Dat is zo jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben wel goed met m'n handen
Owjee, vertel!quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Twi ook.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk heel graag een massagecursus gaan doen (niet dat ik dat niet kan, maar wil het graag nog beter kunnenquote:
De laatste tijd doet ze altijd een beetje boos en ongeduldig tegen me. Als Koffie haar hosselt moet hij wel zeggen dat ze weer ietsje liever tegen me mag doenquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht: Koffie is wel zo'n hosselbaas die Money even hosselt. Vriend of niet. Money smelt dan gewoon als was in jouw handen.
Dat mag je lekker zelf gaan doen, je bent een grote jongen nuquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:04 schreef benzin het volgende:
[..]
De laatste tijd doet ze altijd een beetje boos en ongeduldig tegen me. Als Koffie haar hosselt moet hij wel zeggen dat ze weer ietsje liever tegen me mag doen
Indirect zeg je een beetje dat je haar dus wel wil hosselenquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat mag je lekker zelf gaan doen, je bent een grote jongen nu
Dat durft hij nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Money is altijd lief tegen mij.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:04 schreef benzin het volgende:
[..]
De laatste tijd doet ze altijd een beetje boos en ongeduldig tegen me. Als Koffie haar hosselt moet hij wel zeggen dat ze weer ietsje liever tegen me mag doen
Ik ben een grote jongen, maar uiteraard ben ik niet opgewassen tegen haar stoerheidquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Idd, Moneyquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Money is altijd lief tegen mij.
Ik mis moneyquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Man, je moet ook gewoon normaal tegen mensen doen, dan doen ze ook normaal terugquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben een grote jongen, maar uiteraard ben ik niet opgewassen tegen haar stoerheid
Ik snap haar wel hoor, ik word ook ongeduldig en boos van mezelf vaak. En jij bent gewoon altijd even awesome.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je niet doen, das een regelrechte afknapperquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap haar wel hoor, ik word ook ongeduldig en boos van mezelf vaak. En jij bent gewoon altijd even awesome.
Ik denk dat ik gezien de geringe voortgang die ik maak af en toe best wel boos, ongeduldig en gefrustreerd mag zijn. Met dat goedpraten kom ik ook niet verder.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je niet doen, das een regelrechte afknapper
Moet je lekker zelf weten, dan blijven leuke lieve meisjes op je afknappenquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gezien de geringe voortgang die ik maak af en toe best wel boos, ongeduldig en gefrustreerd mag zijn. Met dat goedpraten kom ik ook niet verder.
Ik heb hier nog wel wat moneyquote:
Ik ben gewoon keilief.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap haar wel hoor, ik word ook ongeduldig en boos van mezelf vaak. En jij bent gewoon altijd even awesome.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |