Nu zit jij mij te trollenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah wacht ik heb nog wel een toepasselijk plaatje....
[ afbeelding ]
Hier over de grens is het 174 ofzo dacht ik. Hier om de hoek 178, dus valt nog wel mee.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, ben benieuwd hoe druk het is
De groeten allen!
Hangt er o.a. vanaf wanneer die is maar ik wil best welquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
HGWD, kom je naar de volgende meet?
Is de vorige meet niet nog bezig dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
HGWD, kom je naar de volgende meet?
Eetmeet? Waar en wanneerquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hangt er o.a. vanaf wanneer die is maar ik wil best welGa eerst ook naar de eetmeet
Bij splash als het goed is ergens in novemberquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eetmeet? Waar en wanneer
Sorry ik laat me gaan, honger
Morgen ga ik weer meetenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is de vorige meet niet nog bezig dan?
Oh diequote:Op zondag 7 oktober 2012 14:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Bij splash als het goed is ergens in november
Gezelligquote:
Op Facebook staat het een en ander.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gezelligweet er verder niet zoveel vanaf wie gaan. Niet echt zo gestructureerd ergens neergezet dacht ik
Waaat?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt een date met MFN zeker?
Wat jij aan de datequote:Op zondag 7 oktober 2012 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waaat?
Is ze weer single?ow ik bedoel
What what whaaat?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waaat?
Dat zeg je nuquote:
Ik dacht: Koffie is wel zo'n hosselbaas die Money even hosselt. Vriend of niet. Money smelt dan gewoon als was in jouw handen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waaat?
Ik ben wel goed met m'n handenquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht: Koffie is wel zo'n hosselbaas die Money even hosselt. Vriend of niet. Money smelt dan gewoon als was in jouw handen.
Tuurlijk welquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik een date? Ha! Ik krijg ammenooitniet een date!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |