quote:
Okequote:Op zondag 7 oktober 2012 15:43 schreef RvLaak het volgende:
Steven, ik zie hier weinig mensen klagen over de scheids... Ze doen het alleen wel luidkeels...
Iemand die Bruno een rode kaart probeert aan te naaien, één of andere vetklep die met zijn 100 kilo naar de grond gaat wanneer er amper wat gebeurd. Zo verlies je de wedstrijd omdat de scheidsrechter erin tuint.quote:
Het is idd niet omdat je zelf slecht speeltquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Iemand die Bruno een rode kaart probeert aan te naaien, één of andere vetklep die met zijn 100 kilo naar de grond gaat wanneer er amper wat gebeurd. Zo verlies je de wedstrijd omdat de scheidsrechter erin tuint.
Waar daag ik uit?quote:
Scheids tuint nergens in. Alle 3 de kaarten waren volledig terecht en net had Clasie er ook 1 kunnen krijgen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Iemand die Bruno een rode kaart probeert aan te naaien, één of andere vetklep die met zijn 100 kilo naar de grond gaat wanneer er amper wat gebeurd. Zo verlies je de wedstrijd omdat de scheidsrechter erin tuint.
We spelen niet minder dan Groningen, die zijn net zo slecht. Die hebben alleen het geluk dat scheidsrechters er altijd intrappen wanneer spelers gaan liggen bij vasthouden. Zelfs als het duidelijk is dat de speler gaat liggen omdat hij zelf een vrije trap wilt hebben.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is idd niet omdat je zelf slecht speelt
Heel goed
Denk gewoon dat Groningen het even slimmer speelt op dit momentquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:46 schreef Keyos het volgende:
[..]
We spelen niet minder dan Groningen, die zijn net zo slecht. Die hebben alleen het geluk dat scheidsrechters er altijd intrappen wanneer spelers gaan liggen bij vasthouden. Zelfs als het duidelijk is dat de speler gaat liggen omdat hij zelf een vrije trap wilt hebben.
Omdat 80% van de users zegt dat Feyenoord slecht speelt. Dat die kaarten voor de overtredingen terecht waren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar daag ik uit?
Ik vind het kortzichtig om naar de scheids te wijzen
Was bij Ajax ook zo dat mensen het deden terwijl ze gewoon bagger waren
Dus mag ik niet op iemand anders in gaan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Omdat 80% van de users zegt dat Feyenoord slecht speelt. Dat die kaarten voor de overtredingen terecht waren.
Ja, die Zeefuik... en dan die andere kerel met een smerige overtreding, die kan echt nog wel eens geschorst worden want de scheidsrechter heeft niets gezien en de beelden zijn heel duidelijk.quote:
Gewoon negeren die baggeraar.quote:
Ze spelen ook slimmer, blijft er wel bij dat scheidsrechters daar gewoon minder moeten intrappen. Als je 2 meter bent en je word vastgehouden maar blijft toch op de been krijg je niets, als je 1,80 bent en makkelijk gaat liggen krijg je hem wel , dat is gewoon fout.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk gewoon dat Groningen het even slimmer speelt op dit moment
Net had er overigens wel rood getrokken mogen worden voor Groningenquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze spelen ook slimmer, blijft er wel bij dat scheidsrechters daar gewoon minder moeten intrappen. Als je 2 meter bent en je word vastgehouden maar blijft toch op de been krijg je niets, als je 1,80 bent en makkelijk gaat liggen krijg je hem wel , dat is gewoon fout.
Vasthouden is vasthouden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze spelen ook slimmer, blijft er wel bij dat scheidsrechters daar gewoon minder moeten intrappen. Als je 2 meter bent en je word vastgehouden maar blijft toch op de been krijg je niets, als je 1,80 bent en makkelijk gaat liggen krijg je hem wel , dat is gewoon fout.
Die arme jongen is nog niet fit en speelt op 200 km van Den Haag af. Niet zo streng zijn dus.quote:
True.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Die arme jongen is nog niet fit en speelt op 200 km van Den Haag af. Niet zo streng zijn dus.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:59 schreef Tito_Makani het volgende:
Die baard van Vilhena.
Lijkt wel of er iemand met parkinson met een tondeuse het hoofd van vilhena heeft bewerkt
Het lijkt wel alsof iemand met een chromosoom teveel jouw posts typt, maar daar hoor je nooit iemand over.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:59 schreef Tito_Makani het volgende:
Die baard van Vilhena.
Lijkt wel of er iemand met parkinson met een tondeuse het hoofd van vilhena heeft bewerkt
Heb je weer zand in je vagina?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof iemand met een chromosoom teveel jouw posts typt, maar daar hoor je nooit iemand over.
Pelle weegt geen 180 kilo dus dan valt het minder opquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:01 schreef RvLaak het volgende:
Waarom krijgt Kongolo wel geel voor vasthouden en Bacuna niet?
Omdat Feyenoord niet durft te protesteren. Ze spelen het te dom.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:01 schreef RvLaak het volgende:
Waarom krijgt Kongolo wel geel voor vasthouden en Bacuna niet?
Hij hield hem behoorlijk opzichtig vastquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Pelle weegt geen 180 kilo dus dan valt het minder op
Eigenlijk hebben we dus alleen wat aan hem in de uitwedstrijd ten Ado ?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Die arme jongen is nog niet fit en speelt op 200 km van Den Haag af. Niet zo streng zijn dus.
Die is altijd zo traag geweest.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat die Verhoek wat conditie krijgt is? Dat kan toch niet man, je speelt godverdomme voor fucking Feyenoord
ik denk dat ie dan alles in eigen goal schiet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:04 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben we dus alleen wat aan hem in de uitwedstrijd ten Ado ?
Ok.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:13 schreef BesottedOrb het volgende:
Ik zou zo het veld oprennen en die schijtrechter z'n tanden uit z'n bek timmeren
Mijn UI, wat doe jequote:Op zondag 7 oktober 2012 16:13 schreef BesottedOrb het volgende:
Ik zou zo het veld oprennen en die schijtrechter z'n tanden uit z'n bek timmeren
Oke wesleyquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:13 schreef BesottedOrb het volgende:
Vorig jaar 6-0, als 2e geëindigd... Nu 2-1...quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:15 schreef Caland het volgende:
Ach, het is in ieder geval beter dan vorig jaar.
Ik heb mijn klapstoeltje al op de Coolsingel neergezet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vorig jaar 6-0, als 2e geëindigd... Nu 2-1...
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb mijn klapstoeltje al op de Coolsingel neergezet.
O, is die van jou.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb mijn klapstoeltje al op de Coolsingel neergezet.
Niks volhouden, gewoon de 2-3 scorenquote:
Feyenoord onwaardig.quote:
Eens.quote:
Weer een wedstrijd om snel te vergeten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:23 schreef Merkie het volgende:
Al met al is 2-2 met 10 tegen 11 niet zo slecht. Maar toch....
Volgens mij nooit bij twee keer geelquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:24 schreef Dekatria het volgende:
Kan een evt. schorsing van Kongolo worden aangevochten, met dat buitenspel van Zeefuik?
nee.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:24 schreef Dekatria het volgende:
Kan een evt. schorsing van Kongolo worden aangevochten, met dat buitenspel van Zeefuik?
Hoezo niet? Rood is rood toch?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:25 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Volgens mij nooit bij twee keer geel
Volgens mij niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:24 schreef Dekatria het volgende:
Ok. Doei.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:26 schreef bianconeri het volgende:
Wat een lucky Feyenoord. Dit keer geen lucky Ajax (Nah ja ook wel met die 1-1) maar Feyenoord zeg bah....
En de Feyenoorders zijn op bepaalde sites nog erger dan Ajacieden
En das praktisch onmogelijk. Ongelofelijk wat waren de feyenoord fans vandaag huilebalken zeg.
Sloeg echt helemaal nergens op. Groningen blundert weer 2-2
????quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:26 schreef bianconeri het volgende:
Wat een lucky Feyenoord. Dit keer geen lucky Ajax (Nah ja ook wel met die 1-1) maar Feyenoord zeg bah....
En das praktisch onmogelijk. Ongelofelijk wat waren de feyenoord fans vandaag huilebalken zeg.
Wees blij dat jullie een punt pakken wat jullie zal helpen in de strijd tegen degradatie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:26 schreef bianconeri het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:26 schreef bianconeri het volgende:
Moet je na gaan hoe slecht Feyenoord momenteel dan wel niet isquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:27 schreef Caland het volgende:
Jammer dat je van zo'n hemeltergend slecht Groningen niet kan winnen. Het middenveld moet echt grondig veranderd worden, maar dat is roepen in de woestijn.
He bah bah bah.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:26 schreef bianconeri het volgende:
Voor 99 miljoen naar City toequote:Op zondag 7 oktober 2012 16:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een baas die Bruno
Denk dat die in de zomer pleite is
Zo niet in de winterquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een baas die Bruno
Denk dat die in de zomer pleite is
Je kan geen geel aanvechten volgens mij.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:27 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Je zou dan in feite het tweede geel aanvechten, dacht dat dat niet kon. Niet zeker.
Maar de rode kaart toch wel?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je kan geen geel aanvechten volgens mij.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ruilen tegen Guidetti lijkt me een betere deal
Je bent snel thuis maat.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:26 schreef bianconeri het volgende:
Het is geen rode kaart, het is twee keer geel.quote:
Gewoon grijze middenmoot meer zal er niet in zitten. Het enige waar we op kunnen hopen is succes in de beker, dan kunnen we ook weer eens Europa in zonder voorrondes.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet je na gaan hoe slecht Feyenoord momenteel dan wel niet is![]()
Middenveld heeft loopvermogen en creativiteit nodig. Vilhena moet een kans krijgen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:27 schreef Caland het volgende:
Jammer dat je van zo'n hemeltergend slecht Groningen niet kan winnen. Het middenveld moet echt grondig veranderd worden, maar dat is roepen in de woestijn.
Wanneer zijn Mathijsen en De Vrij weer fit?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:30 schreef CasselerRIP het volgende:
Even wat positieve punten dan maar:
- een punt meer dan vorig seizoen en scheelt ook in doelsaldo.
- een punt bij tien tegen elf
- vilhena begint wat speeltijd te krijgen, hopelijk geleidelijk aan meer
Verder kant en klare aids natuurlijk maar goed.
Plus dat Feyenoord dan weer eens een prijs pakt... Hoe lang is dat wel niet geleden?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:31 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Gewoon grijze middenmoot meer zal er niet in zitten. Het enige waar we op kunnen hopen is succes in de beker, dan kunnen we ook weer eens Europa in zonder voorrondes.
Mathijsen over twee weken. De Vrij denk ik rond Ajax.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wanneer zijn Mathijsen en De Vrij weer fit?
Mathijsen is fit. De Vrij is afwachten of hij de wedstrijd tegen de joden haaltquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mathijsen nu al zo goed als fit. De Vrij durf ik niet te zeggenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Clasie/Immers/Vilhenaquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Middenveld heeft loopvermogen en creativiteit nodig. Vilhena moet een kans krijgen.
Vandaag zit ook gewoon een hoop tegen. Tis bij ons niet sprankelend maar bij rest ook niet. Als koeman wat keuzes durft te maken op het middenveld en verhoek op bank laat zitten, horen we nog streeds bij top 5quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:31 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Gewoon grijze middenmoot meer zal er niet in zitten. Het enige waar we op kunnen hopen is succes in de beker, dan kunnen we ook weer eens Europa in zonder voorrondes.
Vind niet eens dat het punt zo verdiend is, maar wel heerlijk na die smerige grijns van De Leeuw en consortenquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:33 schreef Keyos het volgende:
Was niet goed vandaag, ik vind het echter wel gerechtigheid dat we nog een punt gepakt hebben. Had echt pisnijdig geweest als we verloren zouden hebben van een team dat op deze manier speelt.
Goossens of eventueel Achahbar hangend op links, Schaken op rechtsquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:33 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Vandaag zit ook gewoon een hoop tegen. Tis bij ons niet sprankelend maar bij rest ook niet. Als koeman wat keuzes durft te maken op het middenveld en verhoek op bank laat zitten, horen we nog streeda bij top 5
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Vind niet eens dat het punt zo verdiend is, maar wel heerlijk na die smerige grijns van De Leeuw en consorten
De man in jouw avatar besliste anders.quote:
Aanstellende Sparv dan...quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Vind niet eens dat het punt zo verdiend is, maar wel heerlijk na die smerige grijns van De Leeuw en consorten
Goossens past echt niet in dit Feyenoord.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Goossens of eventueel Achahbar hangend op links, Schaken op rechts
Inderdaad.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:34 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige positievequote:Op zondag 7 oktober 2012 16:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
De man in jouw avatar besliste anders.
Cissé dan op links, of Achahbar hangend / beetje naar binnen. Die kan ook leuk combineren met Pelle dan.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Goossens past echt niet in dit Feyenoord.
Hoezo niet?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Goossens past echt niet in dit Feyenoord.
Eens.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goossens nu al afschrijven vind ik niet eerlijk.
Verhoek kwam alleen maar vanwege het uitvallen van Cisse. Maar het is inderdaad een hopeloos geval.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:33 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Vandaag zit ook gewoon een hoop tegen. Tis bij ons niet sprankelend maar bij rest ook niet. Als koeman wat keuzes durft te maken op het middenveld en verhoek op bank laat zitten, horen we nog streeds bij top 5
Baas BMI ook toen hij die scheids een bodycheck gafquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:42 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Verhoek kwam alleen maar vanwege het uitvallen van Cisse. Maar het is inderdaad een hopeloos geval.
Jammer ook van Kongolo hij was juist zo goed bezig, maar het zal de jeugdigheid zijn. Leerdam pakte in het begin ook vaak onnodig rood.
Goossens kan toch prima op LB of als stand in voor immers? Hij heeft nog niks gespeeld, dus wat jij zegt daar sluit ik me bij aanquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goossens nu al afschrijven vind ik niet eerlijk.
Je moet ook niet fokken met Brunoquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Baas BMI ook toen hij die scheids een bodycheck gaf
Verhoek heeft nog niets goeds laten zien. Ik denk dat je als invaller meer hebt aan Cabral dan aan Verhoek.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:42 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Verhoek kwam alleen maar vanwege het uitvallen van Cisse. Maar het is inderdaad een hopeloos geval.
Jammer ook van Kongolo hij was juist zo goed bezig, maar het zal de jeugdigheid zijn. Leerdam pakte in het begin ook vaak onnodig rood.
Cabral liet inderdaad nog wel eens wat leuks zien maar wist dat in het vervolg dan weer hopeloos te verprutsen omdat hij veel te zelfzuchtig is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:46 schreef PIETR het volgende:
[..]
Verhoek heeft nog niets goeds laten zien. Ik denk dat je als invaller meer hebt aan Cabral dan aan Verhoek.
Kun je beter een Sleegers of een Boetius een kans geven ipv Verhoek.
Wees blij met een punt?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:27 schreef heiden6 het volgende:
Wees blij dat jullie een punt pakken wat jullie zal helpen in de strijd tegen degradatie.
Hij heeft in het verleden wel het een en ander laten zien en heeft lang niet gespeeld, daarnaast heeft hij een contract voor vier jaar. Gewoon nog even de kans geven.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:46 schreef PIETR het volgende:
[..]
Verhoek heeft nog niets goeds laten zien. Ik denk dat je als invaller meer hebt aan Cabral dan aan Verhoek.
Kun je beter een Sleegers of een Boetius een kans geven ipv Verhoek.
Groningen heeft het aan zichzelf te danken. Had makkelijk 5/6-1 kunnen zijnquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wees blij met een punt?
Thuis tegen Feyenoord blij zijn met een punt? Nou absoluut niet!!!
Zeker niet gezien het spelbeeld de hele wedstrijd en de rode kaart. +zo laat de 2-2
Natuurlijk moet je blij zijn met een punt. Eigenlijk moet je al blij zijn met een kleine nederlaag.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wees blij met een punt?
Zeker niet gezien het spelbeeld de hele wedstrijd en de rode kaart. +zo laat de 2-2
Ok man.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wees blij met een punt?
Alsof Feyenoord een goed elftal heeftquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:27 schreef Caland het volgende:
Wel twee klassen beter dan FC Groningen. Daarom winnen we ook ondanks dat het zo tegenzit. Groningen is gewoon nog veel slechter dan wij, deal with it.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord een goed elftal heeft
Dat hebben we gezien vandaagquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wel twee klassen beter dan FC Groningen.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 07-10-2012 om 16:48:39RT @JanDirkStouten: Koeman met een glimlach: 'Ik ben fitter en sterker dan Van Gaal en dus kon ik Martins Indi wel opvangen.' #grofey reageer retweet
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 07-10-2012 om 16:48:39RT @JanDirkStouten: Koeman met een glimlach: 'Ik ben fitter en sterker dan Van Gaal en dus kon ik Martins Indi wel opvangen.' #grofey reageer retweet
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
HAHAHAHA ruik ik nu amsterdamse arrogantie bij Feyenoord???quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:49 schreef heiden6 het volgende:
Natuurlijk moet je blij zijn met een punt. Eigenlijk moet je al blij zijn met een kleine nederlaag.
En nou opzouten.
Waarom?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
HAHAHAHA ruik ik nu amsterdamse arrogantie bij Feyenoord???
Serieus kerel, het elftal van Feyenoord stelt echt geen bal voor (Groningen nog minder klopt).
In eigen huis moet Groningen gewoon winnen van Feyenoord, zeker gezien het spelbeeld deze wedstrijd.
Normaal gesproken moet Groningen dit gewoon winnen en moet Feyenoord mega blij zijn met een punt en niet andersom.
Ok man. Kan je nu echt opkankeren?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Serieus kerel, het elftal van Feyenoord stelt echt geen bal voor (Groningen nog minder klopt).
In eigen huis moet Groningen gewoon winnen van Feyenoord, zeker gezien het spelbeeld deze wedstrijd.
Normaal gesproken moet Groningen dit gewoon winnen en moet Feyenoord mega blij zijn met een punt en niet andersom.
Die zegt ie toch ook? Lezen is moeilijk he? Inteeltfiguurtjequote:Op zondag 7 oktober 2012 16:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De Teen 2?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:56 schreef PIETR het volgende:
Trouwens echt een schande dat je Immers opstelt ipv Vilhena, die in zn kleine teen al meer voetballend vermogen heeft dan Immers in zn hele lichaampie.
Jij gaat nog een vervelend seizoen tegemoet denk ik als je dit echt meent.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:56 schreef bianconeri het volgende:
Geen Achabar?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:59 schreef heiden6 het volgende:
De Schaak / Pelle / Verhoek
Clasie / De teen van Vilhena / de rest van Vilhena
Nelom / BMI / De Vrij / Janmaat
Schaken komt compleet niet tot zijn recht op linksbuiten en verhoek doet niks op rechtsbuiten. Kan je het beter omdraaien, zodat er tenminste één persoon voor dreiging zorgt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:59 schreef heiden6 het volgende:
Alleen zijn ringvinger (met meer talent dan Guyon Fernández)quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Alleen zijn ringvinger (met meer talent dan Guyon Fernández)
Achahbar - Pellequote:Op zondag 7 oktober 2012 16:59 schreef heiden6 het volgende:
Prima.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:05 schreef PIETR het volgende:
[..]
Achahbar - Pelle
Goossens - Clasie - Vilhena - Schaken
Bruno - de Vrij - Mathijsen - Janmaat
Lamprou
Ik wilde alleen maar even dollen over de teen van Vilhena, ben ook voor Schaken op rechts en Verhoek niet in de basis. Achahbar hangend op links lijkt me prima te doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Schaken komt compleet niet tot zijn recht op linksbuiten en verhoek doet niks op rechtsbuiten. Kan je het beter omdraaien, zodat er tenminste één persoon voor dreiging zorgt.
Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we Mulder weer terug verwachten?
Geen idee hoe hij er op reageert, maar beide waren totaal niet zijn schuld imoquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Wel sneu voor Lamprou om zo twee goals om de oren te krijgen.
Dat bedoel ik, dat is niet relaxed in zijn situatie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij er op reageert, maar beide waren totaal niet zijn schuld imo
Hij is nog steeds onrustig. Terwijl echt wel een behoorlijke trap heeft. Hij schiet gewoon 4-5 keer een bal over de zijlijn.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat is niet relaxed in zijn situatie.
Ik ga een reservekeeper uit de eigen jeugd niet negatief beoordelen na twee of drie wedstrijden in het eerste, maar ik ben supporter.Hij werd al afgezeken bij VI voordat hij überhaupt moest spelen (zodra Mulder geblesseerd raakte). Echt waanzin.
Kwam vandaag mede door al die terugspeelballen die op het verkeerde moment gegeven werdenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij is nog steeds onrustig. Terwijl echt wel een behoorlijke trap heeft. Hij schiet gewoon 4-5 keer een bal over de zijlijn.
Ja, maar het gaat ook weer doorspelen op de verdedigers. Het is namelijk niet alleen vandaag, maar ook in eerdere wedstrijden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kwam vandaag mede door al die terugspeelballen die op het verkeerde moment gegeven werden
Ik vind hem juist steeds beter wordenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat ook weer doorspelen op de verdedigers. Het is namelijk niet alleen vandaag, maar ook in eerdere wedstrijden.
http://eredivisielive.nl/(...)hard-tegen-hard.html
Hij kreeg kutballen terug, maar je hebt wel gelijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij is nog steeds onrustig. Terwijl echt wel een behoorlijke trap heeft. Hij schiet gewoon 4-5 keer een bal over de zijlijn.
Da's waar, maar beide zullen nooit een Ed de Goey wordenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:25 schreef Dekatria het volgende:
Verlangen naar Mulder, we hebben toch een hoop werk verzet de afgelopen paar seizoenen
Mulder zie ik nog wel jaren onder de lat staan eigenlijk. Meer dan een prima clubkeeper.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's waar, maar beide zullen nooit een Ed de Goey worden
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's waar, maar beide zullen nooit een Ed de Goey worden
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:30 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Mulder zie ik nog wel jaren onder de lat staan eigenlijk. Meer dan een prima clubkeeper.
Al die lelijkerds op het veld moeten we niet hebben.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geweldige keeper, maar oh wat is hij lelijk
lolquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Al die lelijkerds op het veld moeten we niet hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Al die lelijkerds op het veld moeten we niet hebben.
[ afbeelding ]
Fap fap fapquote:
Bij de NOS is het heul nie alleen Barça spelers hoor... Je mag ook fappen op 020 spelersquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Fap fap fap
Grapje, als ik echt zou fappen op Barcelona-spelers had ik wel bij de NOS gewerkt.
Ga je mond spoelen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bij de NOS is het heul nie alleen Barça spelers hoor... Je mag ook fappen op 020 spelers
quote:
Helaas welquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:41 schreef Robus het volgende:
Net terug van stadion. Waren de gele kaarten voor Kongolo terecht?
2e was buitenspelquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:41 schreef Robus het volgende:
Kaarten terecht, maar de 2e had nooit mogen vallen door buitenspel. Maar het blijft niet slim van Kongolo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:41 schreef Robus het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:49 schreef heiden6 het volgende:
AZ wordt trouwens echt hard genaaid in Duitsland momenteel.![]()
Ben benieuwd naar interview met G-J Verbeek straks.
Fct heeft ook niks te klagen over de arbitrage dit seizoenquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:49 schreef heiden6 het volgende:
AZ wordt trouwens echt hard genaaid in Duitsland momenteel.![]()
Ben benieuwd naar interview met G-J Verbeek straks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was in mijn ogen ook rood ja die 2 gele kaarten waren was dom van kongolo. Maar mooi dat we uiteindelijk toch een punt pakken in groningen. Op naar VVV uit en daar eindelijk is winnenquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:48 schreef Luni het volgende:
Die overtreding op Immers over de bal heen was trouwens smerig zeg!
Vilhenaquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:31 schreef TC03 het volgende:
Clasie moet lopers om zich heen hebben zoals El Ahmadi, dan rendeert hij het beste.
vormer is toch ook een loper op zichquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:31 schreef TC03 het volgende:
Clasie moet lopers om zich heen hebben zoals El Ahmadi, dan rendeert hij het beste.
Niet echt, ook een controleur. Vilhena lijkt me beter geschikt.quote:
Klopt. Viel me ook wat tegen, Geel riep om het hardste dat ze bereid waren de transfersom te laten verlopen en dat het financiele resultaat het sportieve belang ruimschoots zou moeten overtreffen wilden ze hem laten gaan, maar vervolgens waren ze er binnen een dagje uit dat hij naar villa mocht. bizar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:41 schreef Vaatwastablet het volgende:
El Ahmadi had nooit verkocht moeten worden eigenlijk..
Is niet waar, meeste mensen waren zeer pessimistisch over zijn toegevoegde waardequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
Grappig overigens, hoe mensen hier Verhoek nu al afvallen. Een goede maand geleden riep ik ook al dat ik het een onbegrijpelijke ruil vond, maar werd van Geel de hemel in geprezen voor zijn heldendaden.
Lees maar terug, waren er genoeg die lyrisch waren over de ruil. Die verhoek kon immers nooit slechter zijn dan Cabral, en volgens wat vage geruchten kregen we er ook nog 2 tientjes, een bioscoopbon en een rol mentos bij ook. Maar nu zit je wel weer 4 jaar aan zo'n schijtspeler met dito salaris vast.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:01 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Is niet waar, meeste mensen waren zeer pessimistisch over zijn toegevoegde waarde
Had ik persoonlijk liever niets gehad. Had Geel het hele jaar om een transfervrije spelert te vinden die meer toevoegd voor hetzelfde salaris. Een speler die je niet beter maakt moet je gewoon niet halen. Daarnaast had een transfervrije Cabral dan waarschijnlijk niet naar die duitsers gegaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:02 schreef Typisch het volgende:
Het was of Verhoek of niks natuurlijk, volgend seizoen zou Cabral gratis vertrekken.
quote:Gespierde lijf Martins Indi 'plaag' voor coaches
Hij lijkt er een vrolijke gewoonte van te maken. Als Feyenoorder Bruno Martins Indi heel erg blij is tijdens een wedstrijd, dan springt hij na een korte sprint de trainer van dienst enthousiast in de armen.
Bondscoach Louis van Gaal maakte vorige maand tijdens de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Turkije (2-0) na de tweede treffer al eens enigszins verschrikt kennis met het gespierde lijf van de 20-jarige verdediger. Zondag moest Ronald Koeman er in de Euroborg (2-2) eveneens aan geloven.
Met een bekeken schot stelde Martin Indi in de laatste minuut van de normale speeltijd een punt veilig voor Feyenoord waarna hij Koeman uitgelaten besprong. 'Ik zag hem langs de zijlijn staan en dacht: hij is groot genoeg, hij kan mij wel hebben, haha. Ja, het begint op een handelsmerk te lijken. Maar ik wil gewoon mijn blijdschap delen en soms doe ik dat met de trainer. Moet kunnen.'
Koeman lachte na afloop hartelijk om de vervaarlijk ogende actie van Martins Indi. 'Ik ben jonger, sterker en fitter dan Van Gaal', sprak de oud-international met een knipoog. 'Ik durfde Bruno dus wel op te vangen. Maar het is natuurlijk wel een beest van een vent als je hem op je af ziet komen.'
quote:Hugo Borst heeft in het programma FC Rijnmond forse kritiek geuit op Jan van Merwijk, de stadiondirecteur van De Kuip. De Rotterdamse journalist en columnist is van mening dat Van Merwijk zelf belangen heeft bij een nieuw stadion van Feyenoord.
'Van Merwijk moet één ding goed weten: het stadion is niet van hem. Dat is van Feyenoord, van de supporters en van Rotterdam,' zegt Borst. 'De arrogante wijze waarop hij iedereen van repliek dient stuit mij zeer tegen de borst. Ik vind het niet kies dat hij in zijn onmetelijke wijsheid heeft besloten dat er een nieuw stadion moet komen.'
Borst vindt tevens dat het niet de tijd is om als Rotterdam zijnde een grote investering te doen. 'Geld ligt niet voor het oprapen. Er is niet zomaar 300 miljoen euro gevonden. Ik heb de indruk dat hij in zijn gedachte al veel verder is dan de Rotterdamse samenleving. Het sentiment van De Kuip is groot en dat heeft hij met respect te behandelen. Dat doet hij niet.'
'Ik verdenk hem ervan dat hij op de een of andere manier zelf beter wordt van een nieuwe Kuip. Als Rotterdammer en Spartaan ben ook ik aan De Kuip verknocht. Ik vraag Van Merwijk met klem om serieus te kijken naar de plannen voor renovatie. Hij moet maar een toontje lager gaan zingen,' vervolgt de fervent Sparta-supporter.
Borst: 'Ik beschuldig hem nergens van, maar de stellige wijze waarop hij elk alternatief plan de prullenbak in gooit getuigt van een hoogmoed die niet in Rotterdam past. Helaas voor hem staat De Kuip wel in Rotterdam. Hij heeft maar rekening te houden met de gevoelens van iedereen die aan De Kuip verknocht is.'
Blijkbaar welquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:35 schreef Tito_Makani het volgende:
Doen Singh en Omar het zo slecht op trainingen?
Ondanks dat Verhoek zwaar tegenvalt blijf ik het nog steeds een goede ruil vinden. Dat Cabral ook dit seizoen geen toegevoegde waarde zou worden was voor iedereen duidelijk dus dat was een dood spoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:09 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Lees maar terug, waren er genoeg die lyrisch waren over de ruil. Die verhoek kon immers nooit slechter zijn dan Cabral...
Ik ben het er pertinent niet mee eens.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:44 schreef eight het volgende:
[..]
Blijkbaar wel
[..]
Ondanks dat Verhoek zwaar tegenvalt blijf ik het nog steeds een goede ruil vinden. Dat Cabral ook dit seizoen geen toegevoegde waarde zou worden was voor iedereen duidelijk dus dat was een dood spoor.
Verhoek had wel een goed seizoen bij Den Haag gedraaid maar alleen omdat hij bij Twente niet slaagde wil niet zeggen dat het meteen een slechte voetballer is.
Het is wel vreemd dat het zo lang duurt voordat hij fit is, maar ik zou hem nog niet helemaal afschrijven.
Makkelijker gezegd dan gedaan als je winkelt met een lege portemonnee... Ik ben het in principe met je eens, maar als je geen geld hebt moet je wat. Dan kan je geen beleid voeren (de punten die jij noemt zijn beleid). Zeker aangezien we niet ruim in de buitenspelers zitten, ook niet mét Cabral.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:50 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik ben het er pertinent niet mee eens.
- je moet geen directe concurrenten versterken
- je moet geen spelers vastleggen die je niet beter maken
- Je moet geen 4 jaar contract voor een twentefaler aanbieden op basis van 1 goed seizoen ado.
Eersteklasse paniekdealtje dit.
Tja, meningen verschillen blijkbaar, ik had liever Cabral z'n contract uit laten dienen en een jaar gezocht naar een gratis vervanger.quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan als je winkelt met een lege portemonnee... Ik ben het in principe met je eens, maar als je geen geld hebt moet je wat. Dan kan je geen beleid voeren (de punten die jij noemt zijn beleid). Zeker aangezien we niet ruim in de buitenspelers zitten, ook niet mét Cabral.
Cabral is m.i. voor geen enkele nederlandse (sub)topper een versterkingquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:50 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik ben het er pertinent niet mee eens.
- je moet geen directe concurrenten versterken
Dat weet je vooraf nooit dus daarom moet je hem juist vastleggenquote:- je moet geen spelers vastleggen die je niet beter maken
Helemaal mee eens...quote:- Je moet geen 4 jaar contract voor een twentefaler aanbieden op basis van 1 goed seizoen ado.
Geen paniek maar lege portemonneequote:Eersteklasse paniekdealtje dit.
Dit. Die Omar is voorlopig ook niet echt bijzonder en dan zat men daar weer op te kankeren ''hadden w maar *instert random naam* gehaald'' ipv deze koekenbakker.quote:
Niet mee eens. Spelers als Wijnaldum en Fer hebben ook ruk gespeeld bij Feyenoord. ik zeg niet dat hij even goed is, zeker niet, maar hij heeft potentie genoeg. Puur iets tussen de oren. Ultieme voorbeeld blijft vd Wiel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:06 schreef eight het volgende:
[..]
Cabral is m.i. voor geen enkele nederlandse (sub)topper een versterking
Ik weet nog wel 300 spelers waarvan ik niet weet of ze Feyenoord wel beter maken. Moeten we die allemaal maar vastleggen om er achter te komen dan? Je moet er, zeker met een lege portomonnee, zeker van zijn dat elke speler echt van toegevoegde waarde is, of het anders niet doen. Als je het dan toch noodgedwongen voor in de breedte moet doen, dan werk je met korte contracten of een huur oid.quote:Dat weet je vooraf nooit dus daarom moet je hem juist vastleggen
quote:Helemaal mee eens...
Zie bovenstaand.quote:Geen paniek maar lege portemonnee
Die koekenbakker staat tenminste maar voor een jaartje op onze loonlijst.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit. Die Omar is voorlopig ook niet echt bijzonder en dan zat men daar weer op te kankeren ''hadden w maar *instert random naam* gehaald'' ipv deze koekenbakker.
Ja, en daar had je net zo hard over zitten zeiken als Verhoek nu. Geef hem wat de tijd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:14 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Die koekenbakker staat tenminste maar voor een jaartje op onze loonlijst.
FIFA opstelling dit zeker?quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:19 schreef vandermar het volgende:
Gewoon lekker 352 spelen.
Pelle schaken
Achahbar
Nelom vilhena clasie janmaat
Indi mathijsen de vrij
Lamprou
quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, en daar had je net zo hard over zitten zeiken als Verhoek nu. Geef hem wat de tijd.
Italie opstelling ja?quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:19 schreef vandermar het volgende:
Pelle schaken
Achahbar
Indi mathijsen de vrij
Lamprou
quote:
Je bedoeld dus 5-2-1-2? Want je hebt 2 backs op de zijkanten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:19 schreef vandermar het volgende:
Pelle schaken
Achahbar
Indi mathijsen de vrij
Lamprou
Nee man, een zuivere 3-mansverdediging met de backs een linie naar voren geschoven in een ruitje, met een 10 achter een schaduwspits achter 2 spitsen. Ik zeg doenquote:Op maandag 8 oktober 2012 01:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bedoeld dus 5-2-1-2? Want je hebt 2 backs op de zijkanten.
Dankje, Hugoquote:Hugo Borst: 'Van Merwijk denkt dat De Kuip van hem is'
Hugo Borst heeft in het programma FC Rijnmond forse kritiek geuit op Jan van Merwijk, de stadiondirecteur van De Kuip. De Rotterdamse journalist en columnist is van mening dat Van Merwijk zelf belangen heeft bij een nieuw stadion van Feyenoord.
'Van Merwijk moet één ding goed weten: het stadion is niet van hem. Dat is van Feyenoord, van de supporters en van Rotterdam,' zegt Borst. 'De arrogante wijze waarop hij iedereen van repliek dient stuit mij zeer tegen de borst. Ik vind het niet kies dat hij in zijn onmetelijke wijsheid heeft besloten dat er een nieuw stadion moet komen.'
Borst vindt tevens dat het niet de tijd is om als Rotterdam zijnde een grote investering te doen. 'Geld ligt niet voor het oprapen. Er is niet zomaar 300 miljoen euro gevonden. Ik heb de indruk dat hij in zijn gedachte al veel verder is dan de Rotterdamse samenleving. Het sentiment van De Kuip is groot en dat heeft hij met respect te behandelen. Dat doet hij niet.'
'Ik verdenk hem ervan dat hij op de een of andere manier zelf beter wordt van een nieuwe Kuip. Als Rotterdammer en Spartaan ben ook ik aan De Kuip verknocht. Ik vraag Van Merwijk met klem om serieus te kijken naar de plannen voor renovatie. Hij moet maar een toontje lager gaan zingen,' vervolgt de fervent Sparta-supporter.
Borst: 'Ik beschuldig hem nergens van, maar de stellige wijze waarop hij elk alternatief plan de prullenbak in gooit getuigt van een hoogmoed die niet in Rotterdam past. Helaas voor hem staat De Kuip wel in Rotterdam. Hij heeft maar rekening te houden met de gevoelens van iedereen die aan De Kuip verknocht is.'
is herhaaldelijk aangegeven dat dit een aankoop voor de toekomst is..quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Singh zo weinig speelt bij dit Feyenoord is ook jammer. Die kerel heeft net zo veel potentie als Clasie.
Er is nog een uit speler van Feyenoord en Real Madrid die graag bij ons zou willen voetballen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:16 schreef Caland het volgende:
Met de blessure van Cissé is het misschien wel tijd om Boetius erbij te gaan halen. Wel een echte rechtsbuiten terwijl je eigenlijk een linksbuiten nodig hebt.
De positie die zo goed bezet is dat Van Geel Drenthe daarom niet hoefde (hoe bedoel je bullshitexcuus).quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:16 schreef Caland het volgende:
Met de blessure van Cissé is het misschien wel tijd om Boetius erbij te gaan halen. Wel een echte rechtsbuiten terwijl je eigenlijk een linksbuiten nodig hebt.
hij is het type motor op het middenveld.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:11 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
is herhaaldelijk aangegeven dat dit een aankoop voor de toekomst is..
laat hem maar ff rustig wennen.
ik zou niet weten wat voor potentie hij heeft.. knap dat je dat nu al ziet
Baas!quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:25 schreef heiden6 het volgende:
Bruno baas in Groningen
Zoals eerder al eens gemeld bezoldigen we ons hier op de redactie van BrunoMartinsIndi.com niet aan Calimero-gedrag. Geen woord dus over het feit dat Zeefuik terugkwam uit buitenspelpositie en dat het wellicht iets te veel is gevraagd voor de kersverse, 18-jarige Feyenoordspeler Terence Kongolo om ook nog de spelers in de gaten te houden die hoewel ze in het veld staan, niet deelnemen aan het spel. Dát is immers de taak van de grensrechter. We stellen derhalve voor dat Kongolo naast zijn maandelijkse salaris tevens de grensrechtervergoeding krijgt van afgelopen zondag. Wel zo eerlijk.
Noppen
Natuurlijk hoor je ons ook niet over de noppen van Kappelhof die nog steeds in het been van Lex Immers staan. Een overtreding die volgens Studio Sport te hard was voor de tere kinderzieltjes die ook naar het programma kijken en derhalve werd besloten het maar uit de samenvatting te laten. Een zeer verstandige beslissing.
Bruno zet orde op zaken in Groningen
Nee, wij hebben het liever over het heroische optreden van Bruno Martins Indi in Groningen, voorop in de strijd. Ronald Koeman zag ook dat maar één man binnen de huidige Feyenoord selectie zich als aanvoerder opstelt, met of zonder band: Bruno Martins Indi! En dus besloot de ervaren oefenmeester Jordy Clasie te wisselen zodat deze Bruno de aanvoerdersband kon aanreiken. Martins Indi zette orde op zaken en besliste in minuut 90 dat er voor FC Groningen niets meer inzat dan een schamper gelijkspel tegen slechts tien Feyenoorders.
twitter:koss33 twitterde op maandag 08-10-2012 om 10:43:13Op Schiphol koffie drinken over een uurtje vliegen naar Athene http://t.co/tLAihb7C reageer retweet
De nieuwe Simon?quote:Hongaars talent Kalmár Zsolt op stage bij Feyenoord
Feyenoord heeft het Hongaarse talent Kalmár Zsolt uitgenodigd voor een stage deze maand in Rotterdam. De aanvallende middenvelder van Győri ETO FC en Hongarije onder 19 was onlangs nog uitgeroepen tot beste speler van een Onder 19 toernooi in Tsjechië. "Dit is een enorme kans voor mij. Ik hoopte op een kans in het buitenland. Als dit een succes wordt, is dat een droom die uitkomt," aldus de jonge speler.
Eredivisie Live bespraken ze hem wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:37 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Baas!
Is de overtreding van Kappelhof nog ergens terug te zien? Zag hem inderdaad ook niet in de samenvatting.
Godsammequote:Op maandag 8 oktober 2012 10:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]twitter:koss33 twitterde op maandag 08-10-2012 om 10:43:13Op Schiphol koffie drinken over een uurtje vliegen naar Athene http://t.co/tLAihb7C reageer retweet
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:25 schreef heiden6 het volgende:
Bruno baas in Groningen
Zoals eerder al eens gemeld bezoldigen we ons hier op de redactie van BrunoMartinsIndi.com niet aan Calimero-gedrag. Geen woord dus over het feit dat Zeefuik terugkwam uit buitenspelpositie en dat het wellicht iets te veel is gevraagd voor de kersverse, 18-jarige Feyenoordspeler Terence Kongolo om ook nog de spelers in de gaten te houden die hoewel ze in het veld staan, niet deelnemen aan het spel. Dát is immers de taak van de grensrechter. We stellen derhalve voor dat Kongolo naast zijn maandelijkse salaris tevens de grensrechtervergoeding krijgt van afgelopen zondag. Wel zo eerlijk.
Noppen
Natuurlijk hoor je ons ook niet over de noppen van Kappelhof die nog steeds in het been van Lex Immers staan. Een overtreding die volgens Studio Sport te hard was voor de tere kinderzieltjes die ook naar het programma kijken en derhalve werd besloten het maar uit de samenvatting te laten. Een zeer verstandige beslissing.
Nee, wij hebben het liever over het heroische optreden van Bruno Martins Indi in Groningen, voorop in de strijd. Ronald Koeman zag ook dat maar één man binnen de huidige Feyenoord selectie zich als aanvoerder opstelt, met of zonder band: Bruno Martins Indi! En dus besloot de ervaren oefenmeester Jordy Clasie te wisselen zodat deze Bruno de aanvoerdersband kon aanreiken. Martins Indi zette orde op zaken en besliste in minuut 90 dat er voor FC Groningen niets meer inzat dan een schamper gelijkspel tegen slechts tien Feyenoorders.
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op maandag 08-10-2012 om 11:37:14Stefan de #Vrij zegt goede hoop te hebben dat hij over 2 weken tegen VVV Venlo weer fit is. reageer retweet
Bruno baas in Groningen
Noppen
Mooi verwoord.quote:Martins Indi zette orde op zaken en besliste in minuut 90 dat er voor FC Groningen niets meer inzat dan een schamper gelijkspel tegen slechts tien Feyenoorders.
Bruno baas in Groningen
Noppen
Denk niet dat die wedstrijd ooit nog gespeeld gaat worden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien levert het ons opnieuw de zilveren bal op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |