gezegd heeft.
Euh, ja? Dansen en gevoel gaan goed samen hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komen er ook nog andere zintugen aan te pas? Voelen dansen oid?
Schuren jongequote:Op zondag 7 oktober 2012 16:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komen er ook nog andere zintugen aan te pas? Voelen dansen oid?
Eindhovenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is het dus ook![]()
ik kom uit Eindhoven en niet uit zo'n achterlijk gehucht
Eindhoven is zo slecht nog niet....quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat is het dus ook![]()
ik kom uit Eindhoven en niet uit zo'n achterlijk gehucht
Kom maar op met die lapdance dan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh, ja? Dansen en gevoel gaan goed samen hoor.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kom maar op met die lapdance dan.
Precies, wij hebben het zo slecht nog nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, er zijn mensen die slechter af zijn.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies, wij hebben het zo slecht nog niet
Speciale huidskleur voorkeur?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:29 schreef kingtoppie het volgende:
Black sun sexualityyyyyyyyyyyyy
Skin skinnn black skinnnnnnnnn
Wat bedoel je hiermee fera, met dansen en gevoelquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh, ja? Dansen en gevoel gaan goed samen hoor.
quote:
quote:
Zoals ik zei, die twee dingen gaan goed samen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee fera, met dansen en gevoel
quote:
Truequote:Op zondag 7 oktober 2012 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoals ik zei, die twee dingen gaan goed samen.
Ach, ik kan misschien ook niet dansen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
TrueAl kan ik voor geen meter dansen
Welk gevoel? Het zintuig waarmee je dingen kan voelen of meer die emotionele kant.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is de titel van dat nummer?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef MissExpert het volgende:
Novacainee for the souull.. before i ...
Beidequote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welk gevoel? Het zintuig waarmee je dingen kan voelen of meer die emotionele kant.
Ik weet het niet zeker, maar heb van mensen gehoord dat het wel aardig is.quote:
sowieso en ik heb dat overduidelijk nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Zowel fysiek als mentaal, maar ik doelde op fysiek. Aanrakingen en dergelijke vinden ook plaats tijdens het dansen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welk gevoel? Het zintuig waarmee je dingen kan voelen of meer die emotionele kant.
Ik zou het niet wetenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar heb van mensen gehoord dat het wel aardig is.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten![]()
Ik dans nooit, ik moet eerst redelijk ver heen zijn volgens mij wil ik gaan dansen
Ik dans altijd tijdens mijn werk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dans nooit, ik moet eerst redelijk ver heen zijn volgens mij wil ik gaan dansen
Wat voor muziek?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:38 schreef Fera het volgende:
[..]Ik niet, als ik bepaalde muziek hoor wil ik dansen.
Dansen tijdens je werk, je bent paaldanser?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dans altijd tijdens mijn werk.
En de laatste keer in de disco, limbodansen. Was ik ver heen wel.
Ik ben Chippendale. Jwt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dansen tijdens je werk, je bent paaldanser?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dansen tijdens je werk, je bent paaldanser?
Muziek waar ik goed op kan dansen, kan heel erg verschillen. Ik kan ook dansen op Rammstein, al is dat meer springen en headbangen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor muziek?Jouw muzieksmaak =
namelijk
Rammstein!!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Muziek waar ik goed op kan dansen, kan heel erg verschillen. Ik kan ook dansen op Rammstein, al is dat meer springen en headbangen.
quote:
Ik moest ook lachenquote:
Rammstein is sowieso goedquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Muziek waar ik goed op kan dansen, kan heel erg verschillen. Ik kan ook dansen op Rammstein, al is dat meer springen en headbangen.
Nog een Rammstein fan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Rammstein!!!![]()
Ik vond vooral die 1e paar albums erg goed
Like duhquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog een Rammstein fan.Ik zie ze regelmatig in dit topic.
Het tweede nummer op dat album is zo heerlijk freaky. Hele album (beautiful freak) is trouwens tof.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:37 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Novacaine for the soul artiest geen idee. Yt is je vriend
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:40 schreef Fera het volgende:
Niet expliciet....quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Zowel fysiek als mentaal, maar ik doelde op fysiek. Aanrakingen en dergelijke vinden ook plaats tijdens het dansen.
Ligt er ook aan waar en door wie.quote:
Your Lucky Day in Hellquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het tweede nummer op dat album is zo heerlijk freaky. Hele album (beautiful freak) is trouwens tof.
Kaneel had hetzelfde idee.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
Dat brengt mij op ideeën, even Rammstein aanzetten
Nightwish !!!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
Dat brengt mij op ideeën, even Rammstein aanzetten
quote:
quote:
Goedzo.quote:
quote:
quote:Here comes a girl with long brown hair who can't be more than seventeen. She sucks on a red popsicle while she pushes a baby girl in a pink carriage - and I'm thinking, "That must be her sister. That must be her sister, right?" They go into the 7-11, and I keep walking
Kamelot gaat, SA is goed en WT is goed. Slipknot isquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Kamelot, Sonata Arctica, Finntroll, PowerWolf, Sabaton, Within Temptation, Slipknot....
Whut, dat kan ik niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
* Braamyo springt tussen het dansende paar in en steelt Fera voor een wals...
ik alleen als ik 100% zeker weet dat er niemand in de buurt is die ik kenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slaat Braamyo op zijn kop.*quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
* Braamyo springt tussen het dansende paar in en steelt Fera voor een wals...
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik alleen als ik 100% zeker weet dat er niemand in de buurt is die ik ken
*dodge*quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:54 schreef kingtoppie het volgende:
Slaat Braamyo op zijn kop.*
Optieven lul.
Does lief.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Slaat Braamyo op zijn kop.*
Optieven lul.
Gentleman.quote:
Kamelotquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Kamelot, Sonata Arctica, Finntroll, PowerWolf, Sabaton, Within Temptation, Slipknot....
Alleen als je vorige maand in de 013 stond, en vorig jaar oktober in de effenaar...quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kamelot
Sonata Arctica
Finntroll
Sabaton
Within Temptation
Slipknot
Ben jij mij?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:00 schreef Braamyo het volgende:
Ken ik niet... meteen ff opzoeken, nog een specifiek nummer?
Ken ik niet, heb je een linkjequote:Op zondag 7 oktober 2012 17:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik luister nu naar Juno Reactor
die ken ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik luister nu naar Juno Reactor
Ja, nee, laat nu maar zitten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:01 schreef Braamyo het volgende:
[..]
* Braamyo beindigt de wals en spint Fera terug in Toppie's armen...
zoek lullaby van juno op die tript zwaar de pan uitquote:
Eem koekenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoek lullaby van juno op die tript zwaar de pan uit
Goeie keuzequote:
klopt toen ik nog blowde luisterde ik et nog wel eens dan zit je er helemaal inquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]![]()
Beetje trippy, maar wel lekker
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een binnenkomerIk houd ook van jou schat
![]()
Tis ook muziek die ik alleen maar luister als ik in een bepaalde stemming benquote:
Zo ver ben ik niet eens gekomenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis ook muziek die ik alleen maar luister als ik in een bepaalde stemming ben
Vooral het stuk na 6:30 vind ik heel vet
Lol!quote:
Helemaar waarquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lol!
Soms moet je muziek ook op je in laten werken. Ik moest bijvoorbeeld Aphex Twin vaker luisteren voordat ik er wat van snapte en het überhaubt ook maar kon volgen.
Maar zit je erin, dan is het genieten
Maar uiteraard, over smaak valt niet te twisten, dat verschilt van persoon op persoon
Jawel als je Jan Smit goed vindt heb je geen smaakquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lol!
Soms moet je muziek ook op je in laten werken. Ik moest bijvoorbeeld Aphex Twin vaker luisteren voordat ik er wat van snapte en het überhaubt ook maar kon volgen.
Maar zit je erin, dan is het genieten
Maar uiteraard, over smaak valt niet te twisten, dat verschilt van persoon op persoon
Allright, i agreequote:Op zondag 7 oktober 2012 17:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawel als je Jan Smit goed vindt heb je geen smaak
Dat ik dit niet overal zeg mogen duidelijk zijn. Geen smaak gaat vaak gepaard met een kort lontjequote:
Ok ok, daar heb je een puntquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawel als je Jan Smit goed vindt heb je geen smaak
Die ervaring heb ik dan weer nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ik dit niet overal zeg mogen duidelijk zijn. Geen smaak gaat vaak gepaard met een kort lontje
Gelukkig maar. Zelfde gaat op voor voetbal"fans"quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik dan weer niet
Nou vooruit dan maarquote:
Foei Kaneelquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:16 schreef Fera het volgende:
Ik ga er vandoor, Kaneel schopt me eruit.![]()
Tot mobiel.
Ik moet nog bezig met schoolquote:
Was het maar waar.quote:
Tot zo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:16 schreef Fera het volgende:
Tot mobiel.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar
ook een kusje voor jou
Kaneel tochquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:16 schreef Fera het volgende:
Tot mobiel.
Oh dat is wel balenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik moet nog bezig met school
[..]
Was het maar waar.
Sowieso voetbalquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Zelfde gaat op voor voetbal"fans"
Wedstrijd gehad he.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel balenHoe komt het dat je zo moe bent dan?
Mietjes, gebeurd helemaal niks tijdens een wedstrijd joh. Beetje in driehoekjes overtrappen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sowieso voetbal
Edit:Ik ga denk ik heel veel boze posts krijgen nou
+1quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sowieso voetbal
+1quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sowieso voetbal
77-15 verloren, maar wel veel beter gespeeld dan vorige week. En ik heb op de 3e rij gestaan ipv alleen de 1equote:
Oeh dat is wel zuurquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
77-15 verloren, maar wel veel beter gespeeld dan vorige week. En ik heb op de 3e rij gestaan ipv alleen de 1e
Met voetbal?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
77-15 verloren, maar wel veel beter gespeeld dan vorige week. En ik heb op de 3e rij gestaan ipv alleen de 1e
Welke sport doe je?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
LOLquote:
Ik heb ooit wel een wedstrijd gewonnen met 53 - 0quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel een wedstrijd gewonnen met 53 - 0
Wel in lage klasse en we waren te laag ingedeeld, dus we waren dik kampioen.
Zelfs onze keeper had gescoord.
53-0 de tering!quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel een wedstrijd gewonnen met 53 - 0
Wel in lage klasse en we waren te laag ingedeeld, dus we waren dik kampioen.
Zelfs onze keeper had gescoord.
Ik hoop dat je aan de voorzijde zitquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dit... hardop lachen van achter je computer![]()
Hulde !
Autist neem het niet eens zo letterlijkquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aan de voorzijde zit
Jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Vanaf de middellijn schieten ofzo?
Sorryquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Autist neem het niet eens zo letterlijk
Heldquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja
Hij was op de grond gaan liggen enzo, madeliefjes plukken, en toen na een tijdje ging hij maar rond de middenlijn staan.
Maar tegen wat speelde je dan? 12 jarige ofzo....quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:27 schreef Murdera het volgende:
Ja
Hij was op de grond gaan liggen enzo, madeliefjes plukken, en toen na een tijdje ging hij maar rond de middenlijn staan.
Naast hun eigen keeper, madeliefjes aan het plukkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:29 schreef tijnbrein het volgende:
En waar was de keeper van de tegenstander?
Die stond als 3e paalquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:29 schreef tijnbrein het volgende:
En waar was de keeper van de tegenstander?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Naast hun eigen keeper, madeliefjes aan het plukken
Euh, 13, en wij waren ook 13.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Maar tegen wat speelde je dan? 12 jarige ofzo....
Doe normaalquote:
Boeiend, vorig jaar alles op 1 wedstrijd na gewonnen, dit is wel verhelderendquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oeh dat is wel zuurGelukkig zit er vooruitgang in
In zijn broek?quote:
Rugbyquote:
Ah oke, toch niet zo erg als ik dachtquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe normaal
[..]
Boeiend, vorig jaar alles op 1 wedstrijd na gewonnen, dit is wel verhelderend
Ergens is dat niet goed. Voor wie weet ik nietquote:
salade en patatjesquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat wordt het?Eet smakelijk alvast
Lesje nederigheid?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:30 schreef DevilsWhore het volgende:
Boeiend, vorig jaar alles op 1 wedstrijd na gewonnen, dit is wel verhelderend
Die keeper natuurlijk, stel je voor dat je een voetbal tegen je klote krijgtquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ergens is dat niet goed. Voor wie weet ik niet
Promoveren hequote:Op zondag 7 oktober 2012 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke, toch niet zo erg als ik dacht
Ah, dat verklaard het wel jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Promoveren heSowieso geen volledig team neer kunnen zetten door blessures, dus we speelden 13 tegen 14 en dat verschil merk je wel heel erg. En er zaten naast mij een stel nieuwen in die nog maar 1 wedstrijd gespeeld hebben.
Als je alles dik hard wint, heb je op een gegeven moment wel zoiets van 'oh, weer een try voor ons.' Nu zijn we weer helemaal blijquote:
Jah snap ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Als je alles dik hard wint, heb je op een gegeven moment wel zoiets van 'oh, weer een try voor ons.' Nu zijn we weer helemaal blij
quote:
Misschien kan hij met z'n derde been de bal wegslaanquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die keeper natuurlijk, stel je voor dat je een voetbal tegen je klote krijgt![]()
Altijd even wennen, allemaal op elkaar inspelen etc.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dit is voor mij een nieuw team, daarom schaar ik mezelf onder de 'nieuwen'
Is pijnlijk, weet ik uit ervaringquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kan hij met z'n derde been de bal wegslaan
Nee hoorquote:
Zij lekker of dat eten?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Altijd even wennen, allemaal op elkaar inspelen etc.Succes
[..]
Is pijnlijk, weet ik uit ervaring
[..]
Nee hoorMaar gewoon omdat jij en lekker
Daarom, maar dat moet wel goedkomen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Altijd even wennen, allemaal op elkaar inspelen etc.Succes
[..]
Is pijnlijk, weet ik uit ervaring
[..]
Nee hoorMaar gewoon omdat jij en lekker
Voetbal?quote:
quote:
quote:
quote:
Zelfs lacrosse is nog mannelijkerquote:
Hier ga ik geen discussie over voerenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zelfs lacrosse is nog mannelijker
Gewoon lekker Hockeyen jij !quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:04 schreef AldoTheApache het volgende:
Hier ga ik geen discussie over voeren
maar dat was met mensen die het niet kunnenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik weet nog hockeyen op school. Dat was meer harken
Tuurlijkquote:
Ik ben er meermalen uit gestuurd omdat ik mensen altijd onderuit schoffelde met een stickquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik weet nog hockeyen op school. Dat was meer harken
Stick tussen de benen, is ook lachenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben er meermalen uit gestuurd omdat ik mensen altijd onderuit schoffelde met een stick
weinig verassendquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben er meermalen uit gestuurd omdat ik mensen altijd onderuit schoffelde met een stick
why the sad face?quote:
Bodychecksquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Stick tussen de benen, is ook lachen![]()
Goed hequote:
ik had ook niet anders van jou verwacht eigenlijkquote:
Say whut?quote:
Ik heb nog een tijdje op unihockey gezeten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:09 schreef AldoTheApache het volgende:
unihockey was met gym wel altijd baas
en dan gewoon spelen alsof het ijshockey is, met bodycheck en dat soort shit
Hoezo? Ik heb heel lang geturnd en gedanst hequote:Op zondag 7 oktober 2012 18:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had ook niet anders van jou verwacht eigenlijk
Je avondeten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al mobiel.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je avondeten?
Was een grapjeIk snap m niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Zand erover!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja okee maar dan nog ik weet dat als jij ergens mee begint dan ga je er ook voorquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb heel lang geturnd en gedanst he
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zand erover!De perfecte zondag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ahh mooi zoquote:
Dat is alleen bij rugby hoor. Daarom moet je mij ook niet op een sport als hockey of voetbal zetten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja okee maar dan nog ik weet dat als jij ergens mee begint dan ga je er ook voor
en besides ik zie het jou gewoon doen bij dat soort sporten
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ahh mooi zo
Wel n treinreis van minstens twee uur voor de boeg.
whehehee ik vind het wel tof dat je het doet het past wel bij jequote:Op zondag 7 oktober 2012 18:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is alleen bij rugby hoor. Daarom moet je mij ook niet op een sport als hockey of voetbal zetten.Ik ben veel te fanatiek.
2 uur?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel n treinreis van minstens twee uur voor de boeg.
I wish ... Nee, ik kom uit het zuiden. Dat heb je niet gehoord?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
2 uur?
Ik dacht dat je in Leiden woonde
Was het maar zo'n feest.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
2 uur?
Ik dacht dat je in Leiden woonde
Nee, had ik niet meegekregen. Sorriequote:Op zondag 7 oktober 2012 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
I wish ... Nee, ik kom uit het zuiden. Dat heb je niet gehoord?
Klopt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehee ik vind het wel tof dat je het doet het past wel bij je
Ik heb toch best n accent.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, had ik niet meegekregen. Sorrie
slaap lekkerquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt.
En nu ga ik even slapen denk ik.
Slaap zequote:Op zondag 7 oktober 2012 18:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt.
En nu ga ik even slapen denk ik.
En toen pakte jij je Dikke van Dale?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:18 schreef kingtoppie het volgende:
En ze tilde haar rokje omhoog en schreeuwde: ''ik wil weten wat liefde is!''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Hans Teeuwenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:18 schreef kingtoppie het volgende:
En ze tilde haar rokje omhoog en schreeuwde: ''ik wil weten wat liefde is!''
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
En toen pakte jij je Dikke van Dale?Goed idee..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ff op googlen..:
quote:warm gevoel voor iemand waar je van houdtRustig aan.
Maar je snapte m niet?quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het wordt nog stil hier
Eet ze!
Dank uquote:
Tis een doordenkertjequote:Op zondag 7 oktober 2012 18:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet ik mijn lul 'van Dale'' noemen?
Nee ik begrijp het niet.
Ik vond m wel scherp eigenlijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij is sneaky Fera, heeeel sneaky. Misschien heet ie bij hem de limited edition
![]()
Cursus begrijpend lezen zou je goed doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet ik mijn lul 'van Dale'' noemen?
Nee ik begrijp het niet.
Kind, doe niet vervelend.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Cursus begrijpend lezen zou je goed doen.
Ik neem alles aan, behalve pandapunten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je krijgt van mij 2 kuddopunten voor je inzet![]()
Kind? Ik ben 10 maanden ouder.quote:
Penerpunten ook?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem alles aan, behalve pandapunten.
Mensen met pandapunten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem alles aan, behalve pandapunten.
Hoeveel had jij er ook al weer?quote:
Beetje opscheppen, kan het wel waarderenquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij is z'n heritage nu alweer vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |