SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:38 schreef __Isis__ het volgende:
Maar ik hou ook van kleur hoor!Staat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuke laarsjes ook!
Dat is een lastige vraag. Er zijn genoeg moeders die alleen maar van heel meisjesachtig houden, oftewel met roze of kantjes, ruches etc.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:42 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb een oranjeroze maillot eronder hoor
Maar t gaat ook niet om wat je persoonlijk echt leuk vindt, is t neutraal genoeg?! Aangezien ik niet echt weet wat zij leuk vindt.
Whahaha, duidelijk dezelfde smaak dusquote:
Ik zat al te denken, hoe meer ik het niks vind, des te meer bevestiging jij waarschijnlijk krijgt dat het leuk isquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
slaat dat op mijn setje? want dan ligt het dus niet aan mij maar aan jou
jij had bij Lex ook een ietwat andere garderobe bij elkaar gezocht dan dat hem goed stond. Gelukkig staan knalkleuren mijn dochter goed zodat ik me flink uit kan leven. Maar we hebben het er eerder over gehad, het moet je kind staan en smaken verschillen. Ik vind dat rustige en die wollige materialen ook mooi hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:04 schreef Kleurdoos het volgende:
klopt enigzins Marrije, ik had voor mn baby juist heel veel rustige en wollige materialen, niets kleurrijks eigenlijk, dus dan begrijp ik wel dat wij er beide een andere mening over hebben, omdat jij wel van druk en kleur houdt
Thxquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:58 schreef Sandous het volgende:
Isis, how sweet, wat lief dat vestje met bloemen erop! zara i guess?
mja, leuk voor een dagje ofzoquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:12 schreef Kleurdoos het volgende:
nouja t verschil was dat ik allemaal bruintinten voor hem kocht terwijl t een blauwkind is, maar desalniettemin was t voornamelijk rustig spul, jij vond die H&M newbornsets toen toch ook zo suf
Thx!quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:23 schreef bitterend het volgende:
De korte jeans en gestreepte leggings vind ik echt een super toffe combinatie Isis!
Voor een meisje zeker?quote:
Ow dan heeft ze er heel misschien iets aan, maar moet maar net haar smaak zijn hequote:
ja joh? da vestje ga ik van de week maar eens scoren dan? tenminste; tot welke maat gaat ie?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:18 schreef Kleurdoos het volgende:
zeeman! en t hesje ook, samen maar 7 euro, broekje heb ik van H&M en de maillot van zara (maar staat niet op foto)
Tot 86 of tot 92... Weet ff niet meer, maar valt ook nog vrij klein.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja joh? da vestje ga ik van de week maar eens scoren dan? tenminste; tot welke maat gaat ie?
en Meimel; ze staan op FBMooie kleurtjes, stoer.
Oh ga ik s kijken morgen!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:18 schreef Kleurdoos het volgende:
zeeman! en t hesje ook, samen maar 7 euro, broekje heb ik van H&M en de maillot van zara (maar staat niet op foto)
Ik vind het een superleuk setje! Knalkleuren zijn leuk, maar vind rustigere tinten ook heel fijn bij kleintjes, lief maar ook stoer. Ik kan me alleen voorstellen dat het vestje misschien niet voor iedereen is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:18 schreef Kleurdoos het volgende:
Idd voor een jongenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:59 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Voor een meisje zeker?
Ik heb een paar weken geleden 3 paar braqeez schoenen voor Dyon gekocht voor nog niet eens de prijs van 1 paar schoenen.
Er staat volgens mij niet echt meer iets voor de winter voor meisjes op in die maat:
http://www.store2be.nl/schoenen/kinderen.html?p=1
Ben een beetje spuit 11, maar misschien een linkje naar de Vaenait store?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb de OP bijgewerkt en de dode linkjes verwijderd.
Wil iemand er nog iets in hebben?
Thanks!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:04 schreef mefke79 het volgende:
Hip en Eco gaat stoppen, dus flinke kortingen!
Thx voor de tip, 2 shirtjes en 3 rokjes rijker!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:04 schreef mefke79 het volgende:
Hip en Eco gaat stoppen, dus flinke kortingen!
als er hier een link staat met koopjes.....quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:51 schreef Meimeltje het volgende:
Hmmzz er is al voor me besloten, ben nu te laat voor het sterrenshirt.
Ja, dit! Nog meer winkels failliet?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:55 schreef Meimeltje het volgende:
Mefke, doe nog eens een linkjeMaat 98/104 graag!!
Jij had die ene die ik in mijn mandje had zitten maar niet meer af kon rekenenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:51 schreef Marrije het volgende:
Ik heb wel snel op bestellen geklikt want het was de laatste![]()
[ afbeelding ]
86/92 leek me wat klein voor een kind dat 92/98 draagtquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:40 schreef Meimeltje het volgende:
DML, het sterrenshirtPuck past toch lang niet in 98/104 ja, had dan even een andere maat besteld
zo te zien ben je alsnog goed geslaagdquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij had die ene die ik in mijn mandje had zitten maar niet meer af kon rekenen
Altijd fijn zo'n sterrendoorgeefluik <3quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
KD, ik heb jouw sterren verslaving ook ff gespekt door dit voor Puck te kopen. Wel maat 98/104 dus je mot er nog ff op wachten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha nou meimel... Puck en O. gaan aardig gelijk op en hier past 98 pefect..quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:40 schreef Meimeltje het volgende:
DML, het sterrenshirtPuck past toch lang niet in 98/104 ja, had dan even een andere maat besteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn vrij smal maar wel ruim in de mouwen en benen. dus ze kan m zeker tot 110 of zelfs erna dragen. De blauwe met bloemetjes (eerste foto) is trouwens wat groter dan de roze met grijze bloemen, broekje is ook langer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2/3 jaar heb ik gehaald voor mn menneke die nu net sommige dingen in 80 heeft. Zit lekker ruim en kan er vooral in lengte nog in groeien. Wat fijn is aan de pyamas dat ze bij de benen en mouwen boordjes hebben. Dus ook al zijn ze nog ruim, door de boordjes kunnen ze al eerder aan.
Tsss dat kan niet zomaar!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:47 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Haha nou meimel... Puck en O. gaan aardig gelijk op en hier past 98 pefect..
Nog even en ze haalt Dyon in?
Dan kunnen ze eerst langs Dotquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
KD, ik heb jouw sterren verslaving ook ff gespekt door dit voor Puck te kopen. Wel maat 98/104 dus je mot er nog ff op wachten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |