SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1-1
Mijn stream schakelt meteen over naar From Russia With Love
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Dat krijg je als je alleen maar 18 jarigen in je team hebt.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 2-0 wasdenk waarom juich jij..
![]()
![]()
Het was wel een uitstekende kopbal.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Naja.. leuke compilatie maken van zijn leuke acties en goaltjes tegen VVV etc.. verdienen ze genoeg aan.. voor 350.000 gekocht, kun je geen verlies op maken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat moet je nou met 350 matige buitenspelers.![]()
Alsof het echt een domme eigen goal wasquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:41 schreef Stevenzenl het volgende:
Haha, diegene die zei dat Sporkslede er in moest, wat een held!![]()
Gewoon pech. Wel lullig
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
18 jarigen? Dat mag heul niet, je mag maar met 11quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dat krijg je als je alleen maar 18 jarigen in je team hebt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
donequote:Op zondag 7 oktober 2012 13:42 schreef Geo4kant het volgende:
Steven doe eens wat aan de TT dubbele TT's zijn kut.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
ahahaquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
18 jarigen? Dat mag heul niet, je mag maar met 11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |