SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:38 schreef __Isis__ het volgende:
Maar ik hou ook van kleur hoor!Staat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuke laarsjes ook!
Dat is een lastige vraag. Er zijn genoeg moeders die alleen maar van heel meisjesachtig houden, oftewel met roze of kantjes, ruches etc.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:42 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb een oranjeroze maillot eronder hoor
Maar t gaat ook niet om wat je persoonlijk echt leuk vindt, is t neutraal genoeg?! Aangezien ik niet echt weet wat zij leuk vindt.
Whahaha, duidelijk dezelfde smaak dusquote:
Ik zat al te denken, hoe meer ik het niks vind, des te meer bevestiging jij waarschijnlijk krijgt dat het leuk isquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
slaat dat op mijn setje? want dan ligt het dus niet aan mij maar aan jou
jij had bij Lex ook een ietwat andere garderobe bij elkaar gezocht dan dat hem goed stond. Gelukkig staan knalkleuren mijn dochter goed zodat ik me flink uit kan leven. Maar we hebben het er eerder over gehad, het moet je kind staan en smaken verschillen. Ik vind dat rustige en die wollige materialen ook mooi hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:04 schreef Kleurdoos het volgende:
klopt enigzins Marrije, ik had voor mn baby juist heel veel rustige en wollige materialen, niets kleurrijks eigenlijk, dus dan begrijp ik wel dat wij er beide een andere mening over hebben, omdat jij wel van druk en kleur houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |