SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed objectief commentaar van Leo Driessen. "Het is maar goed dat Mulenga alles naast schiet, maar dit was toch een dreigend moment voor Ajax."2000 light years from home![]()
Die sana lijkt trouwens een beetje op die goos van Groenlinks hier op mijn 15pixel stream.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Tofik dibi? Nu je het zegtquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:08 schreef napoleonfour het volgende:
Die sana lijkt trouwens een beetje op die goos van Groenlinks hier op mijn 15pixel stream.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Iddquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:08 schreef Merkie het volgende:
Goed objectief commentaar van Leo Driessen. "Het is maar goed dat Mulenga alles naast schiet, maar dit was toch een dreigend moment voor Ajax."
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Eriksen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
idd, ik denk dat hij gewoon in Ajax tenue achter de microfoon zitquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:08 schreef Merkie het volgende:
Goed objectief commentaar van Leo Driessen. "Het is maar goed dat Mulenga alles naast schiet, maar dit was toch een dreigend moment voor Ajax."![]()
Tofik. Die is net zo'n slechte politicus als dat Sana een voetballer is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:08 schreef Merkie het volgende:
Goed objectief commentaar van Leo Driessen. "Het is maar goed dat Mulenga alles naast schiet, maar dit was toch een dreigend moment voor Ajax."VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Niet eens buitenspel van ajax.
Engelse commentator fikt Blind behoorlijk af. Laat in 2e helft altijd zijn man lopen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Was je alweer terug? Hier heb je een koekje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je schat en ziet alles totaal verkeerd maar goed dat is nooit anders geweest.Noot noot.![]()
Driessen is echt de allerslechtste commentator ooit. Echt zo ontzetten Ajax-fan dat het genant wordt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:08 schreef Merkie het volgende:
Goed objectief commentaar van Leo Driessen. "Het is maar goed dat Mulenga alles naast schiet, maar dit was toch een dreigend moment voor Ajax."Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Schat, ga jij nou maar snacks bakken dat voetbal is veel te ingewikkeld voor je meid.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Hoe was dat nou weer buitenspel![]()
![]()
Daley blind met "je geeft een elleboog" . Hij doet zijn naam eer aan.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Als ik klaar ben op de wc grijp ik ook altijd naar mn ajax sjaal.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
idd, ik denk dat hij gewoon in Ajax tenue achter de microfoon zit![]()
Ze stonden op 1 lijn, dat is voorzover ik weet nog nooit buitenspel geweest.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Schat, ga jij nou maar snacks bakken dat voetbal is veel te ingewikkeld voor je meid.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:08 schreef napoleonfour het volgende:
Die sana lijkt trouwens een beetje op die goos van Groenlinks hier op mijn 15pixel stream.
Sana met zijn jeugdheld op de foto.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sana met zijn jeugdheld op de foto.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze stonden op 1 lijn, dat is voorzover ik weet nog nooit buitenspel geweest.![]()
![]()
Had ik al gezegd dat je een debiel bent?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was je alweer terug? Hier heb je een koekje.
Ik ga de wedstrijd maar weer kijken, gaat nergens over dit natuurlijk.![]()
Haha, ik ook niet.quote:
Ik was de gek die gewoon op mijn TOTO formulier Ajax-FC Utrecht een 2 had ingevuld. Quotering, 10,00![]()
![]()
En Utrecht is een penalty ontzegt... Ajax heeft nog niets te klagen over de scheidsquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze stonden op 1 lijn, dat is voorzover ik weet nog nooit buitenspel geweest.![]()
En hoeveel euro had je ingezet?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:10 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Haha, ik ook niet.
Ik was de gek die gewoon op mijn TOTO formulier Ajax-FC Utrecht een 2 had ingevuld. Quotering, 10,00![]()
Helaas wel. Ajax speelt steeds meer bedroevenderquote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Wie maakt de golaso?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax maakt over 3 minuten de 2-1.
Topic ontploft.![]()
quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
2-2 gok ik.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax maakt over 3 minuten de 2-1.
Topic ontploft.Dan komen er in 1x ajacieden enzulks
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sana met zijn jeugdheld op de foto.
Sana met rood haar
Ik ben inmiddels overleden![]()
Ajax verdient het niet eens om te winnen als ze zo spelen
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Waarom ben je niet in de aRENa?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Ajax verdient het niet eens om te winnen als ze zo spelen![]()
shone erin, 2-1 dusIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Met 3 goals van Bergkamp.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:12 schreef dieselnoi het volgende:
Het wachten is op de de 5-1 van Ajax binnen 6 minutenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Voor de duizendste keerquote:
Ik heb geen seizoenskaart meerOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Blijven zijn balletjes lekker warmquote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dus omdat de scheids niet kan fluiten, maar gewoon dan ook echt niet voor allebei de kanten, mag je niet over z'n beslissingen klagen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En Utrecht is een penalty ontzegt... Ajax heeft nog niets te klagen over de scheidsmijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
SUCCESSUPPORTER!!!11!!!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voor de duizendste keer
Ik heb geen seizoenskaart meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij zijn Ajax wij zijn de beste.. Whut?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Neequote:Op zondag 7 oktober 2012 14:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dus omdat de scheids niet kan fluiten, maar gewoon dan ook echt niet voor allebei de kanten, mag je niet over z'n beslissingen klagen?![]()
![]()
Deense ballen. Iets minder lekker dan de Zweedse.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Tuurlijk, ze zingen toch niet de beste waarinquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:13 schreef Paul het volgende:
Gaan ze ook nog zingen: wij zijn ajax wij zijn de beste![]()
![]()
Ja maar Wesley waarom liep je dan ook dat veld opquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voor de duizendste keer
Ik heb geen seizoenskaart meer![]()
![]()
tja, utrecht is fysiek ook veel sterker. Tijd voor straftraining van Smoofie.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Daar is je moeder nog niet over uit hoor!!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Deense ballen. Iets minder lekker dan de Zweedse.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze gaan tenminste geen vuurwerk op het veld gooien als ze met 0-3 achterstaan..quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:13 schreef Paul het volgende:
Gaan ze ook nog zingen: wij zijn ajax wij zijn de beste![]()
Niet zo doen he, tis een week je cluppie geweest.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:13 schreef Paul het volgende:
Gaan ze ook nog zingen: wij zijn ajax wij zijn de beste'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar Wesley waarom liep je dan ook dat veld op![]()
De beste in kansloze liederen. Ik denk dat hierna het OE AH volgt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:14 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze zingen toch niet de beste waarinVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
De familievak gaat er mee bemoeien
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:14 schreef napoleonfour het volgende:
tja, utrecht is fysiek ook veel sterker. Tijd voor straftraining van Smoofie.Ze zijn alleen wel heel doorzichtig, makkelijk te verdedigen.
Heb de goal gemist, hoe kwam de 1-1 tot stand?![]()
Eigen doelpuntquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ze zijn alleen wel heel doorzichtig, makkelijk te verdedigen.
Heb de goal gemist, hoe kwam de 1-1 tot stand?
eigen goal kopbalquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ze zijn alleen wel heel doorzichtig, makkelijk te verdedigen.
Heb de goal gemist, hoe kwam de 1-1 tot stand?![]()
Naar?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoop dat Eriksen weg gaat in winter, drama.![]()
Sana
PSV, wij leren hem WEL voetballen.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Dat wel jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
pricelessquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sana met zijn jeugdheld op de foto.![]()
![]()
goed bezig tofik.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
De Sana grap is er inmiddels wel af.quote:
Waardeloze speler.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
En probeert dat te compenseren met z'n haarquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:16 schreef DrommelsDrommels het volgende:
aan Sana zijn kop zie je het al : die weet dat hij tekort komt![]()
Don't believe the hype.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De Sana grap is er inmiddels wel af.
Waardeloze speler.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wil je dan ook niet op mij in gaan? Dat is nogal storend.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je een debiel bent?
Ik ga de wedstrijd maar weer kijken, gaat nergens over dit natuurlijk.Noot noot.![]()
Straks weer orginele Fer grapjesquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De Sana grap is er inmiddels wel af.
Waardeloze speler.![]()
![]()
elk jongetje droomt ervan om neymar te zijnquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En probeert dat te compenseren met z'n haar![]()
Kinderen, lief spelenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wil je dan ook niet op mij in gaan? Dat is nogal storend.![]()
Fixed.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:17 schreef onlogisch het volgende:
Die sana is niet meer zo frivool als in zijn eerste wedstrijd.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Niet te hard schreeuwen nogquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:17 schreef Stevenzenl het volgende:
1-1 is een mooi begin van mijn voetbalzondag!![]()
![]()
Die had hij vorig jaar wel ferdiend.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hoogstens 2 ton waard.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar die hebben daar geen 30 miljoen voor over.![]()
En dan PSV winnen met 4-0 en Twente gelijkspelenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:17 schreef Stevenzenl het volgende:
1-1 is een mooi begin van mijn voetbalzondag!![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan PSV winnen met 4-0 en Twente gelijkspelen![]()
Nee.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wil je dan ook niet op mij in gaan? Dat is nogal storend.![]()
Bij gebrek aan beter.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Erikszenquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Gaat de laatste trein al om 14:23 weg?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Utrecht verdient te winnen.Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*![]()
Cruijffiaansquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:19 schreef HetBrabandertje het volgende:
Hoogstaande teksten van John Karelse: "als wij de bal hebben, heeft PSV hem niet"
Zekers. En mooi om te zien dat er iets zinnigs uit jou komt..quote:
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Ajax heet nu al 5 wedstrijden op rij niet gewonnen ofzo van Utrecht in de competitie?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Jezus. Eerst Real Madrid bijna een gehele helft van de mat spelen en dan met die spel aan komen kakken tegen utrecht. wat slecht![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:20 schreef Caland het volgende:
Ajax heet nu al 5 wedstrijden op rij niet gewonnen ofzo van Utrecht in de competitie?
de 4 hiervoor allemaal verlorenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:20 schreef Caland het volgende:
Ajax heet nu al 5 wedstrijden op rij niet gewonnen ofzo van Utrecht in de competitie?I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Kloptquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:20 schreef Caland het volgende:
Ajax heet nu al 5 wedstrijden op rij niet gewonnen ofzo van Utrecht in de competitie?
Nieuw recordOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Zoiets jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:20 schreef Caland het volgende:
Ajax heet nu al 5 wedstrijden op rij niet gewonnen ofzo van Utrecht in de competitie?![]()
![]()
Op basis van Vermeer.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:20 schreef dieselnoi het volgende:
Jezus. Eerst Real Madrid bijna een gehele helft van de mat spelen en dan met die spel aan komen kakken tegen utrecht. wat slecht
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Wat.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:20 schreef dieselnoi het volgende:
Eerst Real Madrid bijna een gehele helft van de mat spelen
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:20 schreef Jojoortje het volgende:
GODVERDOMME FUCKING SLAAPTABLETTEN.
Let dan ook op
Mag jij van je moeder wel liegen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:20 schreef dieselnoi het volgende:
Jezus. Eerst Real Madrid bijna een gehele helft van de mat spelen en dan met die spel aan komen kakken tegen utrecht. wat slechtIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Zet fifa eens uit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:20 schreef dieselnoi het volgende:
Jezus. Eerst Real Madrid bijna een gehele helft van de mat spelen![]()
pfIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
In december?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:21 schreef Paul het volgende:
Ik heb opeens weer zin in Utrecht - ajax in december![]()
![]()
Fluit maar af scheids
HEEL SNELWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Jammer...Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
Balen.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Utrecht krijgt echt te weinig met een puntje. Plus een zuivere strafschop onthouden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
03-10-2010quote:
Ajax-FC Utrecht: 1-2
23-01-2011
FC Utrecht-Ajax: 3-0
06-11-2011
FC Utrecht-Ajax: 6-4
05-02-2012
Ajax-FC Utrecht: 0-2![]()
SANA AAAAAAARRRRGHHWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Nee,die eigen goal was een act of god.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:21 schreef RvLaak het volgende:
Damn... Utrecht heeft het geluk niet aan z'n zijde
Kein gewalt! Wir sind das volk!
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
Naja als het geen geluk is dan is het een mooi cadeautje van sporksledequote:Op zondag 7 oktober 2012 14:21 schreef RvLaak het volgende:
Damn... Utrecht heeft het geluk niet aan z'n zijde![]()
Lekker geplaatst Sana. Bwoehahahe.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Ruiter
Hoe zacht wil je m er in tikken? schiet gewoon dan voor open goal gvd.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
vd Gun met zijn ajax verleden.
Expres missen
en Ruiter
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
had de ruijter maar gekocht ipv cillessen.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
![]()
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Nou dan heb ik toch echt naar een andere wedstrijd gekeken dan jullie. Ik heb namelijk een Ajax gezien dat 2-2 had moeten maken en real madrid compleet had overrompeld en daarna in 3 minuten tijd uit het niets 2 goals tegen krijgtquote:![]()
Haha, Ajax gaat gelijk spelen!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kom op Utreg!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Uit het nietsquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:22 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
Nou dan heb ik toch echt naar een andere wedstrijd gekeken dan jullie. Ik heb namelijk een Ajax gezien dat 2-2 had moeten maken en real madrid compleet had overrompeld en daarna in 3 minuten tijd uit het niets 2 goals tegen krijgtReal Madrid zet eventjes aan en scoort gelijk twee keer.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat wel, maar zo vaak net missen... Dan mis je als ploeg dat stukje extra geluk (of kwaliteit)quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja als het geen geluk is dan is het een mooi cadeautje van sporkslede![]()
Had ajax bijna met hun bekende showboys geluk de wedstrijd te pakken.Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
schuld van Johan. Hij zei dat Ajax zou winnen en vorige week dat Twente zou winnen toen heeft Ajax gewonnen.graag op anoniem![]()
![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
FLUITEN ALLEMAALIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ga anders ff pingelen met 10 seconden te gaan Lukoki. En pass 'm dan even terug.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Lekker hoor. UTRECHT!!!!Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Vanavond Barcelona
Ja want je moet gaan klappen voor dit oogstrelende voetbal wat ze hebben laten zienquote:
Heerlijk. We staan nog steeds tweede
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Alles wat Johan zegt komt niet uit.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:23 schreef KingRoland het volgende:
schuld van Johan. Hij zei dat Ajax zou winnen en vorige week dat Twente zou winnen toen heeft Ajax gewonnen.![]()
niet eens een hand geven aan je collegaware gezicht van de boer dit.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Kampioenswedstrijd voor Ajax dit. Vorig jaar verliezen,nu gewoon gelijk tegen Utrecht.
/mertensmodeKein gewalt! Wir sind das volk!
Dit is de mooiste club van het landd
Gunstig voor FC Twente dit. Bedankt Utrecht.Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
Dit was een genotPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Serieus?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:24 schreef napoleonfour het volgende:
niet eens een hand geven aan je collegaware gezicht van de boer dit.
Nee toch?quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:
Dit soort mensen...quote:
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Al jaren niet meer verloren van ajax in de eredivisie!quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:24 schreef Mandéra het volgende:
Utrecht supporters die doen alsof ze gewonnen hebben.![]()
quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Yep en 26 wedstrijden verder hebben ze 42 punten, wel nog ongeslagen met een record gelijke spelen en op de 9e plekquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:24 schreef dieselnoi het volgende:
AJAX NOG STEEDS ONGESLAGEN IN DE COMPETITIE!!!![]()
![]()
jupquote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Kut Ajax.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: